|
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
תראה אליאור
הקצנה או לא
תראה איזה יופי המחאה הזאת נראת
ראית אני ושחר גם מסכימים על דברים...
וסליחה יובל
אבל אתה אמרת לי שצריך לסגור את הפורום הזה אז על מה אתה מדבר
וחן פרשתי כי לא הצלחתי לעשות את מה שרציתי
אבל זה נגמר...הבנתי שזה לא יעזור לי ואני פשוט יזרום ואני פה לעד אפילו שטראנס אצלי זה כבר ממש מקרי
אני חושב יובל שאתה צריך לוותר מיד על מה שקיבלת אבל אתה לא תעשה את זה
כי אתה ביקשת את זה
אז בלי סיפורים פה |
|
|
| KrazyDJs |
שוב, מהסתכלות מהצד זה פשוט נראה עניין אישי ולא עניין של "אני רוצה לתרום לפורום, וזה לא לעניין שיובל מוד"...
אחלה, אני שמח שאתה ושחר מסכימים ואני מקווה שתסיימו מתישהו כבר את היריבות הזאת ביניכם, או מה שזה לא יהיה..עם כל הכבוד לשניכם.. |
|
|
| YoraY |
מצד אחד מוד זה לא משהו שדורש כזה כישרון וזה עבודה בקטנה
מצד שני מוד מייצג את הפורום הישראלי ותאנשים שבו
נכון מוד צריך להבחר ע"י האנשים
אבל מצד שני גם אנשים לא בטוווח יודעים מה הם רוצים ויכול להיות שיבחרו החלטה שגויה, מה שעלול להזיק לפורום.....
לכן! ובקיצור שעושים שינויים בקטעים כאלה צריך
א. להודיע מראש לכל הפורום
ב. לשאול אם ההחלטה מתקבלת על הרוב
לולולו :) |
|
|
| m0sh |
אליאור גם אם אתה היית נהיה ככה מוד אז הייתי מוחה
אני חושב שאפילו מורן לא היה עושה דבר כזה
הוא בטוח היה שואל אותנו ומדבר איתנו... |
|
|
| DjChook |
| מורן לא מוחזק ב MI5? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by m0sh
אני חושב יובל שאתה צריך לוותר מיד על מה שקיבלת אבל אתה לא תעשה את זה
כי אתה ביקשת את זה
אז בלי סיפורים פה |
לוותר מיד על מה שקיבלת?..
חחחח מוש, ת'אמת שתמיד תפסתי ממך בנאדם טוב.. אבל אתה גורם לי להתחרט על זה..
אני לא ביקשתי להיות מוד מוש.. אתה כנראה לא הבנת את מה שהסברתי לך...
אל תנסה להתווכח
אתה רוצה אתה מוזמן לשלוח לאיי סיי ואני יתקן לך את הרושם המוטעה שקיבלת.. |
|
|
| m0sh |
אם אתה לא ניסת אז בוא תרשום פה לכולם שידעו מה קרה בדיוק
1 על 1
בלי משחקים ובלי להסתיר דברים
מספיק הלכת מאחורי הגב-תרצה או לא תרצה
אני פונה לסוואמפר וזה לגיטימי אבל יש דברים שדורשים קצת יותר מזה
בוא תרשום מה קרה
אני עדיין משוכנע שזה לא בסדר ואתה צריך להתפטר
אם אתה רוצה להיות מוד אז תעשה את זה בדרך אחרת. |
|
|
| Shahar |
יובל
לא עשית מספיק כדי להיות מוד
גם אני הייתי מסכים שמוש יהיה מוד
אבל יש לו בעיה שהוא מתפתה להתווכח על דברים וזה יכול לגרום לו לסגור טרדים סתם ככה כי הטרד הפריע לו
וזה לא תורם לכלום |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
יובל
לא עשית מספיק כדי להיות מוד
גם אני הייתי מסכים שמוש יהיה מוד
אבל יש לו בעיה שהוא מתפתה להתווכח על דברים וזה יכול לגרום לו לסגור טרדים סתם ככה כי הטרד הפריע לו
וזה לא תורם לכלום |
מסכים איתך
אם מישו צריך להיות מוד זה בהחלט אילן.
לא עשיתי מספיק בשביל להיות מוד?..
איך אתה מודד את זה בדיוק? |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מסכים איתך
אם מישו צריך להיות מוד זה בהחלט אילן.
לא עשיתי מספיק בשביל להיות מוד?..
איך אתה מודד את זה בדיוק? |
אז למה אתה עכשיו מוד אם אתה בעצם אומר שאילן צריך להיות מוד?! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by m0sh
אז למה אתה עכשיו מוד אם אתה בעצם אומר שאילן צריך להיות מוד?! |
כי ככה זה יצא, ובאמת שזה לא היה בכוונה ובלי כוונות מלחתחילה..
אל תדאג, העניין שאני מוד הוא זמני.. אני יתפוס שיחה עם חן ונחליט מה עושים הלאה.. מבטיח שבסופו של דבר יצא מזה רק טוב.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מסכים איתך
אם מישו צריך להיות מוד זה בהחלט אילן.
לא עשיתי מספיק בשביל להיות מוד?..
איך אתה מודד את זה בדיוק? |
יגאל מתאים אין מה להגיד
ואתה לא עשית מספיק
למה?
כי כשבאו אנשים חדשים והתלוננת אתה מישום מה נעלמת לאיזה חצי שנה
זה לא בנאדם שראוי לנהל תפורום
בנאדם צריך להיות בפורום גם כשיש תקופות שהוא ריק
גם כשיש אנשים חדשים
וגם כשיש אנשים שמציקים לו
זה בנאדם שאכפת לו מהפורום
אבל בנאדם שהולך ובא מתי בזין שלו זה לא מישו שצריך לנהל מה לעשות
והנקודה הכי חשובה
לא צריך עוד מוד! |
|
|
|
|