return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik

בגלל זה אני רוצה לקנות את ה
VESTAX PCV275
PIONEER CDJ100S X2


כמו שכולנו רוצים......
:clown:
Hell_Copter
אריק!!!!

אני לא מאמין שלא אמרת לי מילה על זה
אתה מביא אותי לעזור שם כן!?
כנס לאיי סי קיו שאתה רואה את זה... אני צריך לדבר איתך
Dj-2TaLL
פצצות אחי!!!!!!!!!!!!!!

אם אני יוכל אני יארגן אנשים ונבוא...
NeMeSiS1234
אחי תגיד מתי איפה וטווח גיךאים ואם זה מתאים אנחנו שם עם עוד 20 חברים
עליי

מתאים לך???
arik
אוף אין לי כח היה לי יום בבקום היום
בכל מקרה אני כנראה כבר יגיד לכם היום בערב
לאיזה גילאים
מתי איפה ולמה וכמה
ואם זה באמת יקרה כל העסק הזה אני סומך שתגיעו
אפילו שאני לא תותח במיקסוס ויכול לצאת בטעות דבל
אבל שטויות
DJ-Energy
quote:
Originally posted by arik
הקטע המסריח שאני עדיין תחילת הדרך של המיקסוס כל מה שאני בינתיים יודע לעשות זה לתפוס את הטראק בקיו לכוון את הפיץ ולהכניס אותו אם הפיידר
עוד לא השתמשתי בציוד אם אפקטים וכל זה
וגם לא התאמנתי מספיק על המיקסוס הפשוט
בגלל זה אני רוצה לקנות את ה
VESTAX PCV275
PIONEER CDJ100S X2


You read my mind
אבל יכול להיות שאני קונה פטיפונים
arik
טוב תקשיבו
זה יהיה באונליין באזור התעשייה של כפר סבא
וזה יעלה בין 60- 70
60 זה עולה אם אתם באים אם הכרטיס
וזה יהיה בין כיתות י עד לתחילת צבא ככה
עוד שבוע ככה אני ידע אם זה בטוח יקרה
ואם כן
אני מצפה ממכם להגיע
ושכל אחד יביא 20 חברים
זאת אומרת שתבואו פול
וגם אם המיקסוס לא יהיה משהו יהיו טרקים טובים ואיכותיים

ודרך אגב יש סלקציה לפי מה שהבנתי
אז אני מאד ישמח אם תגיעו:)

וטרקים שחשבתי לעשות מהם סט כמובן שהם לא לפי הסדר של הסט כי עוד לא הכנתי אותו אבל אלה הטרקים

tiesto - flight 643
cosmic men - i love you (1.4 vesion)
optigma berzerk - kathys song (ferry corsten remix)
b1-perpetuous_dreamer_-_the_sound_of_goodbye_promo_vinyl
alpha breed - aliian arivel
ralphie b - massive
utah saints - lost vagueness (oliver lieb remix)
mom - 10 in 1 (pvd remix)
sytone - connected to the world
4 string - into the night
tiesto - urban train
fire & ice - souvenir de chine
headstrong - escalator
silverblue - step back (bluesky mix)
marco v - simulated
teaser - when love break down (ocean lab remix)
airbase - emotion
dj air - along with me (fkutilcht remix)
system f - out of the blue (system f 5am remix)
iio - rapture (armin van buuren remix)
system f - exhale (inhale remix)
kosheen - catch (ferry corsten remix)
solicitous - futhermost
blank & jones - desire (4 string remix)
soiled sleep - club attack (pvd remix)
coast 2 coast - be with me (original mix)
evoke - arms of loren (ferry corsten remix)

בינתיים אלה הטרקים אתם מוזמנים להוריד
בכוונה רשמתי הרבה שאם יש לכם רעיון על מה לוותר
???


תודה:)
DjChook
המוזיקה שלך סבבה, אבל לא לשיא ערב

צריך קצת שירים יותר עצבניים

נסה להכניס לקראת הסוף קצת סטייל

scot project / don diablo

דברים שיקפיצו אנשים....

אבל זה גם תלוי, אתה צריך לברר מי עוד יתקלט
arik
quote:
Originally posted by DjChook
המוזיקה שלך סבבה, אבל לא לשיא ערב

צריך קצת שירים יותר עצבניים

נסה להכניס לקראת הסוף קצת סטייל

scot project / don diablo

דברים שיקפיצו אנשים....

אבל זה גם תלוי, אתה צריך לברר מי עוד יתקלט

תשמע אני יודע שהרב רוצים לישמוע בדיסקוטק בומים חזקים ולא את הטרקים שאני רוצה לשים

אבל מצד שני אם אני ישים מה שאני פחות אוהב אני לא יהיה מהתקלוט אז ככה שאני ישאר אם הטרקים האלה

וכנראה השותף שלי ישים את הכבדים יותר

וחוץ מזה טיזטו ארמין ופרי לא מתקלטים את סקוט פרוזקט וכל הכבדים
והם הכ טובים שיש אז למה שלי זה לא יצליח
:)

ושאתה אומר לשים דברים שיקפצו
אז אתה מתכוון בזה שמה שאני רוצה לשים אז לא יקפצו אנשים????
arik
בקיצור אז זה הכל
אני מקווה שיהיה לי מספיק כסף להשקיע בזה
ואם זה לא ילך אני ביזבזתי כסף:)
סתם לא אכפת לי מזה העיקר לתקלט

בכל מקרה תמשיכו להסתכל פה כי אני כנראה ישאל עוד שאלות ואני לא רוצה לפתוח טרד חדש

אז אם יש לכם רעיונות לשיפור
ורעיונות להביא כמה שיותר אנשים אז אני ישמח
תודה:D

Hell_Copter
נשמע בנזונה
שיהיה בהצלחה אחי
אני יבוא אליך בקרוב כמו שסיכמנו ונוכל לעבור על הטראק ליסט גם
:)
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נשמע בנזונה
שיהיה בהצלחה אחי
אני יבוא אליך בקרוב כמו שסיכמנו ונוכל לעבור על הטראק ליסט גם
:)

סבבה למה לא
אני כבר ידבר איתך בבית ספר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement