|
Club Marathon opent haar deuren
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Vanaf 7 januari opent Club Marathon haar deuren (de vroegere Club Eau).
En ik ben vaste resident!!! :):):) w00t! :D
Na een aantal keren in het paard van troje te hebben gedraaid hebben mijn werkzaamheden in Den Haag uiteindelijk haar vruchten afgeworpen en ben ik benaderd om te komen draaien in de Marathon. En ik zou wel gek zijn als ik er niet zou willen draaien. 54.000 watt aan geluid in die zaal, waar maarliefst 1500 man in past!
De Marathon heeft drie zalen; de kleine zaal, daar gaat ongeveer 1000 man in en hier worden de hardere stijlen dance muziek vertegenwoordigd.
De vip-ruimte van de Eau is verbouwd tot Apres ski zaal en hier gaan ongeveer 300 mensen in.
En dan de Main zaal, waar het concept dance is, en ik dus vanaf zaterdag elke week mijn kunsten zal vertonen.
De Marathon is bij elke Hagenees een bekende naam, het gebouw is dan ook waarschijnlijk de oudste discotheek van NL. Het wordt bijvoorbeeld ook bezongen in het lied o o den Haag. De laatste tien jaar is de inboedel verpacht aan onder andere de organisatie van de Club Eau, die nu de Asta runt.
Na bijna 3 jaar in discotheek The One te hebben gedraaid, veel op studentenfeesten, discotheken in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag en met velerlei artiesten heb gewerkt is het kindje van mij dat discotheek The One heet groot geworden, de tent draait nu super, is 2e geworden op de Night Life awards. Ik kreeg nu de kans een stapje hoger te zetten en die kans heb ik gegrepen.
Echt ontzettend gaaf dit, en er mag wel gezegd worden, dat ik zonder dit forum misschien wel nooit dj was geworden.
Greetz, Bastiaan! |
|
|
| jp |
Leuk. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen :)
En veel succes :toocool: |
|
|
| eieregooie |
| Vooralsnog lijkt het een beetje een kinderdisco, maar als ze wat goeie clubnights gaan neerzetten wordt 't misschien wel weer wat :) |
|
|
| Siesta |
heel gaaf voor je, ben stiekem beetje jaloers hahaha!
good luck daar! |
|
|
| ZZandirt |
cool voor je....!!! gratuliere..
(toch jammer van die apres ski zaal..:D) |
|
|
| DjRV |
dikke LT !
club eau hoe het vroeger was,was echt me favo club, geweldige ruimte.
Go kick some ass dude ! |
|
|
| SnuggLe |
| Gefeliciteerd Bastiaan! Top man, je effort werpt eindelijk zijn vruchten af! We bellen, ik kom zeker een keer supporteren met Tin mag ik aannemen! :D |
|
|
| AirPole |
Congrats :)
Doe je best! |
|
|
| MaGiK54 |
Ik mis de Eau zo nu en dan wel eens stiekem....hopen dat ze wat leuke clubavonden organiseren, want na de Eau hebben al diverse mensen het geprobeerd om er weer wat van te maken, maar tot nu toe zonder succes....dus hoop dat dit wel wat gaat worden, maar heb er een hard hoofd in.
Maar verders cool dat je de resident bent geworden, gefeliciteerd :) |
|
|
| basvh |
| succes menneke! Dat het maar een erg succesvolle club mag worden!!! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Vanaf 7 januari opent Club Marathon haar deuren (de vroegere Club Eau).
|
Uhhhhh, je bedoelt vas "Clup Eâh" : wat vroegâh gewaun (auk al) de Marathon heitte ? :toothless :toothless
Maah geif heilemaal niks hoâh...we make allemaal welles een glèer :clown: |
|
|
|
|