|
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Kweenie...heb heel lang niet het Casta-gevoel gehad dankzij een suffe anekdote van Armin in ASOT :whip:
Als ik voor 2005 de beste Steur-productie (released!) zou moeten kiezen, zou ik toch ècht voor Castamara gaan, al doet Silent Waves mij toch nèt wat meer aan de onvergetelijke Intuition Summer Event en FFWD Dance Parade denken :cool: :cool:
Ik denk alleen dat 2006 een nog beter jaar gaat worden voor Sir Steur ! :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
die steur tracks zijn ondank da ze misschien aanstekkelijk klinken, zijn zo simpel qua structuur da het onnozel wordt als ge er over napeist |
Ja, en ? Het zijn dikwijls de simpele tracks die het hem doen. En die structuur van Silent Waves is niet moeilijker of simpeler dan van een andere trancetrack; en het siert die track juist dat de melodie een vrij catchy, toch eenvoudig patroon bevat.
Wellicht zitten alle J00F-tracks vol onmetelijke diepgang en keer op keer vernieuwend ? :rolleyes: |
|
|
| Loraine |
Stille Golven lijkt opeens een flinke voorsprong te hebben genomen ! :wtf: (64 tegen 56 van Perasma)
Jeee...Ben hier acuut aan de Mushroom Therapy gegaan, werd een beetje zeeziek :clown: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja, en ? Het zijn dikwijls de simpele tracks die het hem doen. En die structuur van Silent Waves is niet moeilijker of simpeler dan van een andere trancetrack; en het siert die track juist dat de melodie een vrij catchy, toch eenvoudig patroon bevat.
Wellicht zitten alle J00F-tracks vol onmetelijke diepgang en keer op keer vernieuwend ? :rolleyes: |
lol anders moete is getelefoneerde voorspelbare replies posten :p
Maar gebt wel gelijk met uw laatste statement ;) |
|
|
| Estuera |
^
En ooit gehoord van 'less is more' ? ;)
Ik maak m'n tracks bewust niet onnodig ingewikkeld van structuur om verschillende redenen:
-De technische uitdaging is veel groter om een interresante track te maken zonder overdadig veel elementen en structuren te gebruiken.
-Het thema ( in geval van trance, vervang dit door de 'hook' in andere stijlen) moet er 100% staan , anders is meteen de hele track ingezakt ( ook een leuke uitdaging )
-M'n persoonlijke smaak gaat gewoon naar muziek die recht op het doel afgaat en waar elke sound en elk effect er staat voor een reden ipv gewoon om productieskills te showen. ( Ik vind het album 'future history' van Joris Voorn een goed voorbeeld , heerlijke muziek gewoon :) )
en OMG :p het gaat goed met de vote :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Estuera
-M'n persoonlijke smaak gaat gewoon naar muziek die recht op het doel afgaat en waar elke sound en elk effect er staat voor een reden ipv gewoon om productieskills te showen.
|
Respect :) |
|
|
| Loraine |
...lang verhaal....
Ik vind het album 'future history' van Joris Voorn een goed voorbeeld , heerlijke muziek gewoon :) )
en OMG :p het gaat goed met de vote :) |
Future History van Voorn Wat een herinneringen !!!
Goeie !! zal FH nu alvast opzetten in de slaapkamer om in de slaap-modus te kunnen geraken...
Da gaat morgen (idd) pijn doen als de wekker om 6u afgaat :(
Maar voordat ik de pc uitzet nog snel ff SWING 2 HARMONY draaien :thepirate Wellicht bezit ik ook telepathische gave om de stemming te beinvloeden ?? :happy2: |
|
|
| Eagle` |
^
En ooit gehoord van 'less is more' ? ;)
|
In sommige gevallen gaat diee vlieger inderdaad op, en kunt inderdaad dingen verkloten door er teveel aan toe te voegen, ma in andere gevallen niet imo. Gelayerde tracks hou ik meer van, maak je meer een reis om alle verschillende subtiliteiten te ontdekken, ge moet er wa bij nadenken. Tracks die ge na 5 luisterbeurten nog ni helemaal door hebt..
Die tracks op intuition E.P. ze zijn aanstekelijk, zeker en vast, als ge ze ene keer hoort zitte er er wel ne ganse dag mee in uwe kop, ma ik vin ze gewoon te leeg ..
edit: *blast* mijn zinsconstructies trokken op geen kloten :wtf: |
|
|
| Real |
Ach Eagle, iedereen vindt Silent Waves een supertrack, en gij komt hier weer ff muilen dat het op geen kloten trekt. :whip:
Shuddap you. :whip: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Ach Eagle, iedereen vindt Silent Waves een supertrack, en gij komt hier weer ff muilen dat het op geen kloten trekt. :whip:
Shuddap you. :whip: |
mijn vriend, zoiets noemt een mening. ben het er ook niet mee eens, morjah, 't is e kwestie van smaak eh. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
mijn vriend, zoiets noemt een mening. ben het er ook niet mee eens, morjah, 't is e kwestie van smaak eh. |
't Is omdat het Eagle is. ;) |
|
|
| Sh!fty |
| Die lead van silent waves deed me altijd denke aan het geluid dat die auto van de wasserette maakte als die door de straat reed :cool: |
|
|
|
|