|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
Voor de Trance liefhebbers die met Oud & Nieuw wat leuks willen doen.. we organiseren dan wat in de Asta. Beetje een combo van coole NL DJs (die wat techier draaien) en de 'echte' trance DJs, wel voor een leuke prijs! :D
United in Trance NYE
Area 1
Johan Gielen [Tunes For You]
Marcel Woods [High Contrast]
Cor Fijneman [Black Hole]
Jochen Miller [Matrixx]
Niklas Harding [Armada]
And
Menno de Jong [Intuition Recordings]
Area 2
Jonas Steur [Intuition Recordings]
Aly & Fila [Offshore Egypt]
Leon Bolier [Black Hole]
Short info:
Name: United In Trance NYE
Venue: Asta, The Hague
Date: Saturday 31st of December 2005
Fee: 15 Euros (Presale), 20 Euros (Door)
Presale: www.ticketservice.nl
Time: 23:00 – 07:00
Info: www.asta.nl
Parking: Pleingarage (Plein 25, The Hague)
Hotel: Mercure The Hague Centre (www.accorhotels.com) |
|
|
| Ramonster |
| Oei, hiermee kan je zeker goed het nieuwe jaar ingaan zeg! Coole line-up. Vooral Area 1, erg interessant! :DIs zeker een van de alternatieven om naar toe te gaan met NYE! :) Dit wordt hem waarschijnlijk wel! |
|
|
| Loraine |
Jep jep...ook hier weer van de partij ! :D
Heb zin in de feestmaand december :cool: |
|
|
| Sabina |
Ja dit zal m waarschijnlijk wel worden.
Weer eens een keer een ECHT lekker trance feestje op oud en nieuw :D |
|
|
| Loraine |
Kleine update:
Johan Gielen is toegevoegd aan de line-up, zal in Area 1 draaien. |
|
|
| magrec |
| niet mijn muziek maar wel ff mijn complimenten geven voor de prijs want 15 euro is echt geen geld voor een feest op nye. |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by Loraine
Kleine update:
Johan Gielen is toegevoegd aan de line-up, zal in Area 1 draaien. |
Nou dat is alweer gelijk een reden om NIET te gaan :( |
|
|
| Loraine |
Met een beetje mazzel zit de timetable zo in elkaar dat Area 2 lekker goed bevolkt zal zijn tijdens de sets van Leon en Jonas :D
Die Gielen laat ik voor wat-ie is dus :rolleyes: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Loraine
Die Gielen laat ik voor wat-ie is dus :rolleyes: |
allee komaan Lorie, ge ga Gielen toch ni laten staan voor Jonas.... :crazy: :eyes:
Gielen rulez!
:whip:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by Loraine
Met een beetje mazzel zit de timetable zo in elkaar dat Area 2 lekker goed bevolkt zal zijn tijdens de sets van Leon en Jonas :D
Die Gielen laat ik voor wat-ie is dus :rolleyes: |
Inderdaad, zo is de timetable geregeld, op de minuut zelfs :)
Johan Gielen was een strategische keuze van de Asta, ze wilden gewoon voor een wat breder publiek programmeren op Oud & Nieuw, dat was de enige 'maar' aan het organiseren van een event op deze datum :) |
|
|
| LeonB |
mja
ik vind het een slimme zet van Asta!
maar toch hoop ik dat de mensen in 'onze' area komen kijken ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Kelly*
allee komaan Lorie, ge ga Gielen toch ni laten staan voor Jonas.... :crazy: :eyes:
Gielen rulez!
:whip:
:nervous: :nervous: :nervous: |
JAZEKERS WEL!!!! Area 2 rulez met Jonas en Leon later dien nacht :tongue2
Maar Kelly: omdat ge zooo ondersteboven bent van dien gast, zal ik wel van fotokes van Gielen voor ge knippen :haha:
W.b. Gielen: Ik denk dat daar idd veel lokaal volk op af zal komen...de Gemeente Den Haag zal trots op de organisatoren van dit event zijn iig :clown: |
|
|
|
|