|
[mIRC] EFnet #TAforum (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja skatje, dikke 
Nog een keer dan maar:
Download mIRC
Als je mIRC hebt geinstalleerd type je onderin de balk :
/server efnet.vuurwerk.nl
Als het goed is zie je dan vanalles langszoeven.
Daarna krijg je een window (anders Alt + J) voor je en daar type je in:
#taforum
Nu kom je in de chatbox van TAforum.
Hopelijk krijg je m zo aan de praat, dan kunnen we je wel verder helpen |
Geen mIRC voor mij... maar Trillian Lekkur alles in 1! :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Geen mIRC voor mij... maar Trillian Lekkur alles in 1! :p |
sinds wanneer kan je daarmee irc op??? |
|
|
| Akira |
| ik ga het ook maar es downen en dan es proberen...:D:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
sinds wanneer kan je daarmee irc op??? |
Sinds ik het ken... nie zo lang dus... :p En je kan er zelfs mee op meerdere servers... |
|
|
| aphex |
| mwah het heeft wel wat nadelen, zoals trasfers werken nie echt en je icq/msn lijst is 1, dus je ziet niet wie op MSN en wie op ICQ zit.. beetje irri als je het mij vraagt, maar je ebnt wel van Bill af ;) |
|
|
| franzelare |
Ik heb het gisteren maar eens gelprobeerd hier op het werk
maar helaas alle poorten zitten hier dicht :(
dus alleen als ik een keertje even thuis ben dan heb ik irc nog aan |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by aphex
mwah het heeft wel wat nadelen, zoals trasfers werken nie echt en je icq/msn lijst is 1, dus je ziet niet wie op MSN en wie op ICQ zit.. |
Ken je toch zien aan de icoontjes... en groups maken he... |
|
|
| total woot |
ligt het aan mijn computer?? (ik kan er niet meer in: /server efnet.vuurwerk.nl doet t niet)
thnx |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Als het goed is probeert ie dan gelijk een andere server en dat ken ff duren (nie langer dan een min)
Of hij ziet je IP nie maar je subnetmask (255.255.255.255)
Gewoon ff andere server proberen
/server irc.homelien.no
/server irc.inter.net.il |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Maar weer eens opgehaald voor de nieuwelingen die nog nie weten wat t is! |
|
|
| Teknikol |
kwis eerst niet dat er zon kanaal bestond, maar nu weet ik het :)
tnx |
|
|
|
|