|
Tmf לארגן בישראל את (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחים שלי ראיתי עכשיו את
will i (ian van dahl)
באמטיוי
ב
DANCE FLOOR CHART
הם משתפרים... |
|
|
| Hell_Copter |
אחי...
זה לא שהם משתפרים
גם הם שמו את
ian van dahl - castles in the sky
זה הסגנון של התכנית הזאת
וזה לא הרמיקסים שאתה מכיר אלא האורגינלים ה"שקטים" יותר |
|
|
| Dj-2TaLL |
באמת זה לא שיפור...
הם תמיד שידרו דברים כאלה...
לא סתם קוראים לזה "דאנס פלור צ'ארטס" כי זה דאנס!!! |
|
|
| Ariels |
Stop !!!!!
[where are you....]
אני רוצה לתת שוף ארול ל
EXCETIC
על הכשרון
!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מממממממ.... אריאל
על מה אתה מדבר!??!
ומה הקשר לט'רד ?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מממממממ.... אריאל
על מה אתה מדבר!??!
ומה הקשר לט'רד ?? |
עזוב אותו
הוא שתה 6 טקילות בירה ומשהו צבעוני
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
שאחד מכם יחליף כבר
AVATAT
זה מרגיזזז
בכל מקרה נראה לי שהוא דיבר על החתימות של אקסטיק
ונזכר באמצע החיים לרשום את זה
מה שאלכוהול עושה לבן אדם... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
שאחד מכם יחליף כבר
AVATAT
זה מרגיזזז
בכל מקרה נראה לי שהוא דיבר על החתימות של אקסטיק
ונזכר באמצע החיים לרשום את זה
מה שאלכוהול עושה לבן אדם... |
מצאתי משהו
(הלוגו של הגלשן שלי)
אבל זה יותר מידי גדול |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מצאתי משהו
(הלוגו של הגלשן שלי)
אבל זה יותר מידי גדול |
אז מקטינים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז מקטינים |
אי אפשר זה נראה כמו קקה אבל מצאתי משהו אני עכשיו שם את זה |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא מבין מה כואב לכם אנשים
לי יש חתימה ולו אין
אתם מתחילים לעצבן אותי שנראה לי שאני יקח את האבטר שלו וישים את זה כשלי
שיהיה לשנינו אותו דבר עוד פעם
חלאס כבר... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אחווווש...
הוא בטח היה מסטול רצח...
חזרה לנושא שלנו...
מממ...
אני ימצא זמן לערוך את המכתב מחדש, אבל שיהיה לי זמן...
אתם מוזמנים גם...
אני ממש עייף...
:) |
|
|
|
|