return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Tmf לארגן בישראל את (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Agent-Fire


בלאאאט....
הולך להיות אמטיוי רוסי?
חחח
עד כמה שאני רוסי אני לא הולך לראות את זה....

זה בייס?


:p

סתם נתתי דוגמא אחי ...
Agent-Fire
quote:
Originally posted by luckystrike


:p

סתם נתתי דוגמא אחי ...


:toothless :D :toothless
MoSH_MaN
מצה אתה גמור חשבת שיביאו אם טי וי ברוסיה


זה היה דוגמא



אני בתור גרסת הטראנס זה ברוסית
Agent-Fire
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מצה אתה גמור חשבת שיביאו אם טי וי ברוסיה


זה היה דוגמא



אני בתור גרסת הטראנס זה ברוסית


הכל יכול להיות :D
רוסים משתלטים על הארץ :D
:D
טוב זהו מספיק אנחנו גולשים מהנושא...
nesher
חחחחח
MTV Russia
אחלה ערוץ
מנגנים הרבה Prockee Bbex
או איך שכותבים
רוקי וייר
אל תרדו על אמ טי וי רוסיה בלאט
חחחחחחח
עכשיו ברצינות גם אם יהיה את הערוץ
חלק לא יוכלו לראות
אני בתוח לא יוכל לראות לראות כי אין לי לא כלבים ולא יס
אבל אפשר להקליט את זה מאחרים
אני מקווה מאוד שתצליחו אם אתם רוצים אפשר להקים עצומה באיזה מועדון אפשר לארגן 325832953219503219 שמות
nesher
בואנה אני לא יודע מה קורה לי
קיבלתי שמונה בפסיכוטכני בעברית
טוב
אני יתקן את מה רשמתי
בטוח*
כבלים*
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נמרוד זה היה בצחוק

מה אף פעם לא ירדו עליך שאתה מליין

ביג דיל גם לי עושים את זה


חחח גם לי
DjChook
quote:
Originally posted by nesher
בואנה אני לא יודע מה קורה לי
קיבלתי שמונה בפסיכוטכני בעברית
טוב
אני יתקן את מה רשמתי
בטוח*
כבלים*


פששש יפה
אני רק זוכר שאני בעשירון העליון ויש לי
2.5 בעבודת יד

השאר מעל שמונה, יש לי נראה לי מקסימום בתפיסת צורות או משהו כזה
eXeTik
הלוואי!
תארו לעצמכם כל טראק חדש שאתם מורידים אפשר לראות את הקליפ שלו ב
TMF
חלום :rolleyes:
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
הלוואי!
תארו לעצמכם כל טראק חדש שאתם מורידים אפשר לראות את הקליפ שלו ב
TMF
חלום :rolleyes:

עומד לי

s0undw4v3
לא לא לא!

VIVA
זה חלום! כל הקליפים הפצצות של סקוטר מופיעים שם!!!
הלכתי איזה יום לבקר איזה חבר בתל אביב, עכשיו הוא גר איזה שני מטר מקניון רמת אביב. אז נכנסתי לקניון איתו ועם עוד ידידה שלי וזה היה בזמן שייס רק התחילו לפרסם.

אז אני רואה דוכן ייס - אני הולך לשם ושואל את הזה שישב שם אם יש את
VIVA
אז הוא אומר לי - מה אתה צריך ויוה?! יש לנו פלייבוי!
DjChook
quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא לא לא!

VIVA
זה חלום! כל הקליפים הפצצות של סקוטר מופיעים שם!!!
הלכתי איזה יום לבקר איזה חבר בתל אביב, עכשיו הוא גר איזה שני מטר מקניון רמת אביב. אז נכנסתי לקניון איתו ועם עוד ידידה שלי וזה היה בזמן שייס רק התחילו לפרסם.

אז אני רואה דוכן ייס - אני הולך לשם ושואל את הזה שישב שם אם יש את
VIVA
אז הוא אומר לי - מה אתה צריך ויוה?! יש לנו פלייבוי!




חחחחחחחחחח גדוללללל

:toothless :toothless :toothless :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement