|
Tmf לארגן בישראל את (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
לא לא לא!
VIVA
זה חלום! כל הקליפים הפצצות של סקוטר מופיעים שם!!!
הלכתי איזה יום לבקר איזה חבר בתל אביב, עכשיו הוא גר איזה שני מטר מקניון רמת אביב. אז נכנסתי לקניון איתו ועם עוד ידידה שלי וזה היה בזמן שייס רק התחילו לפרסם.
אז אני רואה דוכן ייס - אני הולך לשם ושואל את הזה שישב שם אם יש את
VIVA
אז הוא אומר לי - מה אתה צריך ויוה?! יש לנו פלייבוי! |
חחחחחחחח
איזה אהבל
אבל מה לעשות... גם כאלה יש בעולם :stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחח
הרגת אותי
:stongue: :stongue: :stongue:
אני כל הזמן יורד על חבר שלי שהוא מליין.. והוא מחזיר לי
בדוגרי מה רע בזה שיש קצת כסף פה ושם?
:D |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב אז זה נראה לי מה שנעשה,
לדעתי עצומה או משהו בסגנון לא כלכך יעזור, למה אנחנו רוצים שישימו ערוץ, לא להפסיק התעללות בבעלי חיים...
אם נבקש תוכנית בערוץ 3 אז יגידו לנו שיש כבר את "הסצינה" - גם לא עוזר.
אז לדעתי מכתב רשמי שמציג את מה שאנחנו רוצים, ולמה זה כדי להם.
אני לא חושב שהם יתעלמו מזה, ואני יברר אם יש גם חוטים ביס שאפשר למשוך...
(נראה לי שיש)
וזהו...
בקשר לדבר השני, אני אומר יס כי הם באמת יותר טובים (מבחינת איכות תמונה וסאונד)
ותחשבו על זה שיש כבר ויוה, הערוץ של הטלנובלות, כך שאם יבואו את ויוה עם המשולשים, זה יעורר בעיה...
:)
אז אני יעבוד על מכתיו רשמי, ואני יפרסם אותו פה למי שחושב שיש תיקונים.
נשאיר את זה פה לכמה ימים בשביל שאף אחד לא יפספס את זה ואז נשלח...
כמו שמורן אמר, אין לנו מה להפסיד חוץ מדף, מעטפה וקצת דיו...
יש פה פרסים שמתנגדים???
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני לא רואה אף אחד שמתנגד פה
כולם בעד
אבל לא בייס
ייס זה קקה |
|
|
| DjChook |
תשמע אפשר לשלוח לערוצי זהב מכתב שיס מתכננים לשים את טיאמאפ
וליס שערוצי זהב מתכננים לשים את ויוה האגדי
ויעני לראות מה התגובה של שניהם
זה יכול להיות נחמד :)
בכל מקרה אני בעד, שכל אחד יביא שקל וירטואלי כי בכל זאת בול עולה כסף... |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני לא רואה אף אחד שמתנגד פה
כולם בעד
אבל לא בייס
*** ייס זה |
טוב אז יס הם כן טובים!!!
יש להם איכות טובה יותר מדיגיטל!!!
כמובן שאם הם לא יסכימו אז נפנה לדיגיטל... |
|
|
| Agent-Fire |
לי לא משנה אם זה ייס או אם זה כבלים כי בנתיים יש לי כבלים אנלוגי רגיל....
אם יהיה טי אמ אף בייס אז אני יתקין ייס! |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש דיגיטלי ואני לא מאמין שאני יעבור ליס...
אבל בשביל מה יש חברים?! ;) |
|
|
| luckystrike |
אוקיי - אז מי כותב את המכתב ???
נמרוד - דבר עם המורה לספרות אה?
;) |
|
|
| eXeTik |
מה זה משנה?!
בואו נפנה לכל הרשתות, ככה יהיה לנו יותר סיכויי! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אז מקסימום אם זה יהיה בייס אני שומח עליכם לברי הטובים להעלות לנו את זה לאינטרנט!!!!!!!!
:D :D :D |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב, אז כתבתי איזשהו מכתב, זה טיוטה ראשונה אז תגידו מה אתם חושבים???
---------------====================================------------------
16\01\2002
לכבוד,
מר ___ ____
מנכ"ל YES
מר ____ שלום,
שמי נמרוד מנקובסקי, וברצוני להפנותך לעניין מסוים לדעתי שימצא חן בעינייך. בYES יש מגוון רחב של ערוצים, אך מספר הערוצים הקיימים לנוער מצומצם ביותר. חוץ מערוץ 3 (המשדר סדרות) וערוצי המוזיקה MTV ו-1VH, אין ערוצים נוספים של מוזיקה נוער, בעיקר לא מוזיקה אלקטרונית. ידוע לי על קיומו של ערוץ כזה, TMF (http://www.tmf.nl/). ערוץ זה אומנם בגרמנית אך הוא משדר קליפים של מוזיקה באנגלית בנוסף לשידורים חיים מאירועי ענק מאירופה כגון, מצעד האהבה בברלין, גרמניה, דיסקוטקים ענקיים בהולנד. שידורים כגון אלה ימשכו הרבה מאוד רייטינג בקרב בני הנוער בישראל האוהדים מוזיקה אלקטרונית, במידה ויהיה בארץ ערוץ המשדר את אירועים אלה.
אשמח אם תשקול בחיוב את בקשתי למימוש שידור ערוץ כזה או אחר.
בתודה מראש,
נמרוד מנקובסקי
-------------------================================-----------------
אז זה המכתב פחות או יותר, תנו הצעות לשינוי, אני עדיין לא יודע מה שמו של מנכ"ל יס או אפילו אם צריך לשלוח את המכתב לו...
אני לא ידעתי אם להתמקד על ערוצים לנוער בכלל או ערוצי מוזיקה לנוער... |
|
|
|
|