|
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
זמני זמני ושיחה שיחה
זה יכול לקחת שבועות
והסבלנות פוקעת
אתה מבין שעכשיו אתה בעצם במצב שאתה מחליט
זה כבר לא תלוי בחן
כי חן יכול כרגע לשלוט על הפורום בלי בעיה ואין שום סיבה שאתה תהיה מוד עכשיו
אתה יכול לעשות איתו שיחה גם אם אתה לא מוד זמני
אז יובל,בשביל עצמך תגיד לסוואמפר שיוריד אותך
ומצידי שתתמודד על להיות מוד אבל תעשה את זה לגיטימי |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by m0sh
זמני זמני ושיחה שיחה
זה יכול לקחת שבועות
והסבלנות פוקעת
אתה מבין שעכשיו אתה בעצם במצב שאתה מחליט
זה כבר לא תלוי בחן
כי חן יכול כרגע לשלוט על הפורום בלי בעיה ואין שום סיבה שאתה תהיה מוד עכשיו
אתה יכול לעשות איתו שיחה גם אם אתה לא מוד זמני
אז יובל,בשביל עצמך תגיד לסוואמפר שיוריד אותך
ומצידי שתתמודד על להיות מוד אבל תעשה את זה לגיטימי |
זה לא יקח שבועות
ואתה היחד שהסבלנות שלו פוקעת..
אני לא חושב שזה פגע באחרים פה כמו שאתה לקחת את זה
בגלל שאתה רצית או עדיין רוצה להיות המוד הבא..
אז תעשה לי טובה מוש, תעזר בסבלנות.. זה לא הולך לפי בקשתך =)
תודה רבה שפנית,
צוות תמיכת
TA |
|
|
| Flotser |
מוש אתה דורש דמוקרטיה, אז בטח לא תתנגד להודעה הבאה שלי.
למה אני נגד שאתה תהיה מוד:
1. בבחירות הקודמות , או לפני זה אני כבר לא זוכר, אתה הבאת אנשים מחוץ לפורום הישראלי שיצביעו בשבילך. זתמורת רימית.
2. ממש בטרד הזה אמרת שאתה כבר לא קשור לטרנאס בכלל, אז זה קצת לא מתאים שתהיה מוד בפרוום טראנס.
נכון שגם חן לא כל כך מחובר היום, אבל זה אולי החסרון היחידי אצלו
3. כל הטרד הזה מאיר אותך בעיני באור לא ממש חיובי, כאילו יש לך איזה תאווה למעמד מיוחד.
4. במריבות עם שחר אתה היית די מעצבן והרבה פעמים זה שדאג להמשיך לחפור. כמובן זכותך, והמריבה הייתה גם די משעשעת, אבל זה מראה על חוסר מסויים בבגרות אצלך
:nervous: |
|
|
| m0sh |
סבבה מקובל
הבחירות הקודמות היו לפני הרבה מאד זמן אנשים משתנים
ודבר שני אתה לא יודע את כל הסיפור של זה
אני עדיין DJ
אז אני כן שומע קצת טראנס
זה לא חשוב כל כך כי רוב השיחות פה לא על טראנס וזה לא אומר שרק צריכים לדבר על מוזיקה
אני פה 5 שנים זה כבר הרבה יותר ממוזיקה
תאווה למעמד מיוחד?
אני לא יסתיר שאני רוצה להיות מוד אבל זה לא אומר שאני עושה פה דווקא
אין לי שום תאווה להיות מישהו מיוחד
ואין לי שום בעיה שיובל יהיה מוד
רק שיעשה את זה תקין
וכן המריבות עם שחר היו קשות אבל הם נגמרו
אבל צודק אכן לא הייתי בסדר במריבות ואני מודה |
|
|
| Glenn-Holmes |
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה
יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו
כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה
לילה טוב |
|
|
| m0sh |
חחחח יגאל
אני מאמין שזה יסגר בימים הקרובים...
יהיה טוב... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה
יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו
כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה
לילה טוב |
+1 |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה
יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו
כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה
לילה טוב
|
עדיף מכות
סתתתתתתתם +1 |
|
|
| Shahar |
מסכים להצעה של יגאל
בכל מקרה כמו שכבר אמרתי
מוש לדעתי אתה לא יכול להיות מוד
כי אם אתה תריב עם מישו אתה תסגור לו תטרד
ומוד טוב זה מוד שישאיר את הטרד פתוח ויפסיק לריב או ימשיך לריב
אבל להשאיר את הטרד כי דמוקטריה זה דמוקטריה |
|
|
| m0sh |
לא ביקשתי שתגידו אם אני צריך או יכול להיות מוד או לא...
זה לא הנושא
אין סיבה שיהיה שינוי מוד בזמן הקרוב
ככה אני חושב לפחות
ולא ידעתי שאתם יודעים מה שאני יעשה...אני מתכנת ! אבל לא מכונה ! :P |
|
|
| Shahar |
מסכים עם מוש
לא צריך מוד אחר
לא צריך עוד מוד
תכלס יובל סתם נדחפת שם |
|
|
| DjChook |
תראו אפשר להגיד שהוא נדחף, מצד שני אני מאתמול בערב עד עכשיו (יותר מ 24 שעות) הייתי במיטה כי כאב לי
במקרה קמתי עכשיו כי הרופא צעק עלי להתקלח .. שזה לא בריא לשכב הרבה ברצף במצבי..
אבל כואב לי ,אז התפנקתי היום
בכל מקרה, יגאל הצעתך סבבה מבחינתי מהסיבה שאין לי זין לשטויות הקטנות האלה של הפורום במצבי, ואני יכול רק להודות ליובל שישמור על הסדר בזמן הזה שלי יש בעיות טיפה יותר גדולות
כשאני אבריא, אפשר יהיה לדון באפשרויות. |
|
|
|
|