|
5mbit קניתי חיבור (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ומה אתה בכלל מזכיר כבלים ואנטרנט
זה הכי לא יציב בעולם ומתחלק בין אזורים
על זה אתה בונה לפינגים נמוכים? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אם כבר נכנסנו לנושא..
למה בארץ מחלקים את המהירות פי 8?
נניח אם המודם שלי זה מגה וחצי המקסימום הורדה שלי זה 190~
שמעתי שזה לא ככה בעולם.. אולי אני טועה.:nervous: |
|
|
| omergunr |
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני מדבר עכשיו על שרתים טובים..
כיום
ישראל - אירופה 120 פינג
ישראל - ארהב 200 פינג
אירופה אינרטנט תותח
60-50 פינג לארץ
אירופה ארהב
120 פינג
אבללללללללל ארהב עם אנירטנט תותח תיהיה לה פינגים גבוהים בגלל שהיא רחוקה...
ישראל עם אינרטנט טוב
50-60 אירופה
120-150 ארהב.. ביגלל שהיא רחוקה...
ובשביל פינגים צריכים מהירות העלה גבוה..
מהירות העלה גבוה = פינגים טובים באירופה
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה עובד ב
TCP/IP ברשת
אז אתה צריך:
מהירות העלאה
מהירות הורדה
וקרבה לשרת שאיתו אתה מדבר
בוא נגיד שאם תעלה את מהירות העלאה פי 2, הפינג לא יקטן פי 2
אין לי יחסים מדויקים, אבל בשיחה בין שרתים, המהירות העלאת נתונים שלך זה לא הדבר החשוב ביותר בעולם\
בקשר לכל מי שרשם שזה בזבוז כסף
שימותו הקנאים, מה אתם משחקים אותה, ואם אבא שלכם היה מציע לכם את החיבור הזה כולכם הייתם מחייכים ומספרים לחברים
אני גם מסכים שזה מיותר ואם שחר מצליח לנצל את זה שיהיה לו בכיף
אבל בין זה לבין להתחיל להגיד לו שזה מיותר.. יש הבדל |
מסכים עם כל מה שכתבת פה
אולי ככה יסכימו איתי :D
כי אם יש לך מודם
756KBPS
ואתה תבדוק פינג עם שרת קרוב שגם הוא
756KBPS
הפינג יהיה נמוך
אבל אפילו אם יהיה לך חיבור כמו שלי
ותבדוק פינג עם שרת רחוק עם חיבור 100מביט
הפינג יהיה גבוה
בגלל המרחק
זה מה שהם אמורים להבין
המרחק יותר משפיע פה
ועשיתי מספיק נסיונות בין סייטים עם חיבורים עצבניים...
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אם כבר נכנסנו לנושא..
למה בארץ מחלקים את המהירות פי 8?
נניח אם המודם שלי זה מגה וחצי המקסימום הורדה שלי זה 190~
שמעתי שזה לא ככה בעולם.. אולי אני טועה.:nervous: |
אהבתי ששאלת
תמיד טוב לשאול
זה לא שבארץ מחלקים פי 8..
פשוט בארץ במקום לדבר ב
byte
מדברים ב
bit
שזה קטן פי 8..
ובגלל זה כשאומרים לך
1.5 mbit
אתה צריך לחלק ב 8
כדי לדעת כמה
mbyte
זה יהיה..
1mbyte = 8mbit..
זה כמו שתגיד שיש לך ארדיסק בגודל 2000 מגה
במקום להגיד ארדיסק בגודל 2 גיגה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תודה שחר, אפ'עם באמת לא שמתי לב לפרט הזה..
תמיד חשבתי שדופקים אותנו בארץ.:toothless |
|
|
| Glenn-Holmes |
באופן רשמי אני מכתיר את הטרד הזה כטרד שהכי לא הבנתי שום דבר ממנו....
בכל אופן מהירות ההעלאה נראית לי יתרון ענק...באמת מהירות טובה..לא הייתי מזלזל בזה בכלל במיוחד אם זה היה כמתנה :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תודה שחר, אפ'עם באמת לא שמתי לב לפרט הזה..
תמיד חשבתי שדופקים אותנו בארץ.:toothless |
תמיד טוב לשאול וללמוד..
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בכל אופן מהירות ההעלאה נראית לי יתרון ענק...באמת מהירות טובה..לא הייתי מזלזל בזה בכלל במיוחד אם זה היה כמתנה :D |
לא הבנתי
אתה אומר שאתה מעדיף מהירות העלאה גבוהה על מהירות הורדה?
או שפשוט אתה אומר שמהירות העלאה גדולה גבוהה זה דבר נחוץ?
כי אם כן אז אני מסכים איתך
אבל ברור שהורדה יותר חשובה כי הורדה זה לא רק להוריד משחק
זה גם לצפות בסרט באינטרנט, להקשיב לרדיו וכאלה
אפלוד קובע רק על השליחה שלך |
|
|
| omergunr |
:confused:
בעעע לא לא שחר אולי זה נירא כאילו אני צוחק פה עלך אבל אני הכי מפרגן לך
תהנה ותבלה...
פשוט אני ניסתי 3 חביחות כאלה 3!!!!!!!!!!!!!! וכל אחת היתה יותר גרוע מהשניה מבחינת פינגים.. שהבטיחו שיהיהו פינגים טובים וכו'...
שחכתי לציין.. במערב אירופה וארהב המהירות העלה ומהירות הורדה הם זהים...
שחכתי לציין את זה..
:} |
|
|
| AboveBeyond |
| quote: | Originally posted by omergunr
פחחחח
ה PING
עדין מעפעפעפפעפען באירופה...
אבל בקטנההההה קיבלתי היום
WINDOS PRO X64 EDITON
המחשב סטטטטטטטטטטטטט מה זה סטטטטט אלוהים ישמוררררר
ועוד לפני זה חשבתי שהמחשב מהיר עכשיו הוא טססססססססססססססססססססססס חללית
:p :p |
יש לי גם אותו על אותו מחשב עם הוינדוס הרגיל
חלק מהדברים לא עובדים שם
צריך דרייברים מיוחדים
ורב התוכנות לא עובדות
ככה שהתענוג של 64 צריך לחכות קצת :] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
:confused:
בעעע לא לא שחר אולי זה נירא כאילו אני צוחק פה עלך אבל אני הכי מפרגן לך
תהנה ותבלה...
פשוט אני ניסתי 3 חביחות כאלה 3!!!!!!!!!!!!!! וכל אחת היתה יותר גרוע מהשניה מבחינת פינגים.. שהבטיחו שיהיהו פינגים טובים וכו'...
שחכתי לציין.. במערב אירופה וארהב המהירות העלה ומהירות הורדה הם זהים...
שחכתי לציין את זה..
:} |
לא חשבתי שאתה צוחק
חשבתי שאתה אומר משהו שאתה לא מבין..
כנראה שלא הסברת להם מה אתה באמת מחפש
וכדי לשחק במשחקים אתה לא צריך יותר מ 1.5 מגביט
פשוט תסביר לי מה אתה מחפש ואני יגיד לך מה אתה צריך
והמערכת הפעלה זה הדבר הכי פחות חשוב
כי אני משתמש בוינדוס 98 ולינוקס
בכל מקרה 1.5 מספיק לך
ברור שחבילות יותר גדולות יעזרו יותר
אבל 1.5 מספיק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
שחר תגיד, ניסית להוריד משו באימיול?
יש שינוי כלשהו על האימיול? מתחיל למצוא יותר מקורות ולטוס? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר תגיד, ניסית להוריד משו באימיול?
יש שינוי כלשהו על האימיול? מתחיל למצוא יותר מקורות ולטוס? |
אני לא משתמש בזה אבל יש מצב שכן
זה בטח יחפש אותם יותר מהר
אבל היתרון פה מול אימיול זה שכשיש לך חיבור חזק אתה שולח יותר מידע
וככה בעצם הכרדיט שלך גדל יותר מהר..
והכי חשוב
עכשיו החיבור מגיע למהירויות הורדה יותר גדולות אז אם יש לך כרדיט טוב תגיע למהירויות עצבניות |
|
|
|
|