return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 2)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

HOe bijvoorbeeld mensen Lucid als tune of the year kunnen nemen, dan kan ik ook ni begrijpen hoor. En kheb die plaat ook verschillende kansen gegeven...

Da is de meest happy; extreme uplifting plaat die ooit gemaakt is; met een fenomenale baslijn ;):p
Real
quote:
Originally posted by Push2005
Da is de meest happy; extreme uplifting plaat die ooit gemaakt is; met een fenomenale baslijn ;):p

Bull. ;)
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
wat is eigenlijk "tune-of-the-year-materiaal"?

Nummers die door een grote meerderheid gekend zijn en geapprecieerd worden?
Shadowkid
Kvind veel van die nummers van de 2e helft toch maar "raar", maja :) Staat wat betreft de 2e helft, maar 1 plaat tussen waar ik op gestemd heb.
eieregooie
Veel proggers zijn idd weg van TA

En ik heb dieje Bent plaat laatst ook maar eens gehaald omdat er hier zoveel over gesproken werd, maar ik werd er niet warm of koud van... Misschien heb ik een gare mp3, maar ik vind t heel laf klinken... I'll kill you was nog wel 1 redelijke mix van, en die 3e die jasper noemt ken ik niet.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Nummers die door een grote meerderheid gekend zijn en geapprecieerd worden?

Dat impliceert het resultaat natuurlijk. :)
Ik bekijk het eerder vanuit een persoonlijk standpunt: tune of the year is de plaat die IK persoonlijk het beste vond dit jaar, en niet de plaat die anderen of "iedereen" het beste vond. Want op die manier begint ge hypothetisch te denken en ga je te veel rekening houden met wat andere mensen stemmen.En zulk anticiperend stemmen is gewoon dikke bull, en het vertekent de poll. Iedereen zou gewoon moeten stemmen op basis van persoonlijke smaak en zich niks aantrekken van wat de rest denkt of misschien zou kunnen gaan stemmen :o

Enfin, alle gezever op een stokje: Mr Brightside ftw!! :toothless
pooley
14 Röyksopp - What Else Is There?
(thin white duke remix) !

woohoo
Eagle`
jezus christus wie heeft er deze kutlijst samengesteld, dear god ...

TA right :stongue:
Synthesia
Ralphie B & Sander Van Dien's First State en Sacred zitten er ook zelfs niet in :whip:
Phortastic
quote:
Originally posted by CygnusX

Check ook zeker Röyksopp - What Else Is There? (Jaques Lu Cont's Thin White Duke Remix), de reden waarom die er ook bijstaat.

Trentemøller remix > lu cont's remix

P.S. : lol @ lijst.

en om even terug te komen op de terechte opmerking van Jasper dat er bekans geen prog tussen staat.
Het lijkt er idd op dat de "progheads" (waar ik me zelf ook toereken) gewoon niet stemmen omdat het toch geen ing use heeft. Zo denk ik er in ieder geval over, en de meerderheid van andere "progheads" op TA ook blijkbaar.
Vandaar die daling denk ik...

Real
Aha, de polls zijn er. :)

Mijn keuze:
A: Swing 2 Harmony
B: Love Theme Dusk (spijtig voor So Serene)
C: Zocalo (zwakke poule naar mijn smaak)
D: Luminary - My World :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat impliceert het resultaat natuurlijk. :)
Ik bekijk het eerder vanuit een persoonlijk standpunt: tune of the year is de plaat die IK persoonlijk het beste vond dit jaar, en niet de plaat die anderen of "iedereen" het beste vond.

Dat is toch bij iedereen zo? Alleen zal de tune van het jaar door een zeer hoog percentage mensen goed gevonden worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement