|
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
יש לי הזדמנות פעם ראשונה לתקלט במסיבה של איזה 200 איש ככה
ואם תפאורה ציוד תאורה וכל זה
אני צריך לשלם איזה 1500 לשכור את האולם
אבל אם אני יצליח להביא איזה 50 איש רק ממני
כי אני עושה את זה אם עוד מישהו
אז אני יחזיר לאצמי את הכסף ששילמתי ויקבל גם יותר ממה ששילמתי
מה שאני צריך דעות בעינין זה מה הדרך הטובה ביותר להשיג אנשים שיבואו
ומה הסיכוי שאני יכול למלות 250 -300 איש?????
ודרך אגב אם אתם שואלים מתי זה
אז אין לי מושג עדיין
תודה:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| "JUST GO FOR IT!" |
|
|
| DjChook |
It's all a Mix matter of:
Age / Place & Time!!! |
|
|
| DJ-Energy |
אחי..
אני אומר לך לך על זה כי אתה תתחרט אחרי זה שלא הלכת!!!..
200 איש זה אחלה של דבר למסיבה ראשונה זה פשוט ענק
אני אומר סבבה
:) |
|
|
| Agent-Fire |
אחי יענו יש לך ציוד והכל וכל מה שאתה צריך להשקיע זה רק 1500 שח?
אם כן, לך על זה... |
|
|
| DJ-Energy |
אני גם עוד מעט הולך לתקלט איפשהו
אבל זה מקום קטן ואני ישתמש בסידי רגילים אפילו בלי פיץ.. כי זה מה יש
אבל העיקר האווירה
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
באמת אתה תתחרט על זה...
לדעתי אם יש לך את הכסף, ויש לך ציוד כלומר אתה לא חוסך לטכניקס או משהו ואתה בטוח תקבל את הכסף חזרה, לך על זה...
:):):) |
|
|
| arik |
אתם צודקים ואני באמת הולך לעשות את זה
אבל עדיין יש את הקטע שאני ישתמש במיקסר של נימארק שאני לא מכיר
ובזימיני שאני לא כל כך מכיר
אם זה היה ציוד שלי אז בכף זה היה הולך
ולצערי אין לי עדיין ציוד
ובקטע פה שאני לא רוצה לפקשש חזק במיקסים
זה יהיה די פדיחות
וגם אני ירגיש ממש חרא |
|
|
| arik |
וגם רציתי לומר שמתי שאני ידע את כל הפרטים
כאילו אני אפילו לא זוכר איפה זה אני רק זוכר שזה במועדון בכפר סבא
אז אתם הראשונים שמוזמנים
כאילו הראשונים ליפני החברים מהילדות שלי
סורי:)
אין חינמים:) אז לא לבקש
ובאותה הזדמנות הייתי שמח אם הייתם כותבים לי איזה טרקים הייתם מאד שמחים לישמוע
אני מדבר על טרקים אם אנרגיה שתעיף תאנשים לשמים
?
וגם באותה הזדמנות:)
איך אני בודק כמה הודעות שלחתי כבר? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
אתם צודקים ואני באמת הולך לעשות את זה
אבל עדיין יש את הקטע שאני ישתמש במיקסר של נימארק שאני לא מכיר
ובזימיני שאני לא כל כך מכיר
אם זה היה ציוד שלי אז בכף זה היה הולך
ולצערי אין לי עדיין ציוד
ובקטע פה שאני לא רוצה לפקשש חזק במיקסים
זה יהיה די פדיחות
וגם אני ירגיש ממש חרא |
איזה טווח גילאים זה הולך להיות?
וגם תראה כל התקליטנים שהביאו למסיבות בבית ספר שלנו וגם במסיבה בטיול השנתי היו מסכנים וכל ה
beat matching
שהם כנראה ניסו לעשות לא הצליח בכלל....
אז לא צריכות להיות לך הרבה דאגות.... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
איזה טווח גילאים זה הולך להיות?
וגם תראה כל התקליטנים שהביאו למסיבות בבית ספר שלנו וגם במסיבה בטיול השנתי היו מסכנים וכל ה
beat matching
שהם כנראה ניסו לעשות לא הצליח בכלל....
אז לא צריכות להיות לך הרבה דאגות.... |
איכסהניראה לכם שאני יבייש את טראנסאדדיקט
אני בחיים לא ישתמש בביט מאצינג זה לא מראה על יכולת זה אחד
שתיים אין לי מושג מה הגילאים אבל אני צריך לארגן אם השותף של הזה הכל ואז אני יגיד לכם הכל |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
איכסהניראה לכם שאני יבייש את טראנסאדדיקט
אני בחיים לא ישתמש בביט מאצינג זה לא מראה על יכולת זה אחד
שתיים אין לי מושג מה הגילאים אבל אני צריך לארגן אם השותף של הזה הכל ואז אני יגיד לכם הכל |
אין בעיה....
ועוד דבר, אתה צריך לארגן את כל האנשים שיבואו או ש200 איש כבר בטוח באים? |
|
|
|
|