return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
View this Thread in Original format
Synthesia
Naar aanleiding van al die goeie voornemens om terug te gaan fitnessen en al de mensen die wat willen verzwaren dacht ik om een thread hierover te maken :)

Post hier hoe jullie actueel zijn (gewicht,hoogte,BMI) en het doel dat jullie willen bereiken. We kunnen dan om de zoveel tijd eens zien hoe ver af we van ons doel staan binnen een paar maanden.

Hoogte: 1,79m
Gewicht: 84-85kg
BMI: 26-27

Streefdoel (korte termijn) - fitness
Gewicht: 82kg

Streefdoel (lange termijn) - power-training
Gewicht: 85kg (spieren dus :p)


2 jaartjes geleden zat ik ongeveer aan dit streefdoel maar dan onregelmatig beginnen fitnessen (1-2 keer per maand of gewoon niets de laatste 3 maanden) en in't begin van dit jaar 90 kg (en die extra 5kg waren geen spieren :rolleyes: )

Post ook jullie dieet & exercise tips :)

BMI Berekening:

http://www.netonline.be/lifestyle/bmi.asp
http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/bmi/calc-bmi.htm
http://www.halls.md/body-mass-index/bmi.htm
domineesje
Hoogte: 1,69m
Gewicht: 50 - 51 kg
BMI: 17.9 - 18


kantje boord ondergewicht :(

streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze)
New Wave
Hoogte: 1,94m
Gewicht: 93 kg
BMI: 25

Streefdoel (korte termijn) - 4 x in de week fitness
Gewicht: 85kg

Streefdoel (lange termijn) - 4 x per week fitness
Gewicht: 85kg (spieren dus )
Synthesia
quote:
Originally posted by domineesje
kantje boord ondergewicht :(


Maar da's niet waar, kijk je zegt het zelf, kantje boord, dus ge zijt er al bijna :D

Niet te veel mee inzitten, als ge daarover gestreseerd zou geraken zou dat misschien een reden zijn dat ge niet makkelijk bijkomt :p
domineesje
quote:
Originally posted by Synthesia
Maar da's niet waar, kijk je zegt het zelf, kantje boord, dus ge zijt er al bijna :D

Niet te veel mee inzitten, als ge daarover gestreseerd zou geraken zou dat misschien een reden zijn dat ge niet makkelijk bijkomt :p


ben een allesbrander (zenuwachtig iemand, inwendig toch)
mellow_head
Ik ben een reelijk mager manneke, ben content met mn lichaam. Ik moet ni fitnessen om mij goed te voele :)
Antony
speciaal hiervoor mij nog is op de weegschaal gezet, dacht dat nog een 67 zou zijn gelijk half jaar geleden ofzo... blijkt nog maar 64,5 over te schieten...

Hoogte: 1,83 m
Gewicht: 64,5 kg
BMI: 19.3

Ben van het smalle type, heb van die dunne polsen en enkels. ben nog anderhalf seizoen jeugdspeler in den basketbal, daarna enkel seniorsniveau dus. waar je best iets steviger staat... daar ga ik dus voor.

hoeveel da in kg maakt weetk ni, ma kwil wel wa spieren bij. conditiepijl zelf is uitstekend. doe 40 minuten over men 10km lopen en 7 minuten over 400m zwemmen
Kelly*
Hoogte: 1,71 m
Gewicht: 47-48 kg
BMI: 16

Mijn streefdoel: 54 kilo
maar ben nog nooit boven de 50 geraakt....:whip:
zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten :conf:
Bertn
groot: 1m72
gewicht: 64kg
bmi: 21,5

streefdoel: 62kg, kheb nu een bierbuikje:)

middelen daarvoor: een wonder, want ik haat bewegen:p
Antony
quote:
Originally posted by Bertn
streefdoel: 62kg, kheb nu een bierbuikje:)
middelen daarvoor: een wonder, want ik haat bewegen:p


misschien da bier zelf opgeven? ;)

u BMI klinkt anders perfect... mss toch is wa buikspieroefeningskes proberen om van da buikske af te raken.

Bunz
lengte: iet van 1m93 ofzo, weet nie juist
gewicht: 83kg
BMI: 22

verschiet er van da er staat Goed Bezig ma kweet zelf wel da da nie zo is :)

Doel: 72kg (mijn ideaal gewicht van 1.5 jaar trug)

Middelen:
Fitnessen en alst trug beter weer is, lope !
Minder bier zuipe mss ook (penske ;) )
Vooral gezonder eten (tis als kotstudent nie altijd eve simpel)
cyberia
quote:
Originally posted by Antony
misschien da bier zelf opgeven? ;)

u BMI klinkt anders perfect... mss toch is wa buikspieroefeningskes proberen om van da buikske af te raken.

effe nen tip, 't is ni door buikspieroefeningen dage een buikske gaat wegwerken,ma wel door lange gematigde inspanningen.

lengte:1m75 ofzo
gewicht 74kg
wat mijn BMI dan op 24 brengt,ma diën BMI kan u gedacht geven ma is ook ni echt veelzeggend.Ge moet ook nog naar samenstelling van het lichaam zien, zoals het percentage vet dage hebt.

ik heb ni echt een doel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement