return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 16)
View this Thread in Original format
CygnusX
Perasma - Swing 2 Harmony 59
Dogzilla - Without You 50
Jonas Steur - Silent Waves 66

Ik zou 'Without You' nog niet helemaal afschrijven.
cyberia
ieder zijn ding natuurlijk,ma ik snap nog altijd nie vanwaar dat da komt dat een trance-plaat diepgang nodig heeft.Trance gaat er bij mij nog steeds om het gevoel dat het nummer bij mij opbrengt.
Als 'silent waves' mij na al die tijd nog steeds kippenvel doet krijgen, dan is da voor mij TOTY

maja zoals ik al zei:ieder z'n ding natuurlijk

Benny blijft nog steeds hopen op dogzilla:p
Belgian Bonzai
Oei, ma als Without you op 1 punt strandt, dan zal ik me wel wreed schuldig voelen zulle. Daarentegen, als Silent Waves op 1 puntje wint van Perasma...

dan moogt ge trakteren zulle, estuera!!

En over de simplicity matter, iedereen heeft een punt. Een melodie (en de sound die die melodie tot stand brengt) moet imo idd sterk genoeg zijn om even stand-alone te spelen zonder dat de producer het schaamroop voelt oplopen. Daarentegen heb ik het ook wel voor 'schijnbaar simpele' tracks. Daarom hoeft die niet overladen te zijn met sporen, hoor, een pitch-bend hier en daar, een eenmalige crash, hier en daar een bassdrum kick die er tussen de kop op steekt, dat zijn dingen die voor mij nog meer het verschil kunnen maken. Ik verwijs naar Wandii - Kinetic Caper, zet uw brein maar eens in analysis-mode.
CygnusX
quote:
Originally posted by CygnusX
Perasma - Swing 2 Harmony 59
Dogzilla - Without You 50

Silent Waves blijft wat hangen en de verschillen worden kleiner :
Perasma - Swing 2 Harmony 64
Dogzilla - Without You 53
Belgian Bonzai
67-67 met nog enkele uren te gaan :nervous:
Real
Iek. :nervous:
Antony
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
67-67 met nog enkele uren te gaan :nervous:

68 voor jonas ondertusse :cool:
Jasperovitsj
69 - 69

Wat gaan ze doen bij ex aequo? :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
69 - 69

Wat gaan ze doen bij ex aequo? :D

zou wel lachen zijn :)
Lady_LizzY
Perasma 71 - Jonas 69 :(

Push2005
Bah, perasma :mad:

Jammer voor Jonas... maar zoals ik al zei, tegen al die remixes opnemen is moeilijk; dus silent waves is sowieso ook een winnaar ;)
Bl@ckOut
Spijtig maar ja, tweede is ook niet slecht. Ik denk dat Jonas daar op voorhand voor zou getekend hebben :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Privacy Statement