return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 4)
View this Thread in Original format
TTman
אני בהלם..

מה קשור הטרד הטיפשי הזה
מה זה משנה מי המוד ומי לא המוד..
מי שרוצה להיות מוד שיהיה מוד

ואני לא מבין מה כואב פה לאנשים שיש עוד מוד.
אההה שכחתי, מוד זה כבוד
:D
ממש טיפשי.
שיהיו שני מודים, שיהיה אחד.
העיקר שהעבודה תתבצע בצורה טובה.

בהצלחה ליובל.
וצ'וק, תהיה בריא, רק בריאות אני מאחל לך.
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה

יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו

כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה

לילה טוב



לא שחשבתי שזה יהיה שונה אבל הזמן עבר כבר ויובל עדיין מוד פה
Glenn-Holmes
זה הזמן לשמוע מה יש ליובל להגיד....
רק למען ההגינות חן מרגיש טוב והוא איתנו
ומילת ביקורת קטנה אני לא בטוח שהכל מתנהל פה כל כך טוב...
m0sh
יגאל אתה מספר אחת...חבל שאני לא שומע אלקטרוני כבר...אבל לפני כמה ימים תיקלטתי וכמובן אנג'לו...תגיד נהנת?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
יגאל אתה מספר אחת...חבל שאני לא שומע אלקטרוני כבר...אבל לפני כמה ימים תיקלטתי וכמובן אנג'לו...תגיד נהנת?


לא קראת בטרד של המסיבה?
נתתי תגובה די מפורטת...
אני נהנתי זה היה צפוי ראיתי אנשים שלא נהנו גם...תקרא תתגובה שלי בטרד על המסיבה זה מיצה הכל
DjChook
יגאל יש לי שאלה.. אתה חושב שאני לא מתפקד כראוי ?

ומילת ביקורת על יובל, אני חושב שהוא לא נמצא פה כ"כ וזה בדיוק מה שהיה צפוי שיקרה...

בתכלס, אני עכשיו הבנאדם עם הכי הרבה זמן פנוי פה (מוש כולל אותך)

אז אין לי בעיה להמשיך לכהן, אבל שוב, אם זה הזמן להעביר את המושכות ולעשות POLL בין מוש לאילן, אין לי בעיה.
Glenn-Holmes
חן לא יודע אם יש מישהו להאשים אפילו אבל יש דברים שאני לא חושב שאפשר להיות מרוצה מהם בפורום...
DjChook
תשמע, מה אני אגיד לך , אין לי מושג אפילו למי אני יכול לקרוא פעיל פה בצורה מלאה
אני יודע שאני פה רוב הזמן, וגם מוש שחר ואתה
אבל אני לא בטוח ששאר החבר'ה אשכרא קוראים את כל מה שנאמר פה

אני לא מנסה לשכוח אנשים בכוונה, אבל ככה זה נראה עכשיו שאני חושב על זה,

לא יודע, שוב אני פתוח להצעות...
Glenn-Holmes
הצעה מספר אחת
יש לך השפעה על שחר
תרסן אותו
זה מתחיל להיראות נורא ואיום
הפורום הזה הופך בימים האחרונים לתת רמה הכי גרועה שנתקלתי בה
ואני לא מגזים
אני מעדיף כבר לקרוא תגובות של אוהדי בית"ר ירושלים בוואן לידיעות על הקבוצה שלהם...
DjChook
ת'אמת אני חושב שאתה מגזים ושחר בטרד' של BU ענה יחסית לשחר, רגוע.
וכן דיברתי איתו על זה באייסיקיו, ואני חושב שהוא לא הגזים הפעם.

יכול להיות שאני טועה, אבל ככה אני חושב
אגב, בכלל כל הטרד' הזה מלכתחילה לא נראה לי, סגרתי אותו.
ושחר ביקש בכל זאת להגיב כי 10 אנשים התווכחו איתו.
בזה זה נגמר והטרד' באמת מוצה

Glenn-Holmes
אוי באמת חן....
אם זה נקרא רגוע אז אני באמת חושב שאתה לא קורא טוב תפוסטים הרשה לי לצטט ותגיד לי עד כמה "ראויים" לדעתך התבטאויות כאלה בייחוד כשכל משהיה לו מה להגיד לשחר אמר אותו בצורה מנומסת וסובלנית יחסית


"
הנה הטעות שלך בתור ילד מתלמד שעדיין לא עבר ברמצווה חחחחחחחחח
בגלל שהם היו מנגנים תמוזיקה המחתרתית ולא הלך להם אז אתה יעני בא לנגן יותר מייסטרים ויותר חרוש ומסחרי כדי שלך ילך?!
זה החשיבה שלך?
לנגגן מוזיקה יותר מסחרית כדי שילך לך!?
אז אתה לא מנגן מה שתאוהב
וזה רק מראה כמה אתה רודף אחרי מה שהולך ולא אחרי מה שהלב והאוזן שלך אוהבים
וזה כבר מוריד תערך שך
"

"
וואלה לא מסכימים וככה בזין שלי להתווכח למה זה עושה אקשן מה כפתך?
"

"
אנלא יעשה לך השוואות בין הפורומים חבל
אבל וואלה אם אני חושב משו אני יגיד אותו גם אם 34285957849 כמוך לא מסכימים איתו
למה אני סופר מישו?
"

"
אז מה תאומר בגלל שאנשים לא מסכימים איתי כדי לי לוותר?
זה גישה של בנאדם מעפן ככה בחיים לא תצליח בחיים תלמד ילד..
"

"
טפו עליך וכל האנשים כמוך אל תדליק אותי עכשיו מספיק יש עדה שאני משייך תאנשים האלה אליה
גועל נפש ימגעעעיל
"

"
תלא מבין יצעיר שהתלהבת כי זה המסיבה היחידה שהיית בה בחיים
בגלל זה זה המסיבה הכי טובה שך
מאיפה בא לי המסאחב הזה באמאשך
"

"
מסכן מסכן ומשתין עליך בקשת גם פה וגם במציאות
"

"
שלא יעשה פוזות
איזה ילד יפתח עלי תפה תגיד לי??
"

"
ילד ילד ולא רואה אותך ואת חברים שך ממטר
מאיפהה כל האשכנזים האלה נפלו על הפורום ישמרני האל
"
DjChook
לא הוכחת את הטענה שלך... נכון זה דיבור מלוכלך,
אבל תזכר שניה בריבים אחרים שלו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement