return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
[mIRC]  EFnet #TAforum (pg. 3)
View this Thread in Original format
T.H.C.
smart thinking Donna,pfff dat ik er zelf niet op kwam,,,GVD
Donna
quote:
Ruben_Dubbink:hey schaapje , bedankt voor de tip, ben nu aan het luisteren,

het probleem bij mij is, dat dat ding de hele tijd opnieuw buffer moet opbouwen (hij knalt er dus de hele tijd uit )
hebben meer luitjes hier last van?

GreetZ RubDub

ps: volgens mij staat je berichtje (Donna) in de verkeerde thread


Hmmm kan zijn dat ze met de server bezig waren of dat je hebt ingelogged op een te hoge kwaliteit voor jou,soms moet je ff lager inloggen,je hebt namelijk 3 kwaliteiten om in te loggen op de site.
Server is nu mooi stabiel btw.
Ps
Ach ik post me zooi altijd overal:D
HaZZa
Dus...

RubDub, misschien ligt ut ook aan je verbinding...
als ie te sloom is, zoals die van mij, doet ie utzelfde, en kan je er nix aan doen, zelfs als je de langzaamste snelheid kiest...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik krijg irc wel aan de praat maar ik kan mijn eigen naam niet gebruiken, en om nou elke keer te gaan tikken dat ik T.H.C. ben, zou die "bot"(ik weet niet eens wat het is...) misschien een andere naam kunnen krijgen?
Greetz...


Je kan er geen punten tussen doen dus deze variaties ken je ook nog proberen:

|THC|
[THC]
{THC}


CIAO!!!!!
DJ Bazz
ik heb al de winamp plugin
zijn er nog andere plugins dan voor mirc?
Donna
mja je kan er ook de mariokart.exe opgooien,dan kune je met ze alle tegen elkaar karten,doen we tegenwoordig vaak,lache is datttttttt!!

Henk wil altijd t mariopoppetje en petrus altijd die ander,ze hebben t id dat die t snelst zijn,is tuurlijk niet zo want ze zijn allemaal evensnel,maja....
DJ Bazz
vet!! ik wil ook mee doen maar wil ik wel mario zijn!:D
Gekhous
quote:
Originally posted by Donna
mja je kan er ook de mariokart.exe opgooien,dan kune je met ze alle tegen elkaar karten,doen we tegenwoordig vaak,lache is datttttttt!!

Henk wil altijd t mariopoppetje en petrus altijd die ander,ze hebben t id dat die t snelst zijn,is tuurlijk niet zo want ze zijn allemaal evensnel,maja....


in de ECHTE mario kart niet hoor... dan zijn de Princess en Toad het snelst...

maar waar kan ik die mario kart vandaan halen??

ik roeleer daar nml ontzettend in ;)
Remy D
Wario is mijn MAN!!!!!!!!
DJ Bazz
ga naar Google en zoek op mariokart.exe:D

Henkie_henk
whaha ik ben geband van #taforum

woEIiiiiii
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
whaha ik ben geband van #taforum

woEIiiiiii


whahahahaha

[13:23] ::: Joins: Henkie_h ([email protected])
[13:23] ::: Mode (WiZZarD:#taforum +b henkie_h!*@*)
::: [Banned]: Henkie_h
[13:23] ::: Henkie_h was kicked by F-16 (banned: requested)
[13:24] (@Remy-D) hehe
[13:26] (@|PeT|Away) die komt er ook niet meer in


GReeTZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement