|
[11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Daar is-ie weer: HET enige èchte onvervalste Intuitionnnn Winterrrrr Event !!
Noteer alvast in je agenda: zaterdag 11 maart, Asta - Den Haag
LINE-UP
Andy Moor (Leama & Moor, Tilt, Whiteroom)
DJ Orkidea
Airbase
Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong
Entree: 10 Eurootjes (volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes, dus voor de knaken hoef je dit feest iig NIET te laten schieten )
Tijd: 23:00-05:00 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Loraine
Jonas Steur (aka Estuera) vs. Menno de Jong
|
Goed om te weten dat ze dat doen :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Goed om te weten dat ze dat doen :D |
Jaja, PIKANT detail idd :p
Dat wordt zeker knallen dus :crazy:
@ Kelly en Dominique:
Ik zeg: "Trance Chicas United !!" :D :D
Laat Aurélie ook maar komen, dan gaat New Wave ook :toothless |
|
|
| Gonzo |
Wederom een gedurfde line up van Menno :)
Toch echt eens regelen om naar Den Haag aftereizen dan ;) |
|
|
| Loraine |
ROLL CALL
(Estuera)
Loraine
Kelly & Domineesje :toocool: |
|
|
| Vishnu |
| Misschine zak ik nog wel eens af naar Asta, tis me daar nog nooit slecht bevallen. En met deze lineup kan er weinig fout gaan! |
|
|
| domineesje |
I hear My name....
nee lijkt me wel iets om niet te missen! |
|
|
| mrcanon |
| Hier wil ik ook wel naartoe, lange afstand voor te rijden, ma valt te overwegen. |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Hier wil ik ook wel naartoe, lange afstand voor te rijden, ma valt te overwegen. |
dan rij ik mee:D |
|
|
| TOR |
| count me in zoals gewoonlijk :) |
|
|
| Synthesia |
| Nice! K'ga der ook proberen bij zijn :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Loraine
(volgens de 'bier-calculator' dus ong. 4 biertjes |
1 bier => 4 bier
vraag maar aan New Wave |
|
|
|
|