return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
5mbit קניתי חיבור (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
העלו כבר אפשרות שהחברות אינטרנט יקחו מחיר קבוע מכל הלקוחות והם יוכלו להוריד מה שבא להם בצורה חוקית
וזה נראה לי הכי מתאים
מספיק שיקחו 50 שקל לחודש מכל לקוח
זה יספיק


הרעיון מעניין אבל נראה לי שיקח המווון זמן עד שיצא לפועל...וזה בטח לא יתחיל במקום כמו ישראל לדעתי...וגם לא יודע אם 50 ש"ח יהיה הסכום שישולם...לי נראה שיותר
epsilon1
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הרעיון מעניין אבל נראה לי שיקח המווון זמן עד שיצא לפועל...וזה בטח לא יתחיל במקום כמו ישראל לדעתי...וגם לא יודע אם 50 ש"ח יהיה הסכום שישולם...לי נראה שיותר


היתה הידברות בין חברות תקליטים ישראליות לספקיות אינטרנט בנוגע לדבר הזה והכל התפוצץ הספקיות לא רצו לערב את חברות התקליטים בכלל הם פחדו שזה יפגע להם איכשהו במכירות.
DjChook
תראה, היום ITUNES מרוויחים מלא כסף בזה שהם מוכרים "שיר בדולר"
זה לא כזה יקר, וזה דיי נחמד
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הרעיון מעניין אבל נראה לי שיקח המווון זמן עד שיצא לפועל...וזה בטח לא יתחיל במקום כמו ישראל לדעתי...וגם לא יודע אם 50 ש"ח יהיה הסכום שישולם...לי נראה שיותר


שיעשו מה בראש שלהם לא כפת לי
וגם לא כפת לי מהכסף
בשוודיה כבר התחילו את זה
Segev
לסיכום האינטרנט בארץ על הפנים :D
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
לסיכום האינטרנט בארץ על הפנים :D


לא נכון בכלל לא.
יש לך פה חבילות טובות אחושרמוטה
מה רע לך ב
5mbit?
אנלא מבין מה כולכם מדברים על אפלוד
כמה אתם כבר משתמשים בזה?
אם אתה שולח למישו קובץ באייסיקיו מספיק לך אפלוד של 13 קיי
אתה לא צריך יותר

היחידים שצריכים אפלוד גבוה זה ריפרים שרוצים לעקוף את כולם
זאת הסיבה היחידה שאתה צריך אפלוד..

אז אל תחפשו סתם סיבות להתלונן כי החבילות שיש בארץ טובות רצח

קצב הורדה 5מגביט זה סוף הדרך וגם זה מיותר
omergunr
כל הגיימרים צריכים
UPLOED טוב
בשביל לשחק על פינג נוראמלי באירופה :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
כל הגיימרים צריכים
UPLOED טוב
בשביל לשחק על פינג נוראמלי באירופה :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool: :toocool:


אני מקווה מאד שתצוחק
ביחוד אחרי מה שהסבירו לך פה

אם כבר מישו צריך חיבור חזק זה השרת עצמו ולא אתה
לך מספיק אפילו
756KBIT

אתה צריך יותר לקבל מאשר לשלוח
Segev
נכון אבל עם אני רוצה להנסות להכנס לאיזה סייט או משהו אני צריך לעלות הרבה דברים כדי שיקבלו אותי ועם 13 קי זה די קשה ובגלל זה אני נשאר בלי כלום מהירות ההורדה בארץ היא כן טובה יחסית אבל המחיר הוא נוראה גבוה
התשלום הוא 300 שקל בחודש לספק ולתשתית אני היום משלם 100 לשנים עם 1.5
omergunr
quote:
Originally posted by Shahar
אני מקווה מאד שתצוחק
ביחוד אחרי מה שהסבירו לך פה

אם כבר מישו צריך חיבור חזק זה השרת עצמו ולא אתה
לך מספיק אפילו
756KBIT

אתה צריך יותר לקבל מאשר לשלוח


לא צוחק... עזוב מרחקים.. על שרתים טובים בגרמניה\אנגליה עכשיו 120 פינג עם
UPLOED טוב
50-60
סבבה?
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Shahar
quote:
Originally posted by Segev
נכון אבל עם אני רוצה להנסות להכנס לאיזה סייט או משהו אני צריך לעלות הרבה דברים כדי שיקבלו אותי ועם 13 קי זה די קשה ובגלל זה אני נשאר בלי כלום מהירות ההורדה בארץ היא כן טובה יחסית אבל המחיר הוא נוראה גבוה
התשלום הוא 300 שקל בחודש לספק ולתשתית אני היום משלם 100 לשנים עם 1.5


מאיפה המידע הדפוק הזה??!?!!?!?!?

כשאתה בסייט אתה מפקסס מסייט אחד לשני
FXP זה המטרה של!!!!

מה נראה לך שכל האנשים שמעבירים על 10 מגה ממקום למקום מעבירים דרך המחשב שלהם#@$?#@?$

מי מעלה בכלל מהמחשב כשמדובר בסייטים!?
הכל מועבר מסייט לסייט
קריירינג!

אם היו צריכים להפיץ דברים לפי מהירויות של מחשב אישי לא הייתה סצינה באינטרנט

ו 300 לספק ולתשתית זה לא הרבה בכלל בשביל המהירות שאתה מקבל

אף אחד לא מכריח אותך להיות ריפר
אבל לשחק ברשת אתה יכול עם המהירות הזאת
ואפילו עם
756kbit

quote:
Originally posted by omergunr
לא צוחק... עזוב מרחקים.. על שרתים טובים בגרמניה\אנגליה עכשיו 120 פינג עם
UPLOED טוב
50-60
סבבה?
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:


זה לא קשור לאפלוד נו למה אתה מתווכח
אנשים כמוך הורגים אותי
חלאס עם האפלוד
אם יש לך חיבור
756kbit
ומעלה
ויש לך בעיה עם משחקים בשרתים כאלה אז הספק שלך דפוק זה הכל

quote:
Originally posted by Segev
ולא הייתי קוראה ל 6500 קי מיותר כי עם יש לך שרת מספיק טוב 650 זה סביר...


לא הבנתי למה הגבת לעצמך ומה ניסית להגיד אז תסביר מחדש
omergunr
מה מה מה מה מה
??????????????????????????????????????????.
אני אומר לך שפינג טוב = אפלוד טוב..
אני יכול להיות עם 1.5 כמו עכשיו או עם 8 מגה..
הורדה
אבל יהיהו לי עדין פינגים מעפנים..
ואני מדבר על שרתים טובים במקומות טובים כמו אנגליה\גרמניה...

בשביל פינג טוב (בשרתים ומדינות טובות) צריך אפלוד טוב.

אוקיי? :@

עירכה: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ליאור מה אתה מצטט את עצמך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement