|
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
Ach ja the tune of the year zal wel nooit een unanieme keuze zijn,zullen er altijd wel zijn die het goed vinden(logisch anders zou er ni voor gestemd worden:toothless ) en er zullen er zijn die het dikke vinden.
Anyway for shame al degene die ni voor silent waves gekozen hebben. Die hebben nu de tweede plaats van Jonas op hun geweten :p :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Perasma 71 - Jonas 69 :( |
Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft :p |
|
|
| IgnazZio |
| Toch altijd raar gevonden rond die plaat, zo laat herkend, al oud, vroeg gereleased... :conf: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft :p |
idd, zegt veel over de "echte" trance van vorig jaar ... :sadgreen: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005 |
+ 1 |
|
|
| Push2005 |
Idd, da is de enigste versie die de stemmen ronselde... heb ook nog overwogen om erop te stemmen, maar kging dan toch voor Jonas :) |
|
|
| Real |
Ik vond Swing 2 Harmony 2 jaar geleden al heerlijk. Kheb toen al geprobeerd om het TOTY te laten worden, maar dat mocht niet want het was toen nog niet released. :whip:
En daarna G&D en Deserves An Effort Remixes, rrrrr. :crazy:
Toch verdiend hoor, ondanks het uitstel. ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005 | Waarschijnlijk wel ja maar die remix heeft niet veel meer te maken met het orgineel ;) |
|
|
| Phortastic |
| ^ echt ze ik snap ni wa daar zo prachtig aan is, aan die deserve an effort mixen. Ik heb ze zeker 5 keer geluisterd maar het doet me echt totaal nix. Zo plat en zo standaard, jeezes. Not my thing i guess :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| Ik vind die geweldig :crazy: |
|
|
| The Freezzz |
| Het origineel owned ze allemaal...nog steeds na twee jaar :wtf: |
|
|
|
|