return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik

חחחחח
אני עוד לא יודע אם תיהיה מסיבה
ואתה כבר קופץ על חינם
באיחוד שזה פעם ראשונה שאני עושה כזה דבר
ואני מסתכן מאד מיבחינה כספית
ואתה רוצה חינם
מצטער:confused:


אז אני מבין שגם לי לא יהיה חינם
:( :( :( :( :( :( :(
arik
אין חינממממממממממממממממממממממממממממממממים
אין
אין
אין
אני מצטער אבל אין חיממממממייייםםםםם
:)
אבל אם הכל ילך
אולי אני יצליח לסדר שתוכלו לסדר הנחנה

וכן אני יודע שאני נחמד ואדיב כבר
אז אתם לא צרכים להודות לי
:)
Agent-Fire
טוב עזבו אותו עם החינם.... תנו לו לפחות לעשות את המסיבה... זה פעם ראשונה שלו... :p
arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire
טוב עזבו אותו עם החינם.... תנו לו לפחות לעשות את המסיבה... זה פעם ראשונה שלו... :p

נכון:(


מה שאני הכי צריך עכשיו זה לדעת שיש לי מקום והכל סגור
ולדעת איך להביא כמה שיותר אנשים אם יבואו רק איזה 70 זה ממש לא טוב
Dj Moriano
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה


זה הולך לאקזטיק :D

או שאני יכול לעצב...
DjChook
זה היה בצחוק אחי

אין מצב שאני מגיע למסיבה בכפר סבא

רחוק מדי...
arik
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה

כן אבל גם צריך כסף יפה:mad:
ויש לנו כולה ביחד 5000 שקל לכל הדברים
arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire


זה הולך לאקזטיק :D

או שאני יכול לעצב...

אני צריך שההזמנות יצאו זול כאילו אנ לא יכול לעשות הזמנות נפתחות שמקבלים גם הפתעות
:)
פשוט אין תקציב
eXeTik
אם אתה רוצה אני יכול לעשות לך משהו עצבני במחיר סמלי...

NeMeSiS1234
אני הייתי הולך עם אקס
גם זול וגם יפה
:D
MoSH_MaN
חה חה חה

אתה צריך דף טוב והרבה צבע...............

וגם מדפיס אדיר

זה למה זה יקר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement