return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
מחאה על מינוי המוד החדש (pg. 5)
View this Thread in Original format
Segev
אני יודע שזה לא קשור אני לרוב לא קורא את הריבים של שחר אבל אני חייב להגיד שנקרעתי מצחוק..

עכשיו אני לא מבין למה כל כך מפריע לכם שמישהו אחר מוד ולא אתם כאילו התפקיד הזה כל כך חשוב לכם אני סתם מתעניין?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook אבל אני לא בטוח ששאר החבר'ה אשכרא קוראים את כל מה שנאמר פה


קוראים...
רק שאין יותר מידי מה להגיב בנושא...
חלק מהאנשים כן נעלמים בגלל החיים שלהם, עבודה, משפחה, צבא וכו'..
החלק השני פשוט ממעיט לכתוב מהסיבה הפשוטה שוואלה...זה לא אותו דבר כמו פעם...רק שאי אפשר ממש לשים את האצבע במה שונה...
אני לא הכי וותיק פה, אבל 3 שנים +- חודש הספיקו לי כדי להכיר את הנפשות הפועלות פה ואת האווירה..והאווירה שיש עכשיו לעומת האווירה שהייתה פה לפני שנתיים בערך היא מאוד שונה, וזה מושפע מהרבה גורמים אני מניח...

בכל מקרה אני לא חושב שאפשר להאשים אותך (חן) בניהול שגוי, כי ניהול זה הדבר האחרון שכן משנה במקום הזה (מאחר והוא לא כזה פעיל, והעבודה של מוד היא מקסימום לערוך הודעה ביום)

טוב לא יודע..איבדתי את הנקודה שרציתי להגיע אליה..
ככה או ככה רק רציתי להבהיר את העניין עם האנשים הנעלמים..
coby
דוגרי זה מעצבן בזמן הפנוי לשבת ולקרוא ריבים של אנשים..

אני מדלג על זה אבל עדין זה מעצבן , צריך לסגור את הט'רדים האלה ברגע שזה נהפך לגועל
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הצעה מספר אחת
יש לך השפעה על שחר
תרסן אותו
זה מתחיל להיראות נורא ואיום
הפורום הזה הופך בימים האחרונים לתת רמה הכי גרועה שנתקלתי בה
ואני לא מגזים
אני מעדיף כבר לקרוא תגובות של אוהדי בית"ר ירושלים בוואן לידיעות על הקבוצה שלהם...


רק בגלל חן לא עניתי להוא שאמר לי הומו
חן צודק חבל להגיב פה על דברים כאלה
זה דברים לסגור במציאות

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוי באמת חן....
אם זה נקרא רגוע אז אני באמת חושב שאתה לא קורא טוב תפוסטים הרשה לי לצטט ותגיד לי עד כמה "ראויים" לדעתך התבטאויות כאלה בייחוד כשכל משהיה לו מה להגיד לשחר אמר אותו בצורה מנומסת וסובלנית יחסית


"
הנה הטעות שלך בתור ילד מתלמד שעדיין לא עבר ברמצווה חחחחחחחחח
בגלל שהם היו מנגנים תמוזיקה המחתרתית ולא הלך להם אז אתה יעני בא לנגן יותר מייסטרים ויותר חרוש ומסחרי כדי שלך ילך?!
זה החשיבה שלך?
לנגגן מוזיקה יותר מסחרית כדי שילך לך!?
אז אתה לא מנגן מה שתאוהב
וזה רק מראה כמה אתה רודף אחרי מה שהולך ולא אחרי מה שהלב והאוזן שלך אוהבים
וזה כבר מוריד תערך שך
"

"
וואלה לא מסכימים וככה בזין שלי להתווכח למה זה עושה אקשן מה כפתך?
"

"
אנלא יעשה לך השוואות בין הפורומים חבל
אבל וואלה אם אני חושב משו אני יגיד אותו גם אם 34285957849 כמוך לא מסכימים איתו
למה אני סופר מישו?
"

"
אז מה תאומר בגלל שאנשים לא מסכימים איתי כדי לי לוותר?
זה גישה של בנאדם מעפן ככה בחיים לא תצליח בחיים תלמד ילד..
"

"
טפו עליך וכל האנשים כמוך אל תדליק אותי עכשיו מספיק יש עדה שאני משייך תאנשים האלה אליה
גועל נפש ימגעעעיל
"

"
תלא מבין יצעיר שהתלהבת כי זה המסיבה היחידה שהיית בה בחיים
בגלל זה זה המסיבה הכי טובה שך
מאיפה בא לי המסאחב הזה באמאשך
"

"
מסכן מסכן ומשתין עליך בקשת גם פה וגם במציאות
"

"
שלא יעשה פוזות
איזה ילד יפתח עלי תפה תגיד לי??
"

"
ילד ילד ולא רואה אותך ואת חברים שך ממטר
מאיפהה כל האשכנזים האלה נפלו על הפורום ישמרני האל
"


בוא נעבור ציטוט ציטוט..
הציטוט הראשון
תגיד לי מה דיבור מלוכלך פה
שאמרתי שהוא ילד קטן
זה דיבור מלוכלך!?
או שאמרתי שהוא רודף אחרי מה שהולך?

ציטוט 2-3-4
הסברתי להם שלא תמיד אם אחרים נגדך זה אומר שהם צודקים
זה דיבור מלוכלך?

ציטוט 5
נכון אני שונא אנשים שעושים משהו למראית העין בשביל שיגידו תודה על זה
לא אוהב אנשים שלא עושים מכל הלב
או שתעשה מכל הלב או שאל תעשה בכלל
שוב
מה הדיבור המלוכלך פה?

ציטוט 6
שוב אמרתי לו שבגלל שהוא צעיר זאת המסיבה היחידה שהוא היה בא ובגלל זה הוא התלהב
גם זה רע?

ציטוט 7
בוא תגיד לי אתה זה שבודק פה את הדיבור ובנאדם בא עושה לי פוזות ילד שבמציאות הייתי מכניס אותו לאישפוז קורא לי מסכן
אז יעני הוא מדבר נקי ואני מדבר מלוכלך?
אתה בטוח?

ציטוט 8
אותו דבר כמו שכתבתי לך - כתבתי לו
אני דברתי יפה כל עוד דיברו יפה
שבנאדם בא פותח תפה אני יפתח עליו בחזרה
אל תשכח מי פתח תפה ראשון
וקח דוגמא
כשהגעתי לבסיס הייתי במחסן עם הציוד הכי מבוקש שיש - האחראי מחסן בגלל שהוא יודע שמלא רוצים לגנוב ממנו הוא עושה פוזות אחושרמוטה
בפעם הראשונה שהוא צעק עלי אמרתי לו עוד פעם אתה תרים עלי תקול אני יוציא לך תלשון
דבר לידי חלש כמו שאני מדבר אליך
וזה בדיוק מה שאני אומר פה..
אני לא חייב לאהוב תמסיבה שלהם
והם לא חייבים לאהוב אותי ולהסכים איתי
אבל כל עוד אני מדבר יפה ולא מקלל - שלא יקללו ולא יפתחו תפה
אתה רואה שאפילו שאתה לא תמיד חושב כמוני אף פעם לא דברתי אליך לא במקום למה אני מכבד אותך וכמו שאתה מכבד אותי אני מכבד אותך
כשבנאדם מתחיל לדבר לא במקום אני מדבר לא במקום
תתחיל לראות גם את הצד השני ומי יוזם את הדיבור הזה

ציטוט 9
שוב
אז קראתי לו אשכנזי
ואוווו..נו הוא יעלב מזה?
סגן אלוף בצהל יכול לקרוא לנגדים שלו אשכנזים והם יקבלו את זה עם חיוך אז כשאני קורא למישהו אשכנזי זה דיבור מלוכלך?

תתחיל להסתכל בעיקר ולא בתפל
ותפסיק לנתח ולחפש משמעויות

ובקשר לחן תהיה בטוח שאם הוא יגיד לי שלא הייתי פסדר אני יערוך תפוסטים
וראית שלא הגבתי להוא שכתב לי למה אני לא הולך להתחיל ריב אחרי שהבטחתי לחן שאני רק מגיב לכל האלה שעשו פוזות שם

תסתכל גם מסביב אל תתפס לי על איזה שורה בלי להסתכל ממה היא התחילה
Shahar
ובוא אני יגיד לך עוד משו
גם בבסיס אנחנו מתווכחים הרבה ורבים על דברים וראסמי גם רבים מכות לפעמים כשמתווכחים
אבל מכבדים אחד תשני תמיד עד הסוף
אף פעם לא תראה מישו מערב הורים או משו
כי מכבדים
וגם פה
להתווכח תמיד אפשר
אבל שמישהו עובר תגבול אני יגיב כן אין מה לעשות
DjChook
חחח שחר אתה מדי פעם מצליח להצחיק אותי ברמות... עם כל הכבוד הזה =]

אבל סבבה, אני מכבד אותך.

קיצר מה עושים עם יובל ? ואיתי ? חבר'ה תגיעו להחלטה
m0sh
חן זה החלטה שלך לא שלנו
אתה המוד פה

לדעתי יובל לא צריך להיות מוד
הוא לא תורם פה כלום במילא
והוא סתם נדחף
אם אתה חן,לא רוצה להיות מוד אז תגיד
אבל לי לאכפת
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
חחח שחר אתה מדי פעם מצליח להצחיק אותי ברמות... עם כל הכבוד הזה =]

אבל סבבה, אני מכבד אותך.


תראה אני בטוח שגם אצלך זה קיים
ואצל כל אחד

כמו שאתה יודע לפנות אלי ולבקש ממני לערוך את הפוסט, או למחוק פוסט, או לעשות כל דבר ואתה עושה את זה בצורה מכובדת (עם "דיבור נקי") ככה גם אני צריך לענות לך
לא?
דיברת אלי יפה - אני ידבר אליך יפה
ככה צריך לא?
עין תחת עין

אין סיבה שאתה תפנה אלי בצורה נימוסית ואני יענה לך בצורה מגעילה
ובחיים לא תראה שמישהו דיבר אלי בנימוס וקיבל תגובה תוקפנית

אבל ברגע שמישהו מדבר לא יפה בלי סיבה - אני מגיב
שוב עין תחת עין

אולי אתה לא קורא לזה כבוד
אבל אני בטוח שאם מישהו יקלל אותך אתה לא תתיחס אליו כמו למישהו שדיבר אליך בנימוס

ועוד משהו
כבד את אביך ואת אמך
גם פה מדובר על כבוד
זה לא אמור להצחיק
זה פשוט ככה
אחד מכבד את השני

וכן אותך אני מכבד
m0sh
שחר רק משהו אחר
מתי ש"פוגעים" לך בכבוד
אתה יורד לרמה שלהם..אז מה עשית בזה?
תראה שאתה בוגר ושאתה לא אחד מהרחוב
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר רק משהו אחר
מתי ש"פוגעים" לך בכבוד
אתה יורד לרמה שלהם..אז מה עשית בזה?
תראה שאתה בוגר ושאתה לא אחד מהרחוב


גם נכון אנלא יגיד לך שלא
אבל תלוי מתי ומה

אני בטוח שאם מישו ידבר אליך לא במקום גם אתה תגיב

אצלי זה דבר חשוב מה אני יגיד לך
יש לי ידידה שבגלל שמישהו בכיתה שלה קרא לה שרמוטה חברים שלי רצו ללכת אליו הביתה..

יש דברים שעוברים תגבול אצלי ויש דברים שלא
אבל ההם באו לך בפוזה יעני 10 איש כותבים לך אותו דבר ומרגישים לך כל אחד גנגסטר למה הם באותה דעה
אז אני יגיב

ותיודע מה מדליק אותי?
שאלה אנשים שבמציאות לא מסוגלים לפתוח תפה
בגלל זה מדליק אותי שהם מדברים פה חופשי

בדיוק כמו שאתה תתעצבן שאיזה קצין יעשה עליך פוזות
כי אתה יודע שמחוץ לבסיס הוא לא היה פותח תפה
למרות שאני מכבד קצינים חוץ מהמפקד שלי חח
זה רק היה לדוגמא..

DjChook
מסכים עם שניכם

ומוש, כפי שאמרתי כרגע אני אמשיך להיות מוד מהסיבה שאיך שאני רואה את זה יש לי הכי הרבה זמן פנוי.

בקשר ליובל, אני לא מתכוון לדבר עם סוואמפר אבל אני הייתי רוצה לראות אותו מוריד את עצמו מהמנהיגות.
Glenn-Holmes
טוב שחר הדוגמאות שציטטתי היו מקומות שהרגשתי שאתה פשוט גורר את עצמך ואת הויכוחים לאן שהם באמת הגיעו

זה לא חייב להיות קללות מספיק שאתה גורר את זה לזה שפוסט אחרי זה אנשים יצטרכו לנסות לגונן על עצמם...
כשאתה קוטל תמסיבה שלהם כמו שקטלת הם ניסו להגן על זה ולהסביר ואתה סתם קראת להם ילדים קטנים
זה לא קללה
אבל לאנשים האלה זה לא עושה טוב וסביר להניח שהם לא יכתבו עוד בפורום פה
אולי לא אכפת לך
אולי גם לחן לא
וזה משבאמת עצוב...אתם רוצים להמשיך להיות אותה קבוצה קטנה של אנשים שנותרו פה בפורום? או לתת הזדמנות לאנשים חדשים גם להביע את דעתם?
לטעמי זה מגעיל לצחוק על מישהו שסוף סוף היה במסיבה ראויה עם מוזיקה שלא שומעים בארץ ולהגיד לו שהוא מתלהב רק כי זו המסיבה הראשונה שלו והוא סתם ילד

זו סתם דוגמה למשהו שצחקת עליו ולא היה במקום...לי לפחות זה היה נראה קצת מגעיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement