return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
2005 TranceAddict Tune of the Year (pg. 17)
View this Thread in Original format
cyberia
Ach ja the tune of the year zal wel nooit een unanieme keuze zijn,zullen er altijd wel zijn die het goed vinden(logisch anders zou er ni voor gestemd worden:toothless ) en er zullen er zijn die het dikke vinden.
Anyway for shame al degene die ni voor silent waves gekozen hebben. Die hebben nu de tweede plaats van Jonas op hun geweten :p :toothless
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Perasma 71 - Jonas 69 :(

Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft :p
IgnazZio
Toch altijd raar gevonden rond die plaat, zo laat herkend, al oud, vroeg gereleased... :conf:
Phortastic
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Best wel grappig hoe al die tranceliefhebbers op Perasma gestemd hebben, ten eerste is het orgineel al 2 jaar oud, ten tweede was dat gewoonweg pure prog en ten derde weten ze wsl niet eens wie deze track geproduceerd heeft :p

idd, zegt veel over de "echte" trance van vorig jaar ... :sadgreen:
djcresto
quote:
Originally posted by Blue Sky 99

denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005
CygnusX
quote:
Originally posted by djcresto
denk wel dat de meeste stemmen komen door de deserves an effort dub hoor en dat is pure trance en van 2005

+ 1
Push2005
quote:

Idd, da is de enigste versie die de stemmen ronselde... heb ook nog overwogen om erop te stemmen, maar kging dan toch voor Jonas :)
Real
Ik vond Swing 2 Harmony 2 jaar geleden al heerlijk. Kheb toen al geprobeerd om het TOTY te laten worden, maar dat mocht niet want het was toen nog niet released. :whip:

En daarna G&D en Deserves An Effort Remixes, rrrrr. :crazy:

Toch verdiend hoor, ondanks het uitstel. ;)
Blue Sky 99
quote:
Waarschijnlijk wel ja maar die remix heeft niet veel meer te maken met het orgineel ;)
Phortastic
^ echt ze ik snap ni wa daar zo prachtig aan is, aan die deserve an effort mixen. Ik heb ze zeker 5 keer geluisterd maar het doet me echt totaal nix. Zo plat en zo standaard, jeezes. Not my thing i guess :sadgreen:

Push2005
Ik vind die geweldig :crazy:
The Freezzz
Het origineel owned ze allemaal...nog steeds na twee jaar :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement