return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
arik
נראה לי 250 דולר
לשעתיים ככה

אמיר חממי וגיטלמן לוקחים הרבה יותר

אבל אם יש לכם המלצות את מי להביא אז סבבה
eXeTik
שמע... תברר על המחיר אבל מבחינת הרמה הוא טוב
יענו יש לו חומר טוב והוא גם יודע לתקלט
arik
סבבה אני יברר

אבל אם אתם יודעים על מישהו שווה שלא לוקח הרבה אז דברו
eXeTik
תנסה לברר גם על אסף אדיב
אבל לפי מה שאני יודע הוא לוקח יותר מנועם בסון...
Hell_Copter
אריק... לא משנה איזה דיג'יי אתה בוחר
תברר איתו בערך את הטראקליסט
שלא תשימו אותם שירים אתה והוא
arik
כמעט בטוח שהמסיבה תיהיה מגילאים 16+ בינתיים
ושתייה כמובן שלא הלכואול
ובנות יהיו כי ידידות שלי יבואו אני מקווה ותיסמכו עלי הם כוסיות
ותישכחו את כל הפרטים אם המסיבה תיתקיים אתם מוזמנים לבוא גם בגלל שאני חושב שהסט שלי יהיה מפוצץ אפילו שאין לי עדיין ממש ניסיון
הוא עדיף לפי דעתי מהרבה סטים של דיי גיים אפילו אם הם כבר מנוסים

וגם אם כולכם תבואו תוכלו להפגש:)
וזה יהיה סבבה

והמחיר יעלה בלי דיי גיי מיקצועי 50
אם דיי גיי מיקצועי 60

לא מוריד יותר מזה
:)
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אריק... לא משנה איזה דיג'יי אתה בוחר
תברר איתו בערך את הטראקליסט
שלא תשימו אותם שירים אתה והוא

אל תדאג רועי
אם מי שיבוא יהיה באמת מיקצועי אז הוא לא ישים את מה שאני שם
גם בלי תאום
וחוץ מזה אני שם דברים כמו
the sound of goodbye
marco v - simulated
silverblue
system f
ולא נראה לי שהרבה שמים את זה
לפי מה שאני הבנתי רב הדיי גיים שמים דברים כמו סקוט פרוזקט ודון דיאבלו וכאלה

אם אני טועה תתקנו אותי בקשה
arik
אני חושב גם אולי לתקוע בסט את
flight 643
יש לזה הרבה אנרגיה מקפיצה

אבל מצד שני זה כבר די חרוש לא?
אז מה אץם אומרים שווה לשים אותו במסיבה?
Hell_Copter
אני אומר שאם אתה רוצה לשים את זה אז כבר כדאי ללכת על
Windsider - Hidden Flight
ככה גם אנשים יכירו כי אוהבים את הווקאלס של קושין
בכלל... אתה יכול גם לשים את הרמיקס של פרי לקטץ' גם חבל על הזמן

אם אין לך את זה אני יביא לך שאני בא אליך
חבל על הזמן הורדה :)
eXeTik
קודם כל...
הטראקליס משתנה מתקליטן לתקליטן- אתה לא יכול להגיד "כולם שמים ככה וככה"
בגלל זה באמת כדאי לך לברר קודם את הטראקליסט שלו

ובקשר ל
flight 643
הוא יכול להיות פצצה לאפילוג... אתה יודע, בסוף כזה
כשכבר דפקת את הטראקים הכי טובים ומקפיצים שלך ועוד מעט הולכים הביתה ויש עוד קצת אנרגיה...

arik
אוקי אני יבדוק איתו את הטרק ליסט
ואני יכניס את
flight 643
לא את
windsider
אני לא רוצה יותר מיד ווקאלים בסט
יש לי כבר את
THE SOUND OF GOODBYE
שהוא מפוצץ בוקאלים
Dj Moriano
אריק אתה לא יכול לעשות לי את זה אני רק בן 14 וחצי
איך אני יכנס??
:( :( :(
:conf: :conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement