return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Tmf לארגן בישראל את (pg. 6)
View this Thread in Original format
DjChook
אחים שלי ראיתי עכשיו את
will i (ian van dahl)
באמטיוי
ב
DANCE FLOOR CHART

הם משתפרים...
Hell_Copter
אחי...
זה לא שהם משתפרים
גם הם שמו את
ian van dahl - castles in the sky
זה הסגנון של התכנית הזאת

וזה לא הרמיקסים שאתה מכיר אלא האורגינלים ה"שקטים" יותר
Dj-2TaLL
באמת זה לא שיפור...
הם תמיד שידרו דברים כאלה...
לא סתם קוראים לזה "דאנס פלור צ'ארטס" כי זה דאנס!!!
Ariels
Stop !!!!!
[where are you....]

אני רוצה לתת שוף ארול ל
EXCETIC
על הכשרון
!!!!
Hell_Copter
מממממממ.... אריאל
על מה אתה מדבר!??!
ומה הקשר לט'רד ??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מממממממ.... אריאל
על מה אתה מדבר!??!
ומה הקשר לט'רד ??


עזוב אותו
הוא שתה 6 טקילות בירה ומשהו צבעוני

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:stongue: :stongue:
DjChook
שאחד מכם יחליף כבר
AVATAT

זה מרגיזזז

בכל מקרה נראה לי שהוא דיבר על החתימות של אקסטיק
ונזכר באמצע החיים לרשום את זה

מה שאלכוהול עושה לבן אדם...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
שאחד מכם יחליף כבר
AVATAT

זה מרגיזזז

בכל מקרה נראה לי שהוא דיבר על החתימות של אקסטיק
ונזכר באמצע החיים לרשום את זה

מה שאלכוהול עושה לבן אדם...


מצאתי משהו
(הלוגו של הגלשן שלי)
אבל זה יותר מידי גדול
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano


מצאתי משהו
(הלוגו של הגלשן שלי)
אבל זה יותר מידי גדול


אז מקטינים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


אז מקטינים


אי אפשר זה נראה כמו קקה אבל מצאתי משהו אני עכשיו שם את זה

Hell_Copter
אני לא מבין מה כואב לכם אנשים

לי יש חתימה ולו אין
אתם מתחילים לעצבן אותי שנראה לי שאני יקח את האבטר שלו וישים את זה כשלי
שיהיה לשנינו אותו דבר עוד פעם
חלאס כבר...
Dj-2TaLL
אחווווש...
הוא בטח היה מסטול רצח...

חזרה לנושא שלנו...
מממ...
אני ימצא זמן לערוך את המכתב מחדש, אבל שיהיה לי זמן...
אתם מוזמנים גם...

אני ממש עייף...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement