|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Als je nieuwe hebt :p? na 3 weken zijn ze op. Gaat nog wel langer duren. :( |
Hmm ik heb nog een hele wastlijst van oude films die ik nog moet zien (ooit)
hmm.. The Truman Show
Die ene met Matt Damon & Ben Affleck
Eternal sunshine of the spotless mind
thirteen
teenage drama queen
om zo ff wat op te noemen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
thirteen
|
Welk deel? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Welk deel? |
Die ik bedoel is er maar 1 deel van.. is een cult-film over een 13 jarig meisje dat op het slechte pad raakt ofzo |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Die ik bedoel is er maar 1 deel van.. is een cult-film over een 13 jarig meisje dat op het slechte pad raakt ofzo |
oeij, nee die heb ik nog niet gezien. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
oeij, nee die heb ik nog niet gezien. |
er is nog zat te zien =D Koop dvd boxen van 24, Alias (<---) ofzo |
|
|
| New Wave |
| Hou ik ook niet zo van. :) Ik denk dat ik mijn VHS player maar weer tevoorschijn ga halen. :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
VHS? |
Dat is oldschool. Dat kent de jeugd van tegenwoordig niet meer :p |
|
|
| Unique2701 |
zeg t dan opoe :whip:
:p |
|
|
| New Wave |
| Je zult het niet snappen. :p |
|
|
| ZZandirt |
| ik dacht dat jullie soort met betamax rommelde?? |
|
|
| New Wave |
| Neu, Video2000 :) |
|
|
|
|