return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 12)
View this Thread in Original format
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by cyberia
heb voor silent wave gevote

idem :)
CygnusX
Hmmm, ik twijfel tussen Swing 2 Harmony en Without You.
TOR
Pryda - Aftermath

Silent Waves nog steeds aan de leiding.. mooi :)
ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom Swing 2 Harmony het zo goed blijft doen. die gaat al bijna twee jaar mee.. :conf:
Phortastic
quote:
Originally posted by TOR
Pryda - Aftermath

+1

Perasma aan de leiding nu...

Kmoet trouwens zeggen dat ik dit final lijstje helemaal niet slecht vind. Enkel love theme dusk en summerdream zijn overhyped en niet waard om in die lijst te staan IMO. De andere 6 tracks zijn goed tot zeer goed.
Push2005
Bwaja, Summerdream heeft een leuk euforisch melodietje

Maar eigenlijk valt idd nie echt te klagen over de platen... Alleen vind ik het nog 'n beetje raar dat Halcyon er niet inzit; beide versies waren goed en hadden alle kenmerken om een veelbelovende tranceplaat te worden... beter geswitched met adrenaline ofzo :p
Estuera
Bedankt voor de stemmen op silent waves tot nu toe :) Het ziet er naar uit dat het een close race gaat worden tussen swing to harmony en silent waves maar dat maakt me niet zo uit. Het feit dat een track van me in de finale zit is al egostrelend genoeg :D
Antony
Swing to Harmony staat momenteel 22 - 21 voor op Silent Waves met naaste achtervolgers... maar er zijn nog maar 113 stemmen uitgebracht, dat zouden er minstens 317 moeten worden (af te leiden uit de voorrondes) dus met iets meer dan 1/3 van de stemmen kan het nog alle kanten op :o
Vishnu
Ook Silent Waves gestemd, niet omdat het Belgisch is, wel omdat het veruit de beste is die ertussen staat (alleen Without You Near vond ik nog beter).
Transfusion
Gegaan voor silent waves, heerlijk nr ... en belgisch =)
TOR
die bootleg met Dark Side of the Moon vind ik mooi.. die vocals voegen toe wat het origineel mist naar mijn gevoel. op zich zit Silent Waves iets te eenvoudig in elkaar om eruit te springen. voor mij dan toch.

Gladius
idd, ik vind ik bootleg ook zalig
cyberia
quote:
Originally posted by TOR
die bootleg met Dark Side of the Moon vind ik mooi.. die vocals voegen toe wat het origineel mist naar mijn gevoel. op zich zit Silent Waves iets te eenvoudig in elkaar om eruit te springen. voor mij dan toch.

ik vind'em nu net zo mooi in al z'n eenvoud
kvind die bootleg ook wel knap,ma toch net liever het origineel
:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement