return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 7)
View this Thread in Original format
DjChook
אחחחח הימים של גיל.. היו זמנים.

באר שבע לשלטון =]

בכל מקרה, אריאל טוב לראות שקפצת לביקור

וטוב לראות שאתה זוכר את הסיסמא שלך... ;)
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
אחחחח הימים של גיל.. היו זמנים.

באר שבע לשלטון =]

בכל מקרה, אריאל טוב לראות שקפצת לביקור

וטוב לראות שאתה זוכר את הסיסמא שלך... ;)


גיל שוורץ, אתם מדברים על הבחור שרב עם זה שעבד ב99 שהוא רזידט
של איזה מועדון וההוא שעבד ברדיו בא ואמר והוא בדק ואין מועון כזה

או מה עם המפגש פורום הראשון שהגעתי לקניון שבעת הכוכבים וכולם ביטלו וסתם התחלתי לטייל בקניון ושאול אנשים אם הם מטראנסאדיקט

מה עם המפדש ברעננה עם המכות בדשא או נירגולים באפילה


בעעעעעעעעעעעעעעע היו ימים
DjChook
תכלס לא הייתי אז ברעננה, אבל היה שחזורים אצלי!

אני לא יכול לשכוח שני דברים
אחד שמורן עשה לך אנפוזיה =]

שתיים והרבה יותר מפחיד
שצח ומוש עשו התאבקות על הדשא
ואז בלי לראות את שניהם ממטר פשוט הרמת אותם והפכת להם את הצורה ביחד =]

זה היה מחזה!
DJentlman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
קוראים...
רק שאין יותר מידי מה להגיב בנושא...
חלק מהאנשים כן נעלמים בגלל החיים שלהם, עבודה, משפחה, צבא וכו'..
החלק השני פשוט ממעיט לכתוב מהסיבה הפשוטה שוואלה...זה לא אותו דבר כמו פעם...רק שאי אפשר ממש לשים את האצבע במה שונה...
אני לא הכי וותיק פה, אבל 3 שנים +- חודש הספיקו לי כדי להכיר את הנפשות הפועלות פה ואת האווירה..והאווירה שיש עכשיו לעומת האווירה שהייתה פה לפני שנתיים בערך היא מאוד שונה, וזה מושפע מהרבה גורמים אני מניח...

בכל מקרה אני לא חושב שאפשר להאשים אותך (חן) בניהול שגוי, כי ניהול זה הדבר האחרון שכן משנה במקום הזה (מאחר והוא לא כזה פעיל, והעבודה של מוד היא מקסימום לערוך הודעה ביום)

טוב לא יודע..איבדתי את הנקודה שרציתי להגיע אליה..
ככה או ככה רק רציתי להבהיר את העניין עם האנשים הנעלמים..



תוסיף עוד שנתיים , אז בכלל הייתה אוירה אחרת ..........:$
מסכים עם רוב דבריך בעיקר בקשר לנעלמים :)
m0sh
רק אני מצטער אבל עכשיו אתה מגזים
אתה המוד פה
אתה מי שצריך לפעול
אני מוחה אבל פה נגמר הכוח שלי
מה זה לחכות ליובל? מה זה לא לפנות לסוואמפר?!
עצלנות? חוסר רצון?

חן !
WAKE UP
YoraY
quote:
Originally posted by Ariels
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


...צ'וק ויובל מודים


?!??!?!!?!?!? מה נסגר עם המקום הזה




איזה יוזר נוסטאלגיה אני זוכר בימים שרק נרשמתי הוא היה פעיל


בחיים לא הבנתי תקטע עם הפיתה+המופע של ...........משו שפיצר
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס לא הייתי אז ברעננה, אבל היה שחזורים אצלי!

אני לא יכול לשכוח שני דברים
אחד שמורן עשה לך אנפוזיה =]

שתיים והרבה יותר מפחיד
שצח ומוש עשו התאבקות על הדשא
ואז בלי לראות את שניהם ממטר פשוט הרמת אותם והפכת להם את הצורה ביחד =]

זה היה מחזה!


שכחת לציין שניפנפתי באינפוזיה וצעקתי על אנשים להתרחק כי זה החיים שלי.
או שבעטתי באינפוזיה שמחוברת לוריד שלי כדי לראות עד כמה טוב היא מקובעת

quote:
Originally posted by YoraY
איזה יוזר נוסטאלגיה אני זוכר בימים שרק נרשמתי הוא היה פעיל


בחיים לא הבנתי תקטע עם הפיתה+המופע של ...........משו שפיצר


הפיתה זה סתם תמונה שצילמו אותי בעיזה מועדון
דרום אמריקאי שאירח פינת על האש חופשית

והמופע של שפיצר זה על הרעיון של המופע של סטיב
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס לא הייתי אז ברעננה, אבל היה שחזורים אצלי!

אני לא יכול לשכוח שני דברים
אחד שמורן עשה לך אנפוזיה =]

שתיים והרבה יותר מפחיד
שצח ומוש עשו התאבקות על הדשא
ואז בלי לראות את שניהם ממטר פשוט הרמת אותם והפכת להם את הצורה ביחד =]

זה היה מחזה!


שכחת לציין שניפנפתי באינפוזיה וצעקתי על אנשים להתרחק כי זה החיים שלי.
או שבעטתי באינפוזיה שמחוברת לוריד שלי כדי לראות עד כמה טוב היא מקובעת

quote:
Originally posted by YoraY
איזה יוזר נוסטאלגיה אני זוכר בימים שרק נרשמתי הוא היה פעיל


בחיים לא הבנתי תקטע עם הפיתה+המופע של ...........משו שפיצר


הפיתה זה סתם תמונה שצילמו אותי בעיזה מועדון
דרום אמריקאי שאירח פינת על האש חופשית

והמופע של שפיצר זה על הרעיון של המופע של סטיב
DjChook
כן זה ידוע שאריאל תקוע איפשהו ברטרו, נוסטלגי ככה לפנים
חחח המופע של סטיב, עלק סלבריטי
המנקה של הבמה של כוכב נולד זכה ליותר זמן פריימטיים

בכל מקרה, פניתי ליובל, הוא לא ענה
אני אפנה שוב
ואם הוא לא יענה אז אני אתחיל לעבוד על האנגלית שלי
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, פניתי ליובל, הוא לא ענה
אני אפנה שוב
ואם הוא לא יענה אז אני אתחיל לעבוד על האנגלית שלי


אני יכול לפתוח תפה??

DjChook
לפתוח על מי

לפתוח איפה
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
לפתוח על מי

לפתוח איפה


על המוד שלא מתפנה מתפקידו אפילו שחברי הפורום דורשים את זה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement