return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
אילן תעשה לי טובה, הם נרשמו ובאו לכאן במיוחד בשביל להגיד בטרד' של המסיבה שלהם, לא יותר.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב שחר הדוגמאות שציטטתי היו מקומות שהרגשתי שאתה פשוט גורר את עצמך ואת הויכוחים לאן שהם באמת הגיעו

זה לא חייב להיות קללות מספיק שאתה גורר את זה לזה שפוסט אחרי זה אנשים יצטרכו לנסות לגונן על עצמם...
כשאתה קוטל תמסיבה שלהם כמו שקטלת הם ניסו להגן על זה ולהסביר ואתה סתם קראת להם ילדים קטנים
זה לא קללה
אבל לאנשים האלה זה לא עושה טוב וסביר להניח שהם לא יכתבו עוד בפורום פה
אולי לא אכפת לך
אולי גם לחן לא
וזה משבאמת עצוב...אתם רוצים להמשיך להיות אותה קבוצה קטנה של אנשים שנותרו פה בפורום? או לתת הזדמנות לאנשים חדשים גם להביע את דעתם?
לטעמי זה מגעיל לצחוק על מישהו שסוף סוף היה במסיבה ראויה עם מוזיקה שלא שומעים בארץ ולהגיד לו שהוא מתלהב רק כי זו המסיבה הראשונה שלו והוא סתם ילד

זו סתם דוגמה למשהו שצחקת עליו ולא היה במקום...לי לפחות זה היה נראה קצת מגעיל


עכשיו אתה סתם מחרטט
למה מי שגרר לזה זה הם
ברגע ש 10 אנשים כותבים לך אותו דבר אחד אחרי השני
אולי זה מה שיגרור לויכוח וריב?
לא קטלתי את המסיבה קטלתי תטראקליסט
ואני יגיד גם פה
טראקליסט חובבני כמו שהייתי מנגן בכיתה ח' בערך
נכון קראתי ילדים קטנים לילדים שאמרו שזאת הייתה המסיבה הראשונה שלהם
למה? כי הם לא היו בנקסט ולא נכנסו למסיבות איכותיות
אז הסברתי להם למה הם נהנו ממנה כל כך

כשקראו לאליאור ילד קטן זה פסדר? עובדה הוא לא נעלב
אל תבוא עכשיו תחפש לי סיבות מהאדמה למה אתה יודע שאנלא אשם פה
הם פתחו תפה הם גררו את זה

מי שהביע פה את דעתו זה אני
ואז התחילו להתווכח איתי
אני הבעתי את הדעה לא הם
אני באתי עם דעה מנוגדת לשלהם אז הם התחילו ויכוח
אז הגבתי כן מה קרה?

ומ"נראה קצת מגעיל" עד "דיבור מלוכלך" יש דרך ארוכה
בטרד ההוא עשית נאום כאילו מי ישמע מה אמרתי
פתאום כשהוכחתי לך ששום טענה לא מוצדקת אז זה הפך ל"קצת מגעיל" ? אז למה מההתחלה עשית כזה רעש?

וכן אני מסכים עם חן
הם באו לפה רק בשביל לפרסם תמסיבה
(עכשיו הם אולי יגידו שלא)
הם באו לפרסם אותה ראו שקטלתי להם תדודה אז הם המשיכו להתווכח כדי שבעתיד יתיחסו אליהם

תאמין לי שאם הפורום שלנו היה חשוב להם הם היו מגיעים לפני המסיבה הזאת
ולא רק כשהם רוצים לברר איך קונים כרטיסים לארמין

תעשה טובה שום דבר ממה שאמרת לא היה במקום
Ariels
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


...צ'וק ויובל מודים


?!??!?!!?!?!? מה נסגר עם המקום הזה
Shahar
מאיפה הוא בא כל פעם זה
DjChook
אריאל אם אתה חוזר אתה מוד ! עליייי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אריאל אם אתה חוזר אתה מוד ! עליייי


אוי ואבוי חח
Glenn-Holmes
תאמת?
הפורום צריך להיו מקום פתוח לכולם
אני מודה שהעובדה שהם באים רק לפרסם תמסיבה ולא יכתבו פה עוד זה קצת מרגיז ואולי אפילו מאוד מרגיז
קראתי תטרד הזה שוב אני חושב שקצת הברחת אותם עם תגובות קצת חריפות
מצד שני אולי אתה צודק
במילא הם לא באו כדי להשאר אבל עדיין לא חושב שלהגיב כמו שהגבת זה הפתרון
והם ניסו להגן על המסיבה שלהם ברור!
אבל הם לא תקפו
ברגע שהם כבר כן תקפו כל הטרד הזה נראה פשוט גועל נפש אחד גדול
אתה תוקף הם תוקפים...אתה ותיק פה
מצפה ממך שאתה תהיה זה שיגיד משהו כמו "טוב תגידו משאתם רוצים במילא באתם רק לפרסם תמסיבה אין לי מה להגיב למשאתם כותבים יותר - אתם צודקים בהכל יופי? "

משהו כזה..
תבין שזה ויכוח שהתחיל ענייני ולא נמשך ענייני..
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תאמת?
הפורום צריך להיו מקום פתוח לכולם
אני מודה שהעובדה שהם באים רק לפרסם תמסיבה ולא יכתבו פה עוד זה קצת מרגיז ואולי אפילו מאוד מרגיז
קראתי תטרד הזה שוב אני חושב שקצת הברחת אותם עם תגובות קצת חריפות
מצד שני אולי אתה צודק
במילא הם לא באו כדי להשאר אבל עדיין לא חושב שלהגיב כמו שהגבת זה הפתרון
והם ניסו להגן על המסיבה שלהם ברור!
אבל הם לא תקפו
ברגע שהם כבר כן תקפו כל הטרד הזה נראה פשוט גועל נפש אחד גדול
אתה תוקף הם תוקפים...אתה ותיק פה
מצפה ממך שאתה תהיה זה שיגיד משהו כמו "טוב תגידו משאתם רוצים במילא באתם רק לפרסם תמסיבה אין לי מה להגיב למשאתם כותבים יותר - אתם צודקים בהכל יופי? "

משהו כזה..
תבין שזה ויכוח שהתחיל ענייני ולא נמשך ענייני..


שמע
ממה זה התחיל?
מזה שאמרתי שהטראקליסט לא מתאים
זה סיבה שהם יעשו פוזות?
הם התחילו עם הפוזות

מה היית מעדיף שאני לא יגיד להם מה אני חושב על הטראקליסט רק כדי שהם ישארו!? זה לא הדרך
ובכל מקרה
אם רק אחד מהם היה מגיב הכל היה נשאר תרבותי
אבל שהם באים לך 10 איש ואומרים לך אותו דבר ועוד עושים פוזות אני יגיב למה מי הם שידברו אלי בכלל??

זה היה ויכוח ענייני עד שהם התחילו לדבר לא במקום
עם כל הכבוד ועם כל זה שאני יותר ותיק מבוגר ובוגר
הם ידברו יפה ואין ויכוח על זה בכלל
Ariels
quote:
Originally posted by Shahar
מאיפה הוא בא כל פעם זה


הפעם מברוקלין, ניו יורק

אתה לא יודע ? אני כמו באטמן
אני בא דרך התריסים

quote:
Originally posted by DjChook
אריאל אם אתה חוזר אתה מוד ! עליייי


אתה לא חושב שאני צריך להפסיק לשמוע מוזיקה פורטוריקאית משנות ה50 קודם

? מה קרה לכל החברה הטובים

חוץ מזה אתה יודע טוב מאוד למה אני לא יכול להיות מוד

חוץ מזה שהפורום יהפוך לתחנה לממכר סמים

ואני יעשה טבלה שבה כל פעם שמישהו מקלל הוא מקבל נקודה
ובסוף החודש מי שמנצח מקבל פרס ומכות מכולם

אההההההההההההההה אני לא זוכר

היה המשך אבל למי אכפת
Glenn-Holmes
אריאל אתה אחד המחוקים...
לגבי החברה הטובים...
מממ עודד חוזר אחת לחצי שנה כדי לכתוב 2 הודעות להעלם שוב
מורן נמצא בחול וגן אם הוא בארץ לא סביר שנשמע ממנו עד שהוא לא יחליט גם לכתוב איזה הודעה פה ואז להעלם
מממ מי יש לנו עוד רועי מאסטר ספאמר ממשיך במסלולו הקרבי ותאמת נראה לי הוא כבר סוגר איזה 60 ומשהו...לא ראיתי מזמן איזה סופשבוע שהוא הגיב פה...

it's all about the new generation these days ;)

אההה...גיל שוורץ הוא בכלל תעלומה

אנא ילדים עזרו לנו למצוא את גיל (נא לצבוע את כל התמונה בצבעי גועש ורק את גיל להשאיר בלבן - פרס למצטיינים דיסק ממוקסס של גיל)

omergunr
יש איזה גיל שוורץ אחד בפורמים של בי יו:eyes:
Shahar
זה הוא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement