| DjChook |
| quote: | Originally posted by omergunr
אני יודע שבשביל פניג טוב צריך מהירות העלה גבוה..
:( |
אתה עובד ב
TCP/IP ברשת
אז אתה צריך:
מהירות העלאה
מהירות הורדה
וקרבה לשרת שאיתו אתה מדבר
בוא נגיד שאם תעלה את מהירות העלאה פי 2, הפינג לא יקטן פי 2
אין לי יחסים מדויקים, אבל בשיחה בין שרתים, המהירות העלאת נתונים שלך זה לא הדבר החשוב ביותר בעולם\
בקשר לכל מי שרשם שזה בזבוז כסף
שימותו הקנאים, מה אתם משחקים אותה, ואם אבא שלכם היה מציע לכם את החיבור הזה כולכם הייתם מחייכים ומספרים לחברים
אני גם מסכים שזה מיותר ואם שחר מצליח לנצל את זה שיהיה לו בכיף
אבל בין זה לבין להתחיל להגיד לו שזה מיותר.. יש הבדל |
|
|