|
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
חחחחח
אני עוד לא יודע אם תיהיה מסיבה
ואתה כבר קופץ על חינם
באיחוד שזה פעם ראשונה שאני עושה כזה דבר
ואני מסתכן מאד מיבחינה כספית
ואתה רוצה חינם
מצטער:confused: |
אז אני מבין שגם לי לא יהיה חינם
:( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| arik |
אין חינממממממממממממממממממממממממממממממממים
אין
אין
אין
אני מצטער אבל אין חיממממממייייםםםםם
:)
אבל אם הכל ילך
אולי אני יצליח לסדר שתוכלו לסדר הנחנה
וכן אני יודע שאני נחמד ואדיב כבר
אז אתם לא צרכים להודות לי
:) |
|
|
| Agent-Fire |
| טוב עזבו אותו עם החינם.... תנו לו לפחות לעשות את המסיבה... זה פעם ראשונה שלו... :p |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
טוב עזבו אותו עם החינם.... תנו לו לפחות לעשות את המסיבה... זה פעם ראשונה שלו... :p |
נכון:(
מה שאני הכי צריך עכשיו זה לדעת שיש לי מקום והכל סגור
ולדעת איך להביא כמה שיותר אנשים אם יבואו רק איזה 70 זה ממש לא טוב |
|
|
| Dj Moriano |
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה |
זה הולך לאקזטיק :D
או שאני יכול לעצב... |
|
|
| DjChook |
זה היה בצחוק אחי
אין מצב שאני מגיע למסיבה בכפר סבא
רחוק מדי... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אנשים זה לא בעיה אתה צריך הזמנה
יפה |
כן אבל גם צריך כסף יפה:mad:
ויש לנו כולה ביחד 5000 שקל לכל הדברים |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
זה הולך לאקזטיק :D
או שאני יכול לעצב... |
אני צריך שההזמנות יצאו זול כאילו אנ לא יכול לעשות הזמנות נפתחות שמקבלים גם הפתעות
:)
פשוט אין תקציב |
|
|
| eXeTik |
| אם אתה רוצה אני יכול לעשות לך משהו עצבני במחיר סמלי... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני הייתי הולך עם אקס
גם זול וגם יפה
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
חה חה חה
אתה צריך דף טוב והרבה צבע...............
וגם מדפיס אדיר
זה למה זה יקר... |
|
|
|
|