|
Tmf לארגן בישראל את
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
ניסו לעשות את זה בעבר אבל זה לא כלכך תפס...
אומנם זה לא יעזור אם מישהו ישלח אימייל פה ואימייל שם וישאל על זה
אבל לדעתי אם נארגן איזה שהי עצומה או משהו זה בהחלט אפשרי
או שווה לפחות לנסות...
אז צריך לכתוב איזהשהו מכתב או משהו רשמי בטענה שאין הרבה ערוצי נוער בארץ ובמקום להביא אםטיוי בערבית או איזה משהו שלא יצפו בו עדיף להביא ערוץ שמושך את אוהבי האלקטרוני למיניהם.
אני אישית חושב שצריך להפנות את הבקשה קודם כל ל"יס" בגלל שהם יותר טובים מדיגיטלי (לדעתי)אבל זו חוות דעתי בלבד.
אני באמת חושב שזה בר ביצוע, תחשבו על כל הקלאברים בתל-אביב ובכלל שהיו רוצים ערוץ כזה.
מה דעתכם?
??(שאלה)??
טי.טם.אפ זה לא רק אלקטרוני נכון?
יש בזה גם פופ וכו? |
|
|
| nesher |
הכי
זה משימה כמעט בלתי אפשרית
אם אתה רוצה לכתוב מכתב וזה
כדי שתכתוב מכתב ביחד עם המורה לספרות שלך
זה גם אחלה התחנפות
וגם זה עובד בדרך כלל |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by nesher
הכי
זה משימה כמעט בלתי אפשרית
אם אתה רוצה לכתוב מכתב וזה
כדי שתכתוב מכתב ביחד עם המורה לספרות שלך
זה גם אחלה התחנפות
וגם זה עובד בדרך כלל |
אני יכתוב ויתן לאבא לערוך את זה...
הוא טוב בדברים האלה...
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני יכתוב ויתן לאבא לערוך את זה...
הוא טוב בדברים האלה...
:) |
קומבינטור :D |
|
|
| DjChook |
סליחה על הבורות אבל מה זה
TMF
ואיפה הוא משדר ?
משהו שהוא נראה לי בר ביצוע וחובה, זה ערוץ
VIVA האירופי
שהוא ממש ממש אבל שם את כל הקליפים שאנחנו אוהבים :)
ראיתי את זה בפולין, אבל זה קיים בכל אירופה
והכבלים הדיגיטליים יותר טובים מיס !
(לפחות זה מה שיש לי) |
|
|
| Agent-Fire |
זה יהיה חלום שיתגשם....
TMF
זה ערוץ הולנדי, נכון?
אבל הבעיה היא שהוא לא פול אלקטרוני ויש הרבה פופ
בכל אופן חייבים לנסות!
אם אני יצליח להקים את
TA
הישראלי זה גם יוכל לעזור.
VIVA
הגרמני גם אחלה ערוץ, אולי אפילו יותר טוב מטיאמאפ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
זה יהיה חלום שיתגשם....
אם אני יצליח להקים את
TA
הישראלי זה גם יוכל לעזור.
|
זה לא קשור,
אם נבוא בגישה של
אנחנו "מכורי טראנס" בתרגום חופשי
עוד יחשבו שאנחנו רשת של סמים ברשת או משהו
שגם שומעים להנאתם טראנס...
:) :) :) |
|
|
| Dj-2TaLL |
|: ...הלוואי
פעם הבאה שאני בא לפה ההודאה הזאת לא שם...
MAKE IT HAPPEN!!!
:whip: :whip: :whip:
...
..
.
אני לא יודע מה יותר טוב, ויוה או טי אם אפ...
לדעתי טי טם טף יותר למה כל הסרטים הטובים של דיגייים שמנגנים בכל ה-מקומות רואים טיאםאף יפה כזה למעלה משמאל... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
|: ...הלוואי
פעם הבאה שאני בא לפה ההודאה הזאת לא שם...
MAKE IT HAPPEN!!!
:whip: :whip: :whip:
...
..
.
אני לא יודע מה יותר טוב, ויוה או טי אם אפ...
לדעתי טי טם טף יותר למה כל הסרטים הטובים של דיגייים שמנגנים בכל ה-מקומות רואים טיאםאף יפה כזה למעלה משמאל... |
איזו הודעה?
ראיתי איזה פוסט בפורום אחר כאן שאיזה אחד אמר ש
TMF
זה סתם ושיש שם תוכנית טובה רק באיזה יום בלילה שמראים שם מסיבות...
צריך להתחיל אולי ממשהו יותר קטן, לדוגמא איזושהיא תוכנית בערוץ 3 או באיזשהו ערוץ אחר... |
|
|
| MoSH_MaN |
נמרוד זה היה בצחוק
מה אף פעם לא ירדו עליך שאתה מליין
ביג דיל גם לי עושים את זה |
|
|
| luckystrike |
רעיון טוב
אני תומך
צריכים לחשוב איך לעשות את זה
מכתב פשוט עם הגיון יכול לפעמים לעזור מאוד
פשוט נגיד מה שאמרת על כל הקלאברים שישמחו והכל
ושעדיף את זה מאשר אמטיוי של רוסיה או משהוא כזה
צריך לנסות בכל מקרה - אין מה להפסיד ... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ושעדיף את זה מאשר אמטיוי של רוסיה או משהוא כזה
|
בלאאאט....
הולך להיות אמטיוי רוסי?
חחח
עד כמה שאני רוסי אני לא הולך לראות את זה....
זה בייס? |
|
|
|
|