|
[mIRC] EFnet #TAforum (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Access |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Maar weer eens opgehaald voor de nieuwelingen die nog nie weten wat t is! |
mIRC ??? EFnet ??? tis dat dan ???
Werkt dat net zoals sms-jes sture naar TMF ???
:rolleyes: :p :p |
|
|
| Optimus |
| jammer dat ik er niet meer zo vaak kom... is t nog wel gezellig daar dan?:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
jammer dat ik er niet meer zo vaak kom... is t nog wel gezellig daar dan?:) |
Ja, natuurlijk!
:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
jammer dat ik er niet meer zo vaak kom... is t nog wel gezellig daar dan?:) |
nee man aap.. kom daar weer is ff heen :)
iedereen is nu aan t etuh volgens mij :)
cu |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Optimus
jammer dat ik er niet meer zo vaak kom... is t nog wel gezellig daar dan?:) |
heb ik ook, eerst poste ik daar als een gekke nu eigenlijk nooit meer, maar ik ga nu eff langs! :D
kijken of het gezelli is! |
|
|
| total woot |
| iedereen is een beetje stil..............:o |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by total woot
iedereen is een beetje stil..............:o |
Dat kun je wel zeggen jah, xie wel een hele lijst met namen, maar errug spraakzaam zijn ze niet... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Dat kun je wel zeggen jah, xie wel een hele lijst met namen, maar errug spraakzaam zijn ze niet... |
hmmm... wordt maar es tijd dat ik weer es langskom om de channel vol te spammen:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmm... wordt maar es tijd dat ik weer es langskom om de channel vol te spammen:D |
Doe doe doe doe doe doe
whehe nerd ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
en maar klagen die jappio, maar zelf op de IRC terwijl er een mede-TA plompverloren alleen zit, homaar :p
truste(me = going offline, ff krater in de dag slapen :D ) |
|
|
| Juricimo |
is there an explanation of all this in English??? really!!
>JM< |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| tijd voor nieuw bloed in de chan :) |
|
|
|
|