return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
[mIRC]  EFnet #TAforum (pg. 5)
View this Thread in Original format
Yarnie
ja aphex draaide net op basic beats..kan je via live stream luisteren......

http://www.basicbeats.net/hq.pls moet je daar ff op klikken.dan ken je aphexx horen draaien
!_PeTrUs_!
...of vraag t gewoon op irc want daar zie ik je naam tenslotte ook staan ;)
arno
quote:
Originally posted by Yarnie
ja aphex draaide net op basic beats..kan je via live stream luisteren......

http://www.basicbeats.net/hq.pls moet je daar ff op klikken.dan ken je aphexx horen draaien


ow ja, ik hoor het. lauw hoor

[edit]

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
...of vraag t gewoon op irc want daar zie ik je naam tenslotte ook staan ;)


ja maar dan lijk ik net zo'n a-technische sukkel :rolleyes:

[/edit]
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by arno


ja maar dan lijk ik net zo'n a-technische sukkel :rolleyes:

[/edit]


Boeit dat nou, iedereen is zo begonnen. PM me maar op IRC dan help ik je wel. Naampie: » ProFeTruS
arno
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Boeit dat nou, iedereen is zo begonnen. PM me maar op IRC dan help ik je wel. Naampie: » ProFeTruS


haha, ik weet niet eens hoe je iemand pmt op irc. maar volgens mij lukt het me wel aardig nu. (alhoewel er nu weer wat termen in de ronte vliegen waar ik geen reet van snap) Ik weet alleen niet of het zo verstandig is van jullie om me ook zo'n @tje voor mn naam te geven, want ik zit nogal overal op te kliken enzo zonder dat ik weet wat het is.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by arno


haha, ik weet niet eens hoe je iemand pmt op irc. maar volgens mij lukt het me wel aardig nu. (alhoewel er nu weer wat termen in de ronte vliegen waar ik geen reet van snap) Ik weet alleen niet of het zo verstandig is van jullie om me ook zo'n @tje voor mn naam te geven, want ik zit nogal overal op te kliken enzo zonder dat ik weet wat het is.


Je dubbelklikt op me naam en begint te lulle.

Je klikt maar een end weg want als je iets probeert wat niet mag wordt dat direct gevorrigeerd door een bot (een channel bewaker zeg maar)
aphex
Kwamen er zomaar opeens wat nieuwe naampies op IRC, toch lachen :)

Oja ff over me setje, dat ging volgens een beetje mis ivm met een overbelaste server bij Basicbeats, maar dat was spoedig verholpen en kon ik gewoon gezellie doorgaan :)
eieregooie
me komt vandaag of morgen ook maar es op dat IRC kijken... kijken of ik er een beetje wijs uit kan worre...
-=Re-GrOoVeD=-
Ik kom vanmiddag ook maar ff meelullen :)
Ik had me altijd al afgevraagd of er een TA-forum-kanaal was, gelukkig wel :)

GrEeTz
Donna
Zie je nou dat mn id-en soms wel s *goed* bedoelt zijn ook Petrusdear:P

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
Zie je nou dat mn id-en soms wel s *goed* bedoelt zijn ook Petrusdear:P


Ja skatje, dikke

Nog een keer dan maar:

Download mIRC

Als je mIRC hebt geinstalleerd type je onderin de balk :

/server efnet.vuurwerk.nl

Als het goed is zie je dan vanalles langszoeven.
Daarna krijg je een window (anders Alt + J) voor je en daar type je in:

#taforum


Nu kom je in de chatbox van TAforum.

Hopelijk krijg je m zo aan de praat, dan kunnen we je wel verder helpen
Donna
ohhhhhhhhhhhhhh wat LIEF!!!!!!!!!

Die ga ik bewaren in mn schatkistje:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement