|
Tmf לארגן בישראל את (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
התחלה טובה!
אבל לדעתי צריך להאריך את המכתב שיהיה באורך של כמעט עמוד פוליו.
לוקחים ברצינות מכתבים ארוכים... |
|
|
| DjChook |
סבבה, אבל אל תתן לו אלטרנטיבה
תעשה,
כגון TMF
או VIVA |
|
|
| Hell_Copter |
אני ינסה לכתוב איזה משהו בערב
ואני יעזר במה שכתבת נמרוד
אני מקווה שיצא משהו נורמלי :) |
|
|
| ripcurl |
ותצרף למכתב הזה את כל החתימות שאתה יכול להשיג
וזה אומר מעל 100 |
|
|
| Hell_Copter |
קודם שיהיה מכתב
ואז סתם עוברים ומחתימים ילדים מהבית ספר
לא בעיה להשיג גם אלף חתימות |
|
|
| nesher |
אולי תציעו לו לארגן ערוץ אלקטרוני ישראלי חדש...
אני לא בטוח שהוא יתלהב כל כך מערוץ בגרמנית
אנשים לא רואים דברים כאלה.
חוץ מזה
הסיכויים קלושים אבל נגיד שהוא יעשה את זה
בטוח יהיו שם כל מיני כוסיות מישראל ודברים טובים
זה יהיה בשביל יס אחלה תרומה לתחרות מול הכבלים הדיגיטליים
Viva ו tmf ופשוט תציעו להם ללמוד איך לעשות כזה ערוץ מ
Btw
אני חייב ללמד אותכם משהו אם יש לכם משהו בעברית ואתם באנגלית באותה שורה
ואז שמאלה Home במקום שזה יהיה מאחורה תלחצו על המקש
.רואים איזה יופי
אני אפילו יכול לשים נקודה במקום הטוב |
|
|
| DJ_BoN |
למה דווקא יס?????
תשלחו אחד ליס ותגידו שהכבלים נוטים להסכים ותשלחו אחד לכבלים שאומר שיס כבר נוטים להסכים...
=) |
|
|
| s0undw4v3 |
רעיון טוב! איך לא חשבנו על זה! :D
ככה, רוב הסיכויים שאחת החברות יקחו את הרעיון כדי להתחרות בשניה ואז בעצם אולי שתי החברות יקחו את הערוץ/ערוצים ואז כולם ירוויחו :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
למה דווקא יס?????
תשלחו אחד ליס ותגידו שהכבלים נוטים להסכים ותשלחו אחד לכבלים שאומר שיס כבר נוטים להסכים...
=) |
הצעתי את זה כבר מקודם :) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אתם יודעים שזה ממש שטויות
אם אתם תשלחו מכתב כזה שאומר לכל אחת מהחברות שהחברה השניה שוקלת את זהה אז הם ממש יזלזלו בכם....הרי אתם חושבים שהם לא מבררים כללללללללללל הזמן מה עושה כל חברה??? ואם זה מה שאתם חושבים אז תתפלאו לשמוע שכל חברה יודעת מה החברה השניה הולכת לעשות ואם אתם תכתבו להם את מה שאתם רוצים לכתוב להם אז הרעיון ילך לעזה... |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אתם יודעים שזה ממש שטויות
אם אתם תשלחו מכתב כזה שאומר לכל אחת מהחברות שהחברה השניה שוקלת את זהה אז הם ממש יזלזלו בכם....הרי אתם חושבים שהם לא מבררים כללללללללללל הזמן מה עושה כל חברה??? ואם זה מה שאתם חושבים אז תתפלאו לשמוע שכל חברה יודעת מה החברה השניה הולכת לעשות ואם אתם תכתבו להם את מה שאתם רוצים לכתוב להם אז הרעיון ילך לעזה... |
במחשבה שניה אתה צודק
מה שבאמת צריך זו עצומה
שיראו שיש ביקוש לערוץ כזה |
|
|
| Dj-2TaLL |
???איך קוראים לך שוב Nemesisזה נכון, אני מסכים עם
סתם לשקר להפ ככה זה לא רעיון טוב...
בקשר להקמת הערוץ האלקטרוני הישראלי, זה קצת בעייתי כי אני חושב שיותר זול להם לקנות זכויות שידור על ערוץ קיים מאשר להתחיל להקים ערוץ ולסדר לו"ז אל תשכחו שצריך גם לקנות את כל הקליפים וצריך שיהיו צלמים במשיבות שאנחנו כלכך רוצים לראות לייב...
אז קחו גם את זה בחשבון, וזו הסיבה למה לא הצעתי את זה מלכתחילה...
אז אני יוסיף את הנקודות הבאות
(להציע את טי.אם.אף ובתור אלטרנטיבה את ויוה (לדעתי הכי טוב-
מה אתם אומרים על העצומה?
זה גם נשמע לי לא רעיון כלכך טוב אנחנו לא צרכים להראות להם שהשגנו מאה חתימות זה כמות הצופים שיראו את התוכנית.
יש להם מיליון לקוחות אז מה זה מאה חתימות?
זה כלום...
לא שווה את המאמץ לדעתי... |
|
|
|
|