return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
5mbit קניתי חיבור (pg. 6)
View this Thread in Original format
Segev
חחחחחח טעות שלי התכוונתי לעשות
edit
אוקי אבל נגיד ויש לי רק שרת אחד ואין לי אחד אחר לעשות ממנו
fxp
איך אני אמור להעלות לשם דברים מהר?
והתכוונתי ש 650קי מהירות הורדה זה בכלל לא מיותר עם יש לך את המקורות הנכונים...
Dj Alex (ISR)
FXP
זאת לא תוכנת אפ טי פי?
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
חחחחחח טעות שלי התכוונתי לעשות
edit
אוקי אבל נגיד ויש לי רק שרת אחד ואין לי אחד אחר לעשות ממנו
fxp
איך אני אמור להעלות לשם דברים מהר?
והתכוונתי ש 650קי מהירות הורדה זה בכלל לא מיותר עם יש לך את המקורות הנכונים...


בקשר לשאלה שלך
אם ידעת להשיג סייט אחד אתה תדע איך להשיג עוד אחד
ואם לא השגת בעיה שלך

וברור ש650 זה לא מיותר בכלל
לא חידשת לי כלום

כל אחד פה היה שמח לקבל חיבור כמו שלי

תחשוב שכשאני שולח על 15 קיי אני יכול עדיין להוריד על 150-200 קיי בלי לפגוע במהירות הורדה

quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
FXP
זאת לא תוכנת אפ טי פי?


ולמה נראה לך קוראים לה ככה...
Segev
אין לי פה איתך וויכוח בכלל אנחנו משדרים על אותו גל ;)
חחחח
סתם לדעת אתה משתמש ב
Flash fxp?
DjChook
FXP
זו שיטה להעברת קבצים בין שני שרתי
FTP
לא מסובך

עכשיו עומר, כמה שטויות אתה מנפיץ
תבין משהו
PING?
זה המהירות שלוקח לפקט להגיע למחשב היעד וחזרה
היא עוברת בדרך דרך משהו כמו 10 ראוטרים
בשניה שהיא עזבה את החיבור שלך, זה לא משנה החבילה שלך!!!
וגם כל הדרך חזרה לא משנה החבילה שלך
תבין, אחוז ההשפעה שיהיה על מהירות ה
UPLOAD
לפינג, היא ממש זניחה, ביחד למספר הראוטרים שהפקט יצטרך לעבור, והמהירות שהתשובה תשוב.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
ולמה נראה לך קוראים לה ככה...

לא הבנתי תציניות פה...
למה באמת קוראים לה ככה?:conf:
omergunr
אז למה לראצות הברית ואירופה משחקים בינהים על 150 פינג למרות המרחק העצום (אני מדבר על מדינות מפותחות שרתים טובים ואינרטנט טוב) עם היה להם אינרטנט כמו שלנו הם היו משחקים על 400 פינג אחד עם השני..

בבקשה תסביר לי.. ובלי יותר מידי מושגים מיקצועיים בשביל שאני יבין ;)

תודה :)
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
אין לי פה איתך וויכוח בכלל אנחנו משדרים על אותו גל ;)
חחחח
סתם לדעת אתה משתמש ב
Flash fxp?


אנלא משתמש בתוכנה
בניתי סקריפט ל
IRC
שמתחבר לשרתים עם סוקטים ומעביר לי אוטומטי את הקבצים

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא הבנתי תציניות פה...
למה באמת קוראים לה ככה?:conf:


נו מה תגנוב!?
כמו שחן אמר
FXP
זה שיטה להעביר מידע בין שרת לשרת

בעבר בתוכנות אפטיפי לא הייתה אופציה כזאת
אז ברגע שהתחילו עם זה התחילו תוכנות כמו
flashfxp
cutefxp
dickfxp

זה הכל
היום גם בלי שיכתבו את זה בשם של התוכנה אתה יכול להיות בטוח שהיא תומכת בזה כי זה דבר רגיל

quote:
Originally posted by omergunr
אז למה לראצות הברית ואירופה משחקים בינהים על 150 פינג למרות המרחק העצום (אני מדבר על מדינות מפותחות שרתים טובים ואינרטנט טוב) עם היה להם אינרטנט כמו שלנו הם היו משחקים על 400 פינג אחד עם השני..

בבקשה תסביר לי.. ובלי יותר מידי מושגים מיקצועיים בשביל שאני יבין ;)

תודה :)


איך אתה יודע שהם משחקים עם כזה פינג?
אולי שניהם פשוט מתחברים לשרת שיושב ביניהם
השרת זה שקובע את זה לא היוזר שמתחבר אליו@!#

ואני יסביר לך בפעם האחרונה
שכשהעברתי קבצים משרת
100mbit.us
לשרת
100mbit.se
המהירות שליחה הייתה 10-20קיי

שזה מראה לך שהשרת ניצל בערך
0.001%
מהמהירות שלו
למה? כי הראוטינג ביניהם מסריח!!

וזה מראה לך שגודל החיבור לא עוזר במקרה של ראוטינג חרא
omergunr
אין דבר כזה שרת שיושב בינהם.. אירופה ארהב 150 פינג בינהים ועם היה להם כמו שלנו אז 400.. בדוק!

אגב בשרתים טובים באנגליה אני משחק על 120 פינג ובשרתים ביוון אני משחק על 200.. כי האירנטנט והשתרים שלהם מעפנים והם הרבה יותר קרובים אלינו.. ואנגליה יחסית רחוקה מאיתנו ושם יש את הפינג הכי טוב...

עובדה.. אז למה זה?
:\
DjChook
תגיד אתה בכח מנסה לצאת דביל?
למה יש שעות עומס ? נו מה נסגר איתך
למה אתה חושב שאתה יכול להכליל משהו על המהירויות מבדיקות שלך
על שרתים מפגרים, שאי אפשר לדעת מה עושים באותו זמן
אולי השרת ביוון הוא גם שרת אינטרנט / FTP וכו'...

בקיצר, תבין. הדברים שמשפיעים הם לפי סדר חשיבות:

מרחק - ראוטינג
מהירות הורדה - השרת שולח לך הרבה יותר מידע משאתה שולח לו
מהירות העלאה - להתחיל את השיחה, ולשלוח את הפקודות שאתה עושה.

אגב, גם שרת שיושב שני מטר ממני יכול להיות איטי בטירוף, אם בשביל להתחבר אילו אני צריך לעבור אצל 20 ראוטרים....

omergunr
פעם ארחונה שאני אומר את זה..

PING TOV = UPLOED TOV

http://news.walla.co.il/?w=/4/792362

"החברה מציעה מספר חבילות, אשר כולן מאופיינות במהירות העלאה גבוהה ופינגים נמוכים: קצב הורדה של 2 מגה בייט והעלאה של 150 K, קצב הורדה של 3 מגה בייט והעלאה של 150 K או חבילה שלישית - קצב הורדה של 5 מגה בייט והעלאה של 256 K. המחיר: החל מ-79 שקל לחודש לא כולל כמובן תשלום עבור תשתית ה-ADSL והכבלים"

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/Arti...3153391,00.html

http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=204649&sid=10

בשביל פינג טוב צריך אפלוד טוב לא יעזור לכם כלוםםםםםםם די דידידידיי
ואני לא מדבר על שחק בשרתים באוסטרליה או סין כולה אירופה 50-60 פינג אז אל תזיינו את השכל על מרחק...
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
פעם ארחונה שאני אומר את זה..

PING TOV = UPLOED TOV

http://news.walla.co.il/?w=/4/792362

"החברה מציעה מספר חבילות, אשר כולן מאופיינות במהירות העלאה גבוהה ופינגים נמוכים: קצב הורדה של 2 מגה בייט והעלאה של 150 K, קצב הורדה של 3 מגה בייט והעלאה של 150 K או חבילה שלישית - קצב הורדה של 5 מגה בייט והעלאה של 256 K. המחיר: החל מ-79 שקל לחודש לא כולל כמובן תשלום עבור תשתית ה-ADSL והכבלים"

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/Arti...3153391,00.html

http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=204649&sid=10

בשביל פינג טוב צריך אפלוד טוב לא יעזור לכם כלוםםםםםםם די דידידידיי
ואני לא מדבר על שחק בשרתים באוסטרליה או סין כולה אירופה 50-60 פינג אז אל תזיינו את השכל על מרחק...


בונא אתה מדבר אחושרמוטה כמו ילד
מה אתה דפוק יעני?
תתקשר לחברת אינטרנט שלך תשאל אותה מה משפיע ותראה

"החברה מציעה מספר חבילות אשר מאופינות בפינגים נמוכים"
מזה המשפט המפגר הזה?!?!
כל בנאדם שמבין משהו בזה יצחק כשתגיד לו את זה
זה בדיוק כמו שנקסט כתבו ש
J00F
מנגן פרוגרסיב אהוס

אז מה אם רשום ככה!!
מסבירים לך פה בדיוק איך זה הולך אז למה אתה מתעקש על שטויות?
הם גם מדברים ב
BYTE
ולא ב
BIT
שיותר מטעות זה שקר כי זה ממש משנה את כל מה שכתוב
אז אתה בא להסתמך לי על כתבה כזאת?

אתה דפוק אחושרמוטה שתבין משהו בתקשורת\תעבורה (תבחר תמילה שתבין) תבוא תתווכח
היחיד שאולי צריך אפלוד טוב זה השרת עצמו שאתה מתחבר אליו

אתה לא רוצה להקשיב אל תקשיב לך תקנה חבילה של
10mbit
בנטויזן יהיה לך אפלוד מגה וחצי והפינג שלך עדיין ישאר חרא כי אתה ילד דפוק שלא מבין ולא מקשיב לאנשים שכן מבינים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement