|
[31-12-2005] United In Trance NYE - Asta, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
cult-film over een 13 jarig meisje dat op het slechte pad raakt ofzo |
nw, hier had je je slag kunnen slaan....foei!:whip: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, Video2000 :) |
dubbelzijdige shizzle??
whaha... jajajaja oud..
lang leve de digitalisering... scheelt een hoop sjouwe voor jou en je nekkie :toocool: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik dacht dat jullie soort met BETAmax rommelde?? |
Sinds wanneer rommelen NLTA's met BETA's ?! :haha:
En ga nou toch us ON-TOPIK gasten ! :whip: Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier :toothless
Oja; over films gesproken...vanavond ook maar weer us aan de DVD...Saw lijkt me wel aardig :nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Loraine
Sinds wanneer rommelen NLTA's met BETA's ?! :haha:
En ga nou toch us ON-TOPIK gasten ! :whip: Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier :toothless
Oja; over films gesproken...vanavond ook maar weer us aan de DVD...Saw lijkt me wel aardig :nervous: |
Wij rommelen al gereuime tijd met de BETA's heur. :p
Door ons is het daar een gigantische rommel. :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wij rommelen al gereuime tijd met de BETA's heur. :p
Door ons is het daar een gigantische rommel. :) |
Bij die fritten ist immers gezellig :D
Hier gaat het (vaak) werkelijk helemaal nergens over...NeuzeLTA :clown:
En Ei, je mag best wel wat meer/strenger modder-eten :whip: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bij die fritten ist immers gezellig :D
Hier gaat het (vaak) werkelijk helemaal nergens over...NeuzeLTA :clown:
En Ei, je mag best wel wat meer/strenger modder-eten :whip: |
Ei moet gewoon doen waar ie goed in is: pimp zijn
De rest doen wij wel |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jullie lijken soms net wel een stelletje ouwe wijven hier :toothless
|
zou jij je toch prima thuis moeten voelen.. |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bij die fritten ist immers gezellig :D
Hier gaat het (vaak) werkelijk helemaal nergens over...NeuzeLTA :clown:
En Ei, je mag best wel wat meer/strenger modder-eten :whip: |
On topic valt er niet meer zoveel te praten want niemand zegt iets meer!
Dus beter off-topic onzin dan helemaal nix :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
On topic valt er niet meer zoveel te praten want niemand zegt iets meer!
Dus beter off-topic onzin dan helemaal nix :toothless |
Ik wil je lekker in je nek zoenen.  |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil je lekker in je nek zoenen. |
heb je je tanden wel gepoetststststststst? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
heb je je tanden wel gepoetststststststst? |
Volgende week weer. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ei moet gewoon doen waar ie goed in is: pimp zijn
De rest doen wij wel |
fo shizzle  |
|
|
|
|