return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
5mbit קניתי חיבור (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
איך זיינתי את הוט הרגע..
התחלתי לראות מכבי חיפה נגד הפועל כפר סבא.. בעורץ הליגה האנגלית
הכל סבבה נהנה מהכל, בעקרון יש 5 דק חינם אבל אצלי זה היה רבע שעה.
אמרתי סבבה בטח יופיע עכשיו המסך של הקניה וזהו.. אבל אחרי 20 דקה פשוט הערוץ נסגר.
קיבלתי דלקה כי הכנתי גרעינים והכל..התקשרתי להוט, קיללתי אותם..
פתחו לי תערוץ וקיבלתי משחק חינם.
זין על הוט.
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
איך זיינתי את הוט הרגע..
התחלתי לראות מכבי חיפה נגד הפועל כפר סבא.. בעורץ הליגה האנגלית
הכל סבבה נהנה מהכל, בעקרון יש 5 דק חינם אבל אצלי זה היה רבע שעה.
אמרתי סבבה בטח יופיע עכשיו המסך של הקניה וזהו.. אבל אחרי 20 דקה פשוט הערוץ נסגר.
קיבלתי דלקה כי הכנתי גרעינים והכל..התקשרתי להוט, קיללתי אותם..
פתחו לי תערוץ וקיבלתי משחק חינם.
זין על הוט.



המדריך לישראלי המתחיל:

חוק #1:
צעק והתלונן על מנת לקבל תנאים טובים יותר

:D
DjChook
תשמע עם חברות הכבלים זה כבר נהיה ממש פאתטי

יש להם כאילו מחלקה להשארת לקוחות, שהם מקבלים את הפניות של לקוחות
שאיימו להתנתק, מעמיסים אותם במתנות ומבצעים, ומשאירים אותם בחברה

כל אחד שרוצה משהו, מתקשר, צועק, ומקבל

למשל אח שלי התעצבן שאחרי שלושה חודשים התחילו לגבות לו כסף על ה
VOD
(כולה 10 שקלים בחודש)
אז הוא התקשר ואמר להם שהוא רוצה לנתק את זה כי זה חוצפה שהם גובים כסף וזה לא שווה את זה
אז הם השאירו את זה פתוח בלי לקחת כסף
Segev
חחחחחחח הוט זה באמת מצחיק אצלנו החלטנו לעבור ליס כי אחרי הכל אין מה לעשות הם באמת יותר טובים אז אבא שלי צלצל להוט ואמר להם שהוא רוצה להתנתק אז העבירו אותו לאיזה מישהו שהתחיל לשאול אותו למה ולאבא שלי אין עצבים לזה
אז הוא עושה לי תקשיב מחר אני רוצה שתבאו לקחת את זה כי חזרתי בתשובה ואני לא רואה יותר טלוויזיה ועם אתם לא באים אני זורק את זה לפח לא שאלו יותר שאלות ובאו למחרת כמו גדולים :D
Segev
quote:
Originally posted by YoraY
המדריך לישראלי המתחיל:

חוק #1:
צעק והתלונן על מנת לקבל תנאים טובים יותר

:D


חוק #2
עם זה לא עוזר עבור לאיומים ;)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע עם חברות הכבלים זה כבר נהיה ממש פאתטי

יש להם כאילו מחלקה להשארת לקוחות, שהם מקבלים את הפניות של לקוחות
שאיימו להתנתק, מעמיסים אותם במתנות ומבצעים, ומשאירים אותם בחברה

כל אחד שרוצה משהו, מתקשר, צועק, ומקבל

למשל אח שלי התעצבן שאחרי שלושה חודשים התחילו לגבות לו כסף על ה
VOD
(כולה 10 שקלים בחודש)
אז הוא התקשר ואמר להם שהוא רוצה לנתק את זה כי זה חוצפה שהם גובים כסף וזה לא שווה את זה
אז הם השאירו את זה פתוח בלי לקחת כסף


ככה זה בכל מקום אחי
חברות אינטרנט, כבלים, עיתון..הכל ככה
אתה בא אומר קבלתי הצעה יותר טובה והם נותנים לך מבצעים שמוכנים מראש
הם פשוט לא מציעים את זה לאף לקוח עד שהוא מתלונן
ברגע שאתה מתלונן הם יודעים מראש מה לשלוף
זה לא שהם באמת לוקחים תמחיר שלך ומוזילים לך ספציפית
DjChook
אני יודע שחר אל דאג =]
אני פשוט אשכנזי חמוד ולא עושה בעיות אז דופקים אותי


ואח"כ אתם בוכים שדופקים אתכם השחורים...
YoraY
quote:
Originally posted by Segev
חוק #2
עם זה לא עוזר עבור לאיומים ;)




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע שחר אל דאג =]
אני פשוט אשכנזי חמוד ולא עושה בעיות אז דופקים אותי


ואח"כ אתם בוכים שדופקים אתכם השחורים...


הכי טוב לעשות בעיות
שלחתי תלונה לרב-חן
על סרט שראיתי
אני מחכה לתגובה ופיצוי
DjChook
מה הייתה התלונה ?

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מה הייתה התלונה ?


1. ביקשנו מקומות טובים וקיבלנו מקומות גרועים אפילו שבקושי היו אנשים
2. היה כתם חום גדול על המסך בזמן הסרט
3. כדי לתקן אותו הפסיקו את הסרט באמצע והמשיכו ואז הפסיקו שוב אבל המשיכו מנקודה אחרת!
4. איפה ההפסקה?

וכל זה כי הסרט היה משעמם והתעצבנתי

ובגלל שאני וחברים שלי חיילים ביחידות השדה של צהל ויצאנו לרגילה אחרי 21 יום בשטח
:D
DjChook
חחחחח חזק
אני יודע שאבא של חבר שלי היה בסרט, והכיסא היה קצת שבור,
אז הוא קיבל עוד שני כרטיסים חינם להצגה אחרת
אבל בתכלס הכיסא היה שבור והאולם מפוצץ ככה שאני יכול להבין את זה שהגיע לו.. במקרה שלך. לא יודע, נקווה לטוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement