|
5mbit קניתי חיבור (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| תברר כמה זה עלה.. נשמע נורא מפתה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תברר כמה זה עלה.. נשמע נורא מפתה. |
תלוי בהרבה דברים
כמה זמן אתה לקוח שלהם
איזה סוג לקוח אתה
וכל הדברים האלה
לי יש אידיאסאל ממתי שהיה אפשר לקנות את זה
אז אני נחשב ותיק
ואבא שלי לקוח עיסקי שלהם
אז זה מוסיף |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני בנטויז'ן כבר שנה חמישית או שישית.. בכל אופן..
שאלתי פעם כמה עולה 3 מגה ביט אמרו לי בסביבות ה280 שקל..
וזה ממש לא התשלם. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני בנטויז'ן כבר שנה חמישית או שישית.. בכל אופן..
שאלתי פעם כמה עולה 3 מגה ביט אמרו לי בסביבות ה280 שקל..
וזה ממש לא התשלם. |
לא יודע איזה סוג לקוח אתה אצלהם
אני הייתי אצלהם תמיד עם חבילה של 2.5
לדוגמא בבזק אם יש לך בעיה עם המודם והם מגלים שהבעיה לא באשמתם אתה משלם על התיקון
לי היו פעמיים בעיות
פעם אחת אמרתי שאני רוצה מודם חדש והביאו לי
ופעם שניה פרצתי את המודם והפכתי אותו לראוטר
ואז התחרטתי
והביאו לי מודם חדש
בשני המקרים הייתי צריך לשלם וקבלתי בחינם
בגלל זה אני אומר שהכל תלוי בחבילה שלך |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
סבבה.. נדבר איתם מחר.
ואם כבר הזכרת תיקונים.. סיפור מצחיק האמת..
היו לי בעיות תשתית, שעה עד שענו לי בהוט, הביאו תטכנאי האידיוט הזה רוסי שלא מבין מהחיים שלו לא מבין איך נותנים לאנשים כאלה לעבוד בכל אופן הסתובב פה שם בסוף יצא שאני הסברתי לו מה צריך לתקן ולא ההפך..
אחרי זה הייתה לי שוב בעיה אבל שרפתי תמודם ועוד פעם הגיע הרוסי הזה שעשה לי תחקיר איך הוא נשרף עוד שניה הוא היה מסולק מהבית..
בכל אופן לא שילמתי שקל על התיקונים האלה. |
|
|
| DjChook |
רואים? הוט = זבל
עכשיו שוב אני חייב לענות לך עומר כי אתה באמת מקשיב יותר מדי למה שאתה שומע באינטרנט ואתה לא ממש מחובר למציאות.
אינטרנט מהיר היה קיים בארה"ב ואירופה שנים לפני שהוא בכלל התחיל בישראל
בהתחלה בזק החלה לטפטף את ה
ADSL
על קווי התקשורת הישנים שלה ורצתה לראות כמה הם יוכלו להחזיק
להפתעתה, הם החזיקו יפה מאד,
בנוסף, כמות המשתמשים שדרשה את האינטרנט המהיר (ישראל היא אחת המדינות שבה קצב החדירה היה מהמהירים ביותר) גרמו לכך שהם היו חייבים להגביל את השימוש בשביל לא לפגוע בתשתית וביציבות, ולכן נתקענו עם הגבלות.
עכשיו, לגבי הפינגים
מאיפה אתה מנפיץ את השטויות האלה על
UPLOAD
אם תשים שרת משחקים בחווה של אנטרנט זהב, כל הלקוחות שלה יקבלו פינגים של 50... איך אתה מסביר את זה בהתחשב שכולם גג על 12 קיי אפלואד?
דבר אחרון בקשר למי שאומרים שבארץ עובדים עלינו ובחו"ל לא
כל
ADSL / CABLE
שתראו ידבר על מגה ביט, ולא מגה בייט (כלומר החלקי שמונה) ככה זה לא רק בארץ.
אגב, ודבר אחרון להסברים של היום
כבלים, ו ADSL
עובדים בצורה א-סינכורנית
(ADSL - Asymmetric Digital Subscriber Line)
זה אומר שתיאורטית, על אותו רוחב פס לא נוכל לשלוח ולקבל מידע באותו זמן, אלא בהתחלה יעבור, ואז יחזור
(אגב, זו חלק מהסיבה למגבלה)
החבילות של ה
512/512
שאתם רואים בחו"ל... תבדקו אם הם לא ב
DSL,
שזה אומר שהן על קווי תקשורת הרבה יותר חכמים וחדשים מאלה של בזק. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
רואים? הוט = זבל
עכשיו שוב אני חייב לענות לך עומר כי אתה באמת מקשיב יותר מדי למה שאתה שומע באינטרנט ואתה לא ממש מחובר למציאות.
אינטרנט מהיר היה קיים בארה"ב ואירופה שנים לפני שהוא בכלל התחיל בישראל
בהתחלה בזק החלה לטפטף את ה
ADSL
על קווי התקשורת הישנים שלה ורצתה לראות כמה הם יוכלו להחזיק
להפתעתה, הם החזיקו יפה מאד,
בנוסף, כמות המשתמשים שדרשה את האינטרנט המהיר (ישראל היא אחת המדינות שבה קצב החדירה היה מהמהירים ביותר) גרמו לכך שהם היו חייבים להגביל את השימוש בשביל לא לפגוע בתשתית וביציבות, ולכן נתקענו עם הגבלות.
עכשיו, לגבי הפינגים
מאיפה אתה מנפיץ את השטויות האלה על
UPLOAD
אם תשים שרת משחקים בחווה של אנטרנט זהב, כל הלקוחות שלה יקבלו פינגים של 50... איך אתה מסביר את זה בהתחשב שכולם גג על 12 קיי אפלואד?
דבר אחרון בקשר למי שאומרים שבארץ עובדים עלינו ובחו"ל לא
כל
ADSL / CABLE
שתראו ידבר על מגה ביט, ולא מגה בייט (כלומר החלקי שמונה) ככה זה לא רק בארץ.
אגב, ודבר אחרון להסברים של היום
כבלים, ו ADSL
עובדים בצורה א-סינכורנית
(ADSL - Asymmetric Digital Subscriber Line)
זה אומר שתיאורטית, על אותו רוחב פס לא נוכל לשלוח ולקבל מידע באותו זמן, אלא בהתחלה יעבור, ואז יחזור
(אגב, זו חלק מהסיבה למגבלה)
החבילות של ה
512/512
שאתם רואים בחו"ל... תבדקו אם הם לא ב
DSL,
שזה אומר שהן על קווי תקשורת הרבה יותר חכמים וחדשים מאלה של בזק. |
הסבר יפה אין מה להגיד
גם אני נגד הוט
פשוט נראה לי שבזק יותר מנוסים בכל מה שקשור לתקשורת
חוץ מזה שהוט זה כבלים זה כבר סיבה לברוח מזה
אייפי קבוע וכל מה שכלול בכבלים זה זבל
בקשר לחו"ל
יש שם חיבורים שמורידים ב 700 קיי
אבל שם כשאתה מוריד מעל 20 גיגה בחודש אתה צריך לשלם תוספת
החבילות שלך הולכות לפי הכמות מידע שאתה מוריד בחודש
בגלל זה הם יכולים להרשות לעצמם מהירויות גבוהות כל כך
בכל מקרה כן החיבורים בחול הרבה יותר עצבניים כי הם התחילו לפנינו
למרות שגם בארץ יש חיבורים עצבניים פשוט לא למשתמשים ביתיים
תראו תצבא :D
וחן כרגע אני מדבר עם מישו מחול ששולח על 120 קיי
אבל כנראה חיבורים כאלה לא נפוצים שם
כי הריפר עם החיבור הכי חזק שהכרתי נמצא ב
XDS
ועושה ריפים לאסוט
ויש לו חיבור ששולח על 70 קי
שזה רק כפול משלי
(ותכלס זה לא כזה הרבה)
גם זה יגיע בקרוב לארץ לדעתי
אבל נקווה שכאן לא יגבילו את הכמות מידע שאנחנו מורידים |
|
|
| DjChook |
תראה המגבלות של הטכנולוגיה הן
1MB/8MB
והיה את זה לחבר שלי בתחילת הדרך של ה
ADSL
כי חבר שלו עבד בבזק
אז הוא שלח על יותר מ 100 והוריד על 700-800 |
|
|
| Segev |
א.אני לא מבין מה יש לכם מהוט אני פעם הייתי בניסוי שלהם והייתי מוריד ממש מהר ויציב על איזה 700 לשניה וזה היה לפני איזה 4 שנים דבר שני חבר שלי היום מחובר ל 5 מגה של כבלים והוא מאוד יציב ואין לו בעיות..
ועוד משהו בחו"ל אתה משלם תוספת אבל זה רק לספקים מסוימים למשל יש ספק שנקראה
BBB
ובחבילת
100mb
שלהם היית יכול להוריד עד
300GB
ועם היית עובר את זה היית צריך להוסיף..
אבל היום כבר אין תמקבלה הזאת ד"א מדובר על שוודיה
[edit]
ועוד משהו בחו"ל ואני מדבר עוד פעם על שוודיה אל תתפסו אותי במילה על מקומות אחרים אתה לא יכול בכל מקום להתחבר לאיזה חבילה שאתה רוצה למשל חבר שלי עם 95 אפלוד 800 דאונלוד זה הכי הרבה שהוא יכול המסכן :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
תראה המגבלות של הטכנולוגיה הן
1MB/8MB
והיה את זה לחבר שלי בתחילת הדרך של ה
ADSL
כי חבר שלו עבד בבזק
אז הוא שלח על יותר מ 100 והוריד על 700-800 |
כן אמרת לי שכחו לשים לו הגבלה
גם היום יש אנשים שמכירים אנשים בבזק והם מורידים להם תהגבלה..
יש גם דרכים לפרוץ את זה
אבל כמו שתיודע אני לא חוזר לזה יותר :D
לא שווה לעשות את זה ושיעלו עליך
| quote: | Originally posted by Segev
א.אני לא מבין מה יש לכם מהוט אני פעם הייתי בניסוי שלהם והייתי מוריד ממש מהר ויציב על איזה 700 לשניה וזה היה לפני איזה 4 שנים דבר שני חבר שלי היום מחובר ל 5 מגה של כבלים והוא מאוד יציב ואין לו בעיות..
ועוד משהו בחו"ל אתה משלם תוספת אבל זה רק לספקים מסוימים למשל יש ספק שנקראה
BBB
ובחבילת
100mb
שלהם היית יכול להוריד עד
300GB
ועם היית עובר את זה היית צריך להוסיף..
אבל היום כבר אין תמקבלה הזאת ד"א מדובר על שוודיה
[edit]
ועוד משהו בחו"ל ואני מדבר עוד פעם על שוודיה אל תתפסו אותי במילה על מקומות אחרים אתה לא יכול בכל מקום להתחבר לאיזה חבילה שאתה רוצה למשל חבר שלי עם 95 אפלוד 800 דאונלוד זה הכי הרבה שהוא יכול המסכן :D |
מה אתה משווה אינטרנט נסיוני לאינטרנט של היום?
היום יש הרבה יותר לקוחות זה לא אותו דבר
חוץ מזה נסיוני תמיד יהיה הרבה יותר טוב כי רוצים שתתלהב
ואני שמעתי על אחד מחו"ל ב
AOL
נראה לי
שמשלם אחרי 20 גיגה
זה לא משנה כל כך על כמה אתה משלם
העיקר שלא יעשו את זה בארץ.. |
|
|
| DjChook |
| דווקא אני חושב שזה פתרון מצוין נגד תוכנות השיתוף למינהם =] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
דווקא אני חושב שזה פתרון מצוין נגד תוכנות השיתוף למינהם =] |
קודם כל זה לא פתרון
כי כשאתה עובר את המכסה שלך אתה יכול לשלם על מה שאתה ממשיך להוריד
ודבר שני
העלו כבר אפשרות שהחברות אינטרנט יקחו מחיר קבוע מכל הלקוחות והם יוכלו להוריד מה שבא להם בצורה חוקית
וזה נראה לי הכי מתאים
מספיק שיקחו 50 שקל לחודש מכל לקוח
זה יספיק |
|
|
|
|