return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
2005 TranceAddict Tune of the Year
View this Thread in Original format
CygnusX
De nominaties zijn afgelopen. Dit zijn de resultaten :

2005 TranceAddict Tune of the Year: 1st Half Nomination Results

1 Perasma - Swing 2 Harmony
2 Jonas Steur - Silent Waves
3 Purple Haze - Adrenaline
4 Deep Dish - Say Hello
5 Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life
6 Luminary - My World
7 Gabriel & Dresden - Arcadia
8 Phynn - Lucid
9 Jonas Steur - Castamara
10 Ava Mea - In The End
11 Interstate - I Found U
12 Tilt - Twelve
13 Andy Moor - Halcyon
14 The Killers - Mr. Brightside (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Dub Mix)
15 Synergy - Hello Strings
16 Whiteroom feat. Amy Cooper - Someday

2005 TranceAddict Tune of the Year: 2nd Half Nomination Results

1 Dogzilla - Without You
2 Pryda - Aftermath
3 Kuffdam & Plant - Summerdream
4 Marcel Woods - Advanced
5 Bart Claessen - Playmo (1st Play)
6 Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk
7 Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near
8 Marco V - False Light
9 Armin van Buuren feat. Gabriel & Dresden - Zocalo
10 Mark Otten - So Serene
11 Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
12 The Drill - The Drill
13 Mr. Sam - Lyteo
14 Röyksopp - What Else Is There?
15 Smith & Pledger - Northern Lights
16 Jose Amnesia vs. Serp - Second Day

Toch wel een aantal verrassingen in het 2e deel van het jaar (Aftermath zo hoog, What Else Is There? van Röyksopp, ...), ik ben erg benieuwd. Het subforum voor de finale stemming is er al, de threads volgen binnenkort :

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=89
Real
Idd, precies veel vreemde tracks in dat 2e deel.

En Phynn - Lucid ertussen? :confused:

EDIT: Marco V - False Light? Vrrrrrrrreemd.
BZRK
Heel weinig mensen gestemd ook voor het 2e deel. Snap niet goed waarom..
Jasperovitsj
Progressive is precies helemaal niet meer in op TA, ofwel zijn de progheads gewoon massaal weg :)
Geen enkele echt deftige progplaat in beide lijstjes, alleen die enkele progplaten die door Armin en Tiesto gewhored zijn (Aftermath, Innocent Thoughts, Arcadia). Jammer maar helaas...

En ook geen M.I.K.E. of L-Vee platen erin :( :whip:
CygnusX
Vergeet niet dat enkel platen die al gereleased zijn opgenomen werden. Daardoor vielen Tracking Treasure Down, The Loves We Lost, Escape, Endorphine, Alone Tonight, ... uit de boot.

quote:
Originally posted by Real
Idd, precies veel vreemde tracks in dat 2e deel.

En Phynn - Lucid ertussen? :confused:

De platen die in de eerste helft van 2005 al genomineerd zijn werden in het 2e deel genegeerd, omdat ze de finale toch al gehaald hebben.

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Progressive is precies helemaal niet meer in op TA, ofwel zijn de progheads gewoon massaal weg :)
Geen enkele echt deftige progplaat in beide lijstjes, alleen die enkele progplaten die door Armin en Tiesto gewhored zijn (Aftermath, Innocent Thoughts, Arcadia). Jammer maar helaas...

Ik zal er niet wakker van liggen ;) Welke deftige progplaten zouden er dan bij moeten staan volgens jou?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX

Ik zal er niet wakker van liggen ;) Welke deftige progplaten zouden er dan bij moeten staan volgens jou?

Euhm...

Bent - As you fall (Micah's swollen booty)
Terry Grant - I'll kill you
Yunus Güvenen - Let go

Om er maar 3 te noemen. Maar ja, als ge niet gewhored word door Armin of Tiesto maakt ge op TA geen kans om in zo'n polls te komen :p
Push2005
quote:

Dat zijn best wel deftige plaatjes; en moesten Armin & Tiësto die niet "whoren" dan zouden er nog veel meer eraan voorbijgaan. Het belangrijkste is dat men nieuwe muziek leert kennen ook toch? En ik denk dat die artiesten in kwestie dat ook wel handig vinden als de top ze speelt.

Ontopic: Ik vind het best nog 'n aanvaardbaar lijstje.

Deze plaat "The Killers - Mr. Brightside (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Dub Mix)" ken ik nu pas; die zal zeker mijn stem krijgen :)
CygnusX
quote:
Bent - As you fall (Micah's swollen booty)
Terry Grant - I'll kill you
Yunus Güvenen - Let go

'As You Fall' is wel mooi, ja, maar geen 'Tune Of The Year'-materiaal imo. Wat sommigen in die andere 2 zien, heb ik nooit begrepen (en ik heb ze meerdere kansen gegeven).

quote:
Originally posted by Push2005
Deze plaat "The Killers - Mr. Brightside (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Dub Mix)" ken ik nu pas; die zal zeker mijn stem krijgen :)

Check ook zeker Röyksopp - What Else Is There? (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Remix), de reden waarom die er ook bijstaat.
Push2005
quote:
'As You Fall' is wel mooi, ja, maar geen 'Tune Of The Year'-materiaal imo. Wat sommigen in die andere 2 zien, heb ik nooit begrepen (en ik heb ze meerdere kansen gegeven).

Hehe; je hebt precies diezelfde indrukken als mij hierover.
Let Go is best wel nog 'n neutraal plaatje; maar die Terry Grant vind ik vreselijk :nervous:. (En ik heb er ook meerdere malen naar geluisterd) ... Smaken verschillen duidelijk :p

quote:
Check ook zeker Röyksopp - What Else Is There? (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Remix), de reden waarom die er ook bijstaat.

Die had je me al gestuurd ;)... nice remake; maar ik kon het original al moeilijk af; daarom vind ik die nie zoooo super :tongue2
djcresto
kwist niet eens dat we voor die 2e ronde al konden stemmen

Jasperovitsj
quote:

Jah, hoe denk je dat ik me voel bij pakweg 20 platen uit de lijst? :)
HOe bijvoorbeeld mensen Lucid als tune of the year kunnen nemen, dan kan ik ook ni begrijpen hoor. En kheb die plaat ook verschillende kansen gegeven...

Kwou gewoon maar zeggen dat er precies in vergelijking met vorige jaren minder progressive in de lijsten voorkomt, that's all.
TOR
quote:

uiteindelijk komt het gewoon weer neer op persoonlijke smaak.. zelf vind ik ze ook alle drie superplaten die met heel veel gevoel en oog voor detail zijn geproduceerd.

wat is eigenlijk "tune-of-the-year-materiaal"?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement