return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
זמני זמני ושיחה שיחה
זה יכול לקחת שבועות
והסבלנות פוקעת

אתה מבין שעכשיו אתה בעצם במצב שאתה מחליט
זה כבר לא תלוי בחן
כי חן יכול כרגע לשלוט על הפורום בלי בעיה ואין שום סיבה שאתה תהיה מוד עכשיו
אתה יכול לעשות איתו שיחה גם אם אתה לא מוד זמני
אז יובל,בשביל עצמך תגיד לסוואמפר שיוריד אותך
ומצידי שתתמודד על להיות מוד אבל תעשה את זה לגיטימי
YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
זמני זמני ושיחה שיחה
זה יכול לקחת שבועות
והסבלנות פוקעת

אתה מבין שעכשיו אתה בעצם במצב שאתה מחליט
זה כבר לא תלוי בחן
כי חן יכול כרגע לשלוט על הפורום בלי בעיה ואין שום סיבה שאתה תהיה מוד עכשיו
אתה יכול לעשות איתו שיחה גם אם אתה לא מוד זמני
אז יובל,בשביל עצמך תגיד לסוואמפר שיוריד אותך
ומצידי שתתמודד על להיות מוד אבל תעשה את זה לגיטימי


זה לא יקח שבועות
ואתה היחד שהסבלנות שלו פוקעת..
אני לא חושב שזה פגע באחרים פה כמו שאתה לקחת את זה
בגלל שאתה רצית או עדיין רוצה להיות המוד הבא..

אז תעשה לי טובה מוש, תעזר בסבלנות.. זה לא הולך לפי בקשתך =)

תודה רבה שפנית,
צוות תמיכת
TA
Flotser
מוש אתה דורש דמוקרטיה, אז בטח לא תתנגד להודעה הבאה שלי.

למה אני נגד שאתה תהיה מוד:

1. בבחירות הקודמות , או לפני זה אני כבר לא זוכר, אתה הבאת אנשים מחוץ לפורום הישראלי שיצביעו בשבילך. זתמורת רימית.
2. ממש בטרד הזה אמרת שאתה כבר לא קשור לטרנאס בכלל, אז זה קצת לא מתאים שתהיה מוד בפרוום טראנס.
נכון שגם חן לא כל כך מחובר היום, אבל זה אולי החסרון היחידי אצלו
3. כל הטרד הזה מאיר אותך בעיני באור לא ממש חיובי, כאילו יש לך איזה תאווה למעמד מיוחד.
4. במריבות עם שחר אתה היית די מעצבן והרבה פעמים זה שדאג להמשיך לחפור. כמובן זכותך, והמריבה הייתה גם די משעשעת, אבל זה מראה על חוסר מסויים בבגרות אצלך

:nervous:
m0sh
סבבה מקובל

הבחירות הקודמות היו לפני הרבה מאד זמן אנשים משתנים
ודבר שני אתה לא יודע את כל הסיפור של זה

אני עדיין DJ
אז אני כן שומע קצת טראנס
זה לא חשוב כל כך כי רוב השיחות פה לא על טראנס וזה לא אומר שרק צריכים לדבר על מוזיקה
אני פה 5 שנים זה כבר הרבה יותר ממוזיקה

תאווה למעמד מיוחד?
אני לא יסתיר שאני רוצה להיות מוד אבל זה לא אומר שאני עושה פה דווקא
אין לי שום תאווה להיות מישהו מיוחד
ואין לי שום בעיה שיובל יהיה מוד
רק שיעשה את זה תקין

וכן המריבות עם שחר היו קשות אבל הם נגמרו
אבל צודק אכן לא הייתי בסדר במריבות ואני מודה
Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה

יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו

כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה

לילה טוב
m0sh
חחחח יגאל
אני מאמין שזה יסגר בימים הקרובים...
יהיה טוב...
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה

יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו

כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה

לילה טוב


+1
bekol ram
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תראו לפני שהטרד הזה מגיע לממדים עצומים של 6-7 עמודים (אם לא יותר) שיש בהם ויכוח שאף אחד מהצדדים לא מקבל את הצד השני ומתבצר בעמדתו אולי עדיף שננסה לעשות שביתת נשק קלה

יובל אתה המוד הזמני עד סוף שנת 2005 (או מוקדם מכך לפי החלטתך ולפי משתסגור עם חן)
אם בתאריך 1 לינואר 2006 אתה עדיין בתפקידך נעלה את הנושא הזה שוב ונדון עליו ברצינות מתוך מטרה לפתור אותו

כל משמסכים להצעת הפשרה שיציין זאת כאן (במיוחד יובל ומוש) ובואו נחזור לשאר הדיונים המעניינים יותר והמעניינים פחות בפורום הזה

לילה טוב



עדיף מכות

סתתתתתתתם +1
Shahar
מסכים להצעה של יגאל

בכל מקרה כמו שכבר אמרתי
מוש לדעתי אתה לא יכול להיות מוד
כי אם אתה תריב עם מישו אתה תסגור לו תטרד
ומוד טוב זה מוד שישאיר את הטרד פתוח ויפסיק לריב או ימשיך לריב
אבל להשאיר את הטרד כי דמוקטריה זה דמוקטריה
m0sh
לא ביקשתי שתגידו אם אני צריך או יכול להיות מוד או לא...
זה לא הנושא
אין סיבה שיהיה שינוי מוד בזמן הקרוב
ככה אני חושב לפחות
ולא ידעתי שאתם יודעים מה שאני יעשה...אני מתכנת ! אבל לא מכונה ! :P

Shahar
מסכים עם מוש
לא צריך מוד אחר
לא צריך עוד מוד
תכלס יובל סתם נדחפת שם
DjChook
תראו אפשר להגיד שהוא נדחף, מצד שני אני מאתמול בערב עד עכשיו (יותר מ 24 שעות) הייתי במיטה כי כאב לי
במקרה קמתי עכשיו כי הרופא צעק עלי להתקלח .. שזה לא בריא לשכב הרבה ברצף במצבי..
אבל כואב לי ,אז התפנקתי היום

בכל מקרה, יגאל הצעתך סבבה מבחינתי מהסיבה שאין לי זין לשטויות הקטנות האלה של הפורום במצבי, ואני יכול רק להודות ליובל שישמור על הסדר בזמן הזה שלי יש בעיות טיפה יותר גדולות
כשאני אבריא, אפשר יהיה לדון באפשרויות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement