return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אין בעיה....
ועוד דבר, אתה צריך לארגן את כל האנשים שיבואו או ש200 איש כבר בטוח באים?

זהו שאין לי עדיין אנשים
אבל אני חושב שיהיו כרטיסים אתם יודעים
וגם ברוך השם לא חסר לי חברים שלהם יש חברים שלהם יש חברים
ואל תישכחו שאני מרעננה והמסיבה בכפר סבא
אז גם מרעננה וגם מכפר סבא
Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik

זהו שאין לי עדיין אנשים
אבל אני חושב שיהיו כרטיסים אתם יודעים
וגם ברוך השם לא חסר לי חברים שלהם יש חברים שלהם יש חברים
ואל תישכחו שאני מרעננה והמסיבה בכפר סבא
אז גם מרעננה וגם מכפר סבא


יאללה לך על זה....
שיהיה בהצלחה...

טוב יש עוד זמן :p
arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire


יאללה לך על זה....
שיהיה בהצלחה...

טוב יש עוד זמן :p

נכון גם יש עוד זמן
וגם זה לא ההזדמנות היחידה שתיהיה לי
כבר היתה לי הזדמנות שלא ניצלתי
ומה שכף שהם באו לבד
אז תחשוב כמה יהיו אם אני יתאמץ להשיג הזדמנויות
luckystrike
בהצלחה אחי !
אל תוותר :)

הטווח גילאים דיי חשוב - טריק שעוזר מאוד להביא אנשים זה שתייה חינם ...

עוד משהוא - גם אם אתה מחליט לא להביא שתייה חינם תתלה שלטים ברעננה , כפ"ס , הרצליה ואזור השרון כמה שעות לפני המסיבה - עליי זה תמיד מביא אנשים ...

חצי מהאנשים שבאים ל"ניר אליהו" אומרים לי שהם באו פעם ראשונה בגלל השילוט של הקרטונים המעפנים האלה
arik
תודה לא חשבתי על השלטים

אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך

אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by arik
תודה לא חשבתי על השלטים

אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך

אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:)


בהצלחה אחי
:)
DjChook
מה זה אין חינמים ?

אתה יכול להקליט את הסט, שנשמע :)
eXeTik
אני וגיא מכ"ס... ועוד כמה פה מרעננה.
איפה תעשה את זה, בפניאטה?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik
תודה לא חשבתי על השלטים

אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך

אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:)


שיהיה בהצלחה אחי
DJ-Energy
אחי.. תביא שתיה חינם
אני ממליץ בחום המון אנשים יבואו לשם
אני אוהב מאוד שתיהההההההההה חינם
:)

arik
אני יברר מחר איפה המקום בידיוק
TA ואני ישים שתייה חינם שיהיה כתוב עליה בלבד ל
:)
כי אני יביא מהבית אז יהיה בידיוק בישבילכם
arik
הקטע המסריח שאני עדיין תחילת הדרך של המיקסוס כל מה שאני בינתיים יודע לעשות זה לתפוס את הטראק בקיו לכוון את הפיץ ולהכניס אותו אם הפיידר
עוד לא השתמשתי בציוד אם אפקטים וכל זה
וגם לא התאמנתי מספיק על המיקסוס הפשוט
בגלל זה אני רוצה לקנות את ה
VESTAX PCV275
PIONEER CDJ100S X2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement