|
[mIRC] EFnet #TAforum (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Wil je zien wie er echt geen sociaal leven meer over houden sinds het IRC'en voor tranceaddicts is ingevoerd bekijk dan de stats...
http://212.204.177.2/leipstats/taforum.html
(Ik doel vooral op de nummer 1 t/m 5)
Danku |
:stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Gelukkig sta ik dar niet meer bij :D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
verdorie,
net mIRC gedownload, alleen krijg ik um niet aan de praat,
als ie um installeerd kapt ie bij 100% en gaat ie niet verder? Iemand een ideetje hoe dit kan?
GreetZ RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
verdorie,
net mIRC gedownload, alleen krijg ik um niet aan de praat,
als ie um installeerd kapt ie bij 100% en gaat ie niet verder? Iemand een ideetje hoe dit kan?
GreetZ RubDub |
Download deze ff: http://mirc.trueserver.nl/mirc591t.exe |
|
|
| Ruben_Dubbink |
helaas, ook deze werkt niet,
hij kapt bij het installeren van het laatste bestandje,
grrrr.....ik wil ook IRC!! :whip:
Hoe kan dit nou? :conf:
Please help me (again)! Petrus?
GreetZ RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
helaas, ook deze werkt niet,
hij kapt bij het installeren van het laatste bestandje,
grrrr.....ik wil ook IRC!! :whip:
Hoe kan dit nou? :conf:
Please help me (again)! Petrus?
GreetZ RubDub |
Stuur me ff een PM met je MSN gegevens of ICQ. Is wat makkelijker praten. |
|
|
| Donna |
[00:30] trouwes
[00:30] die DONNA
[00:30] *** DruGZ sets mode: +l 40
[00:30] *** WiZZarD sets mode: +l 40
[00:30] die doet net alsof ze slaapt
[00:30] PETRUS
[00:30] change je nick
[00:30] naa
[00:30] maar die leest volgesmij gewoon mee
[00:30] |Petrus|
[00:30] want ze post wel op t forum :)
[00:30] <|Blinky|> ja
You guys got me on *heterdaad* trusteeeee *whehehe* |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
[00:30] trouwes
[00:30] die DONNA
[00:30] *** DruGZ sets mode: +l 40
[00:30] *** WiZZarD sets mode: +l 40
[00:30] die doet net alsof ze slaapt
[00:30] PETRUS
[00:30] change je nick
[00:30] naa
[00:30] maar die leest volgesmij gewoon mee
[00:30] |Petrus|
[00:30] want ze post wel op t forum :)
[00:30] <|Blinky|> ja
You guys got me on *heterdaad* trusteeeee *whehehe* |
LOL en hebben we nog achter je rug om lopen lullen.
Whahaha wat een muts ben je ook hè. :D
Toedels :toothless |
|
|
| Donna |
Tuneeeeeeee Now Live @ basicbeats Dj-Ferry_0
Enjoy!!:) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
hey schaapje ;) , bedankt voor de tip, ben nu aan het luisteren,
het probleem bij mij is, dat dat ding de hele tijd opnieuw buffer moet opbouwen (hij knalt er dus de hele tijd uit :mad: )
hebben meer luitjes hier last van?
GreetZ RubDub
ps: volgens mij staat je berichtje (Donna) in de verkeerde thread |
|
|
| T.H.C. |
Ik krijg irc wel aan de praat maar ik kan mijn eigen naam niet gebruiken, en om nou elke keer te gaan tikken dat ik T.H.C. ben, zou die "bot"(ik weet niet eens wat het is...) misschien een andere naam kunnen krijgen?
Greetz... |
|
|
| Donna |
| Of je doet gewoon THC- :D |
|
|
|
|