return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Tmf לארגן בישראל את (pg. 5)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
???איך קוראים לך שוב Nemesisזה נכון, אני מסכים עם
סתם לשקר להפ ככה זה לא רעיון טוב...

בקשר להקמת הערוץ האלקטרוני הישראלי, זה קצת בעייתי כי אני חושב שיותר זול להם לקנות זכויות שידור על ערוץ קיים מאשר להתחיל להקים ערוץ ולסדר לו"ז אל תשכחו שצריך גם לקנות את כל הקליפים וצריך שיהיו צלמים במשיבות שאנחנו כלכך רוצים לראות לייב...
אז קחו גם את זה בחשבון, וזו הסיבה למה לא הצעתי את זה מלכתחילה...

אז אני יוסיף את הנקודות הבאות
(להציע את טי.אם.אף ובתור אלטרנטיבה את ויוה (לדעתי הכי טוב-

מה אתם אומרים על העצומה?
זה גם נשמע לי לא רעיון כלכך טוב אנחנו לא צרכים להראות להם שהשגנו מאה חתימות זה כמות הצופים שיראו את התוכנית.
יש להם מיליון לקוחות אז מה זה מאה חתימות?
זה כלום...
לא שווה את המאמץ לדעתי...

אחי דבר ראשון אני בטוח שאנחנו יכולים להשיג הרבה יותר מ-100 חתימות
אם כל אחד מאתנו יחתים בבית ספר אנחנו יכולים להגיע לאיזה 1000 חתימות בקלות... אני חושב שאנחנו צריכים לפחות לנסות את הרעיון הזה

נ.ב
קוראים לי גיא למי ששכך
Dj-2TaLL
אפילו אם נשיג 1000 אפילו אם נשיג 2000 אני לא חושב שזה ישנה משהו...
אבל בכיף אם אתה ממש רוצה...

(לא הייתי פה יום יומיים בגלל האינטרנט הדפוק שלי...)
Dj Moriano
נכין עצומה במחשב נשלח לכל אחד
TAמהישראלים ב
שיחתים כמה שיותר ואז שכל אחד ישלח את זה לנמרוד או מישהו והוא
יצרף את למכתב
:toothless :toothless
Dj Moriano
ועוד משהו שלא קשור אבל מפחיד מאוד

יש לי ילד בשכבה שהוא ע-צ-ו-ם
הוא שמן לאללה וגבוה
הקיצר הלכנו לבורגר ראנץ' הוא אכל קומבינה של 4
כל ההמבורגרים
מוגדלים
עם כל הצ'יפס וארבע פחיות שתייה
זה היה ממש מםחיד יש לי סיוטים מזה בלילה
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
ועוד משהו שלא קשור אבל מפחיד מאוד

יש לי ילד בשכבה שהוא ע-צ-ו-ם
הוא שמן לאללה וגבוה
הקיצר הלכנו לבורגר ראנץ' הוא אכל קומבינה של 4
כל ההמבורגרים
מוגדלים
עם כל הצ'יפס וארבע פחיות שתייה
זה היה ממש מםחיד יש לי סיוטים מזה בלילה


חחחחחח

אני גאה בך שלא פתחת על זה טרד

---

עצומה לא תעשה כלום
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano
ועוד משהו שלא קשור אבל מפחיד מאוד

יש לי ילד בשכבה שהוא ע-צ-ו-ם
הוא שמן לאללה וגבוה
הקיצר הלכנו לבורגר ראנץ' הוא אכל קומבינה של 4
כל ההמבורגרים
מוגדלים
עם כל הצ'יפס וארבע פחיות שתייה
זה היה ממש מםחיד יש לי סיוטים מזה בלילה

:eyes:
חח
איזה מסכן הילד הזה....
טוב גם אתה מסכן שראיתה את זה....;)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


חחחחחח

אני גאה בך שלא פתחת על זה טרד

---

עצומה לא תעשה כלום

אם תשיג הרהב חתימות היא תעשה

תחשוב שיש איזה 10 מאיתנו שיעשו את זה
כל אחד יכול להשיג 1000 חתימות יש לנו
10000
DjChook
יופי אז אני אזיףף 3479348759348759 חתימות

זה לא הבעיה

הקטע הוא שהחברות יראו: יופי אז יש 1000 ילדים שרוצים את הערוץ הזה


אז מה ? בגלל זה נשדר אותו ?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
יופי אז אני אזיףף 3479348759348759 חתימות

זה לא הבעיה

הקטע הוא שהחברות יראו: יופי אז יש 1000 ילדים שרוצים את הערוץ הזה


אז מה ? בגלל זה נשדר אותו ?



אז הם יבדקו את הערוץ הזה יעשו סקרים
ואז הם יראו אם משתלם לקנות אותו
אם הם יראו שיש קצת ביקוש הם יבדקו אותו
Hell_Copter
אני מסכים איתך איתן למה בסך הכל כל מה שהחברות האלה רוצות זה לרצות את האלה שצופים בתוכניות שם

בקשר לילד השמן...
WTF!??!!?
יש לי חבר שהוא גם שמן.. אבל הוא נמוך
והוא אכל בערך 8 פיצות ככה....
אבל זה לא משתווה ל 4 המבורגרים + ציפס +קולה וכו
אני אומר לך...
צלם ושלח לריפליס

DjChook
טוב צודקים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מסכים איתך איתן למה בסך הכל כל מה שהחברות האלה רוצות זה לרצות את האלה שצופים בתוכניות שם

בקשר לילד השמן...
WTF!??!!?
יש לי חבר שהוא גם שמן.. אבל הוא נמוך
והוא אכל בערך 8 פיצות ככה....
אבל זה לא משתווה ל 4 המבורגרים + ציפס +קולה וכו
אני אומר לך...
צלם ושלח לריפליס

חחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement