return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
5mbit קניתי חיבור (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
ביזבוז...
יקר

רק 31 קיי אפלוד...וזה עלוב

ההורדה היא באמת טובה אבל קשה לנצל אותה...בטורנטים ואימיול זה לא יהיה טוב
אבל נראה לי שאני דווקא הייתי מצליח לנצל מאד את החיבור הזה...אבל צריך 50 קיי אפלוד !
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ביזבוז...
יקר

רק 31 קיי אפלוד...וזה עלוב

ההורדה היא באמת טובה אבל קשה לנצל אותה...בטורנטים ואימיול זה לא יהיה טוב
אבל נראה לי שאני דווקא הייתי מצליח לנצל מאד את החיבור הזה...אבל צריך 50 קיי אפלוד !


זה לא רק
מה עדיף?
5קיי?
10קיי?
13?
21?
זה הכי גבוהה

ושוב - אתה תוכל לנצל אותה
השאלה מאיפה אתה מוריד
אני מוריד מסייטים
אבל גם כשאתה משתמש בטורנטים
תלוי מה המקור שלך
תשאל את
clubber
לאיזה מהירויות הוא מגיע במקורות שנתתי לו להוריד מהם טורנטים..
:D
m0sh
ואללה יש לך
FTPS
או סייטים
יש הבדל גדול

אם לפי מה שאתה אומר אז של איזה קבוצות?
סתם מעניין אותי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ואללה יש לך
FTPS
או סייטים
יש הבדל גדול

אם לפי מה שאתה אומר אז של איזה קבוצות?
סתם מעניין אותי


בוא לאייסי..

בכל מקרה
אמרתי שגם בטורנטים אפשר להגיע למהירויות
הכל תלוי בטראקר
ובאנשים ששולחים
אמרתי כבר..
שאל את
clubber
לאיזה מהירויות אפשר להגיע עם טורנטים =]

אני בטוח שהוא הגיע למקסימום של האינטרנט שלו..
Segev
שחר לגבי המהירות העלה של כבלים זה
1MB
תחלק את זה 8 זה המהירות העלה
ולפי דעתי עומר דיבר על פינגים בחו"ל במשחקי רשת ששם הפנגים גובהים ואי אפשר לשחק נורמלי..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
שחר לגבי המהירות העלה של כבלים זה
1MB
תחלק את זה 8 זה המהירות העלה
ולפי דעתי עומר דיבר על פינגים בחו"ל במשחקי רשת ששם הפנגים גובהים ואי אפשר לשחק נורמלי..


הדבר היחיד ש
UPLOAD
גבוה יותר משלי עוזר לך
זה במקרה שאתה ריפר..

בקשר למה שהוא אמר
זה לא הקטע של פינג
זה קטע של ראוטינג
בגלל זה צחקתי על כל הפוסט הדפוק שלו
אפילו שאין לי כלום נגדו
זה פוסט של מישהו שלא מבין כלום וסתם רצה להראות שהוא מבין

הבעיה שלך עם חו"ל (וזה בכלל לא כ-ל המקומות בחול..תלוי בראוטינג) זה רק הראוטינג! ברור שהתקשורת בינך לבין מקום באמריקה תהיה פחות טובה מהתקשורת שלך עם דנמארק שוודיה וכאלה
שרת של
10mbit
בשוודיה
ישלח לך הרבה יותר מהר משרת של
100mbit
באמריקה

זה עניין של ראוטינג
זה לא קשור בכלל לאירופה עצמה
או לאסטיה
או לכלום
זה רק עניין של מרחק
מיקום של המחשב שלך יחסית לשלו

זה קובע יותר ממהירות החיבור שלך
omergunr
נו ברור שזה גם תלוי במרחק.. אבל זה יותר תלוי במהירות העלה..
עם עכשיו בשרתים טובים באירופה משחקים על 120 פינג ובארצות הבאית 200 זה ביגלל מרחק...
עם היה מהירות העלה יותר גבוה היינו משחקים על 50-60 פינג באירופה ובארצות הברית על 120-150...
ברור שזה ביגלל מרחק.. עם מישהו מאצרות הברית שיש להם שם אינרטנט מעולההההה הם משחקים על 120 פינג עם אירופה.. עם לארצות הבאית היה אניטרנט כמו שלנו הם היו משחקים על 400-600 פינג (שאי אפשר לשחק ככה) באירופה..

סבבה? :@
Segev
עומר רק שתדע שהיום יש חשבון מיוחד לגימרים שאתה יכול לשחק עם פנגים נמווכים בחו"ל אבל הוא עולה יותר צלצל לספקית שלך ותשאל אותם בקשר לזה..
omergunr
אז זהו שזה שווה לתחת... זה פוווווווול מהירות הורדה אבל מהירות העלה מעפן = פינג גבוה..

אבל תודה על המידע ;)
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
נו ברור שזה גם תלוי במרחק.. אבל זה יותר תלוי במהירות העלה..
עם עכשיו בשרתים טובים באירופה משחקים על 120 פינג ובארצות הבאית 200 זה ביגלל מרחק...
עם היה מהירות העלה יותר גבוה היינו משחקים על 50-60 פינג באירופה ובארצות הברית על 120-150...
ברור שזה ביגלל מרחק.. עם מישהו מאצרות הברית שיש להם שם אינרטנט מעולההההה הם משחקים על 120 פינג עם אירופה.. עם לארצות הבאית היה אניטרנט כמו שלנו הם היו משחקים על 400-600 פינג (שאי אפשר לשחק ככה) באירופה..

סבבה? :@


ררררררררררררררררררררררר
זה לא קשור למהירות העלאה#@$#@
זה לא קשור בכלל מה אתה דפוק?
אני אומר לך ששרת עם חיבור
100mbit
בארה"ב
יהיה פינג יותר גבוה מאשר שרת
10mbit
בשוודיה

זה ראוטינג
ורק ראוטינג
החיבור משפיע פחות מהמרחק תבין את זה

אתה סתם מדבר כי אתה רואה מספרים של פינגים וזהו
מה אתה יודע כבר על תעבורה?

omergunr
אני יודע שבשביל פניג טוב צריך מהירות העלה גבוה..
:(
DjChook
quote:
Originally posted by omergunr
אני יודע שבשביל פניג טוב צריך מהירות העלה גבוה..
:(


אתה עובד ב
TCP/IP ברשת
אז אתה צריך:

מהירות העלאה
מהירות הורדה
וקרבה לשרת שאיתו אתה מדבר

בוא נגיד שאם תעלה את מהירות העלאה פי 2, הפינג לא יקטן פי 2
אין לי יחסים מדויקים, אבל בשיחה בין שרתים, המהירות העלאת נתונים שלך זה לא הדבר החשוב ביותר בעולם\

בקשר לכל מי שרשם שזה בזבוז כסף
שימותו הקנאים, מה אתם משחקים אותה, ואם אבא שלכם היה מציע לכם את החיבור הזה כולכם הייתם מחייכים ומספרים לחברים

אני גם מסכים שזה מיותר ואם שחר מצליח לנצל את זה שיהיה לו בכיף
אבל בין זה לבין להתחיל להגיד לו שזה מיותר.. יש הבדל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement