|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
zou jij je toch prima thuis moeten voelen.. |
Profile For ZZandirt: October 6th, 1971 :wtf:
Ouwe lul ! :toothless Ga jij us snel je kunstgebit schrobben ja ! :haha:
Jaaaaah lekker...ga door :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jaaaaah lekker...ga door :D |
blijven staan dan :thepirate
mijn goede daad van vandaag: loraine voelt zich tikkie jonger, opeens...:D |
|
|
| jp |
| Loraine is best lief schijnt :) |
|
|
| New Wave |
| heeft Loraine al kids? |
|
|
| New Wave |
| owh dus ze is nog geen milf.........:( |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Loraine is best lief schijnt :) |
Bron(nen) ? :o
| quote: | Originally posted by New Wave
heeft Loraine al kids? |
Neen dank u...dat laat ik lekker aan anderen over :D
Edit: En toen was het stil ! :D :D |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by jp
Loraine is best lief schijnt :) |
hoax :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Stephan B
...tsssk... |
I like you too
:haha: :haha:
[edit] na het uitje naar de Technoclub HELEMAAL zin in NYE ! :D
 |
|
|
| Rubenderonde |
Weer goed voor elkaar menno!
ik moet m voor de eerste keer laten schieten, verplichtingen in het buitenland, ook leuk!
Veel plezier allemaal:) |
|
|
|
|