|
Tmf לארגן בישראל את (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
בלאאאט....
הולך להיות אמטיוי רוסי?
חחח
עד כמה שאני רוסי אני לא הולך לראות את זה....
זה בייס? |
:p
סתם נתתי דוגמא אחי ... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:p
סתם נתתי דוגמא אחי ... |
:toothless :D :toothless |
|
|
| MoSH_MaN |
מצה אתה גמור חשבת שיביאו אם טי וי ברוסיה
זה היה דוגמא
אני בתור גרסת הטראנס זה ברוסית |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מצה אתה גמור חשבת שיביאו אם טי וי ברוסיה
זה היה דוגמא
אני בתור גרסת הטראנס זה ברוסית |
הכל יכול להיות :D
רוסים משתלטים על הארץ :D
:D
טוב זהו מספיק אנחנו גולשים מהנושא... |
|
|
| nesher |
חחחחח
MTV Russia
אחלה ערוץ
מנגנים הרבה Prockee Bbex
או איך שכותבים
רוקי וייר
אל תרדו על אמ טי וי רוסיה בלאט
חחחחחחח
עכשיו ברצינות גם אם יהיה את הערוץ
חלק לא יוכלו לראות
אני בתוח לא יוכל לראות לראות כי אין לי לא כלבים ולא יס
אבל אפשר להקליט את זה מאחרים
אני מקווה מאוד שתצליחו אם אתם רוצים אפשר להקים עצומה באיזה מועדון אפשר לארגן 325832953219503219 שמות |
|
|
| nesher |
בואנה אני לא יודע מה קורה לי
קיבלתי שמונה בפסיכוטכני בעברית
טוב
אני יתקן את מה רשמתי
בטוח*
כבלים* |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נמרוד זה היה בצחוק
מה אף פעם לא ירדו עליך שאתה מליין
ביג דיל גם לי עושים את זה |
חחח גם לי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
בואנה אני לא יודע מה קורה לי
קיבלתי שמונה בפסיכוטכני בעברית
טוב
אני יתקן את מה רשמתי
בטוח*
כבלים* |
פששש יפה
אני רק זוכר שאני בעשירון העליון ויש לי
2.5 בעבודת יד
השאר מעל שמונה, יש לי נראה לי מקסימום בתפיסת צורות או משהו כזה |
|
|
| eXeTik |
הלוואי!
תארו לעצמכם כל טראק חדש שאתם מורידים אפשר לראות את הקליפ שלו ב
TMF
חלום :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הלוואי!
תארו לעצמכם כל טראק חדש שאתם מורידים אפשר לראות את הקליפ שלו ב
TMF
חלום :rolleyes: |
עומד לי |
|
|
| s0undw4v3 |
לא לא לא!
VIVA
זה חלום! כל הקליפים הפצצות של סקוטר מופיעים שם!!!
הלכתי איזה יום לבקר איזה חבר בתל אביב, עכשיו הוא גר איזה שני מטר מקניון רמת אביב. אז נכנסתי לקניון איתו ועם עוד ידידה שלי וזה היה בזמן שייס רק התחילו לפרסם.
אז אני רואה דוכן ייס - אני הולך לשם ושואל את הזה שישב שם אם יש את
VIVA
אז הוא אומר לי - מה אתה צריך ויוה?! יש לנו פלייבוי! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
לא לא לא!
VIVA
זה חלום! כל הקליפים הפצצות של סקוטר מופיעים שם!!!
הלכתי איזה יום לבקר איזה חבר בתל אביב, עכשיו הוא גר איזה שני מטר מקניון רמת אביב. אז נכנסתי לקניון איתו ועם עוד ידידה שלי וזה היה בזמן שייס רק התחילו לפרסם.
אז אני רואה דוכן ייס - אני הולך לשם ושואל את הזה שישב שם אם יש את
VIVA
אז הוא אומר לי - מה אתה צריך ויוה?! יש לנו פלייבוי! |
חחחחחחחחחח גדוללללל
:toothless :toothless :toothless :toothless |
|
|
|
|