|
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אין בעיה....
ועוד דבר, אתה צריך לארגן את כל האנשים שיבואו או ש200 איש כבר בטוח באים? |
זהו שאין לי עדיין אנשים
אבל אני חושב שיהיו כרטיסים אתם יודעים
וגם ברוך השם לא חסר לי חברים שלהם יש חברים שלהם יש חברים
ואל תישכחו שאני מרעננה והמסיבה בכפר סבא
אז גם מרעננה וגם מכפר סבא |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by arik
זהו שאין לי עדיין אנשים
אבל אני חושב שיהיו כרטיסים אתם יודעים
וגם ברוך השם לא חסר לי חברים שלהם יש חברים שלהם יש חברים
ואל תישכחו שאני מרעננה והמסיבה בכפר סבא
אז גם מרעננה וגם מכפר סבא |
יאללה לך על זה....
שיהיה בהצלחה...
טוב יש עוד זמן :p |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יאללה לך על זה....
שיהיה בהצלחה...
טוב יש עוד זמן :p |
נכון גם יש עוד זמן
וגם זה לא ההזדמנות היחידה שתיהיה לי
כבר היתה לי הזדמנות שלא ניצלתי
ומה שכף שהם באו לבד
אז תחשוב כמה יהיו אם אני יתאמץ להשיג הזדמנויות |
|
|
| luckystrike |
בהצלחה אחי !
אל תוותר :)
הטווח גילאים דיי חשוב - טריק שעוזר מאוד להביא אנשים זה שתייה חינם ...
עוד משהוא - גם אם אתה מחליט לא להביא שתייה חינם תתלה שלטים ברעננה , כפ"ס , הרצליה ואזור השרון כמה שעות לפני המסיבה - עליי זה תמיד מביא אנשים ...
חצי מהאנשים שבאים ל"ניר אליהו" אומרים לי שהם באו פעם ראשונה בגלל השילוט של הקרטונים המעפנים האלה |
|
|
| arik |
תודה לא חשבתי על השלטים
אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך
אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
תודה לא חשבתי על השלטים
אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך
אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:) |
בהצלחה אחי
:) |
|
|
| DjChook |
מה זה אין חינמים ?
אתה יכול להקליט את הסט, שנשמע :) |
|
|
| eXeTik |
אני וגיא מכ"ס... ועוד כמה פה מרעננה.
איפה תעשה את זה, בפניאטה? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
תודה לא חשבתי על השלטים
אבל שטויות אני לא רוצה לחשוב על זה יותר מידי
אני פשוט מקווה שזה ילך
אחרי הכל יש לי חודש לתכנן
יהיה טוב
:) |
שיהיה בהצלחה אחי |
|
|
| DJ-Energy |
אחי.. תביא שתיה חינם
אני ממליץ בחום המון אנשים יבואו לשם
אני אוהב מאוד שתיהההההההההה חינם
:) |
|
|
| arik |
אני יברר מחר איפה המקום בידיוק
TA ואני ישים שתייה חינם שיהיה כתוב עליה בלבד ל
:)
כי אני יביא מהבית אז יהיה בידיוק בישבילכם |
|
|
| arik |
הקטע המסריח שאני עדיין תחילת הדרך של המיקסוס כל מה שאני בינתיים יודע לעשות זה לתפוס את הטראק בקיו לכוון את הפיץ ולהכניס אותו אם הפיידר
עוד לא השתמשתי בציוד אם אפקטים וכל זה
וגם לא התאמנתי מספיק על המיקסוס הפשוט
בגלל זה אני רוצה לקנות את ה
VESTAX PCV275
PIONEER CDJ100S X2 |
|
|
|
|