|
[mIRC] EFnet #TAforum (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| op verzoek van quickz :clown: |
|
|
| New Wave |
| 3 jaar geleden prima vermaakt daar maar geen zin meer an. Dooie zooi. |
|
|
| DJ_Siesta |
| mja idlen is teh bomb he!:) |
|
|
| Dj Odelpha |
exos wat zei ik nou hond :P
kijk wat je doet, nu komt die Siesta ook weer terug :( |
|
|
| DJ_Siesta |
| wie zegt dat ik ooit weg ben geweest? mijn geest hangt daar nog altijd! :stongue: |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
exos wat zei ik nou hond :P
kijk wat je doet, nu komt die Siesta ook weer terug :( |
:clown: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wie zegt dat ik ooit weg ben geweest? mijn geest hangt daar nog altijd! :stongue: |
Vroegâh... :D |
|
|
| Chicane |
| Ik heb al die kutscripts nog ergens liggen, als jullie beloven mij nooit meer te zullen flooden :p :clown: |
|
|
| dj_spare |
!eens
!stamp gvd |
|
|
| jp |
| Chatten kun ook hier, al is het wat langzamer :o |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by dj_spare
!eens |
dj_spare is het daar dan wel helemaal mee eensch enzo!
stamp stamp stamp hak hak hak zaag zaag zaag boem boem boem
ofzoiets.. :clown: |
|
|
|
|