|
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אחי - בהצלחה אבל אני לא בטוח יבוא....
הגילאים לא יהיו בטווח שלי כל כך ...
אני גר קרוב אז אני בטח יקפוץ עם כמה חברים להגיד שלום - יהיה סבבה לפגוש את כולם
:) |
|
|
| eXeTik |
קודם כל
60-70
שקל למסיבה ברמה הזאת זה אחוש יקר!
דבר שני- אתה לא יכול לערבב קהל בטווח של 3 שנים כמו שאתה אומר
יענו מ-י' עד יב', זה לא מסתדר... |
|
|
| arik |
זה רק י עד יב מה לא בסדר
בסך הכל הפרש של שנתיים
וחוץ מזה אתה בן תכיר בנות שטיפה יותר צעירות ממך:)
וכמה שזה עולה אני עוד לא בטוח אבל מה שכן זה רק יכול לרדת לא לעלות
אולי זה לא הדיסקוטק הכי מיקצועי בעולם
אבל אתם תהנו תהנו
כי אחרי הכל הכל נמצא באיזה טרקים אני שם |
|
|
| eXeTik |
קודם כל... שמעתי המקום סבבה
אבל עדיין, המחיר ממש מוגזם!
אתה צריך להבין שברמה הזאת של מסיבות כרטיסים עולים בסביבות
30-50
שקל.
ובקשר לגילאים...
בלי להעליב או משהו אבל אם אתה עוד מתווכח איתי אז כנראה לא היית בהרבה מסיבות או משהו, תחליט על שכבת גיל... אני מבין שככה יענו אתה יכול להביא בעיקרון יותר אנשים למה זה כאילו 3 שכבות גיל... אבל זה לא ילך לך בגרוש
נגיד שהייתי שומע על המסיבה הזאת מפלייר או מחבר או משהו והייתי רואה שזה לכיתות י עד יב בחיים לא הייתי בא.
בכל מקרה- אני רק מנסה לעזור לך, ואני אומר לך מראש שזה לא ילך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
קודם כל... שמעתי המקום סבבה
אבל עדיין, המחיר ממש מוגזם!
אתה צריך להבין שברמה הזאת של מסיבות כרטיסים עולים בסביבות
30-50
שקל.
ובקשר לגילאים...
בלי להעליב או משהו אבל אם אתה עוד מתווכח איתי אז כנראה לא היית בהרבה מסיבות או משהו, תחליט על שכבת גיל... אני מבין שככה יענו אתה יכול להביא בעיקרון יותר אנשים למה זה כאילו 3 שכבות גיל... אבל זה לא ילך לך בגרוש
נגיד שהייתי שומע על המסיבה הזאת מפלייר או מחבר או משהו והייתי רואה שזה לכיתות י עד יב בחיים לא הייתי בא.
בכל מקרה- אני רק מנסה לעזור לך, ואני אומר לך מראש שזה לא ילך |
שמע אחי..
יכול להיות שאתה צודק
אבל יש מקום שקוראים לו ניר אליהו
אתה בטוח מכיר אותו ובטח היית בו מלא פעמים
אתה חייב להסכים איתי שכל פעם יש שם מסיבות רק לשמיניסטים
אבל חבר שלי שכבר סיים יב אמר לי שהוא רואה שם טטניקים!!!!
טוב... אולי לא טטניקים... אל טטניקיות בטוח
בנות יכנסו לכל מסיבה כזאת כל עוד הן לא נראות בנות 12
חוץ מזה... הסלקציה לא כל כך רצינית אף פעם |
|
|
| DjChook |
תרשום על ההזמנה
16+ ופתרת את כל הבעיות
וביום ששתקלט כמו ארמין פרי והחבר'ה, אני אסתפק בזה שלא תשים את סקוט
בכל מקרה, רק משהו קטן, אין מצב שאנשים יתלהבו מהמסיבה אם לא יהיה שם לפחות דיג'יי אחד מוכר
שמות שקל להביא ומוכרים זה:
thomas
robert gitemlan
idan gutman
amir hamami
אתה חייב להביא לפחות אחד מהם, אני יודע שזה השקעה, אבל אחרת אין לך שום תרוץ בעולם לקחת יותר מ 50 שקל |
|
|
| eXeTik |
בנות בכיתה ט שנראות טוב יכולות להיכנס למסיבות של שמיניסטים בכיף
זה לא קטע- זה נורמאלי
אבל אני לא רוצה לרקוד עם בנים יותר קטנים ממני |
|
|
| Hell_Copter |
יש בזה משהו
אבל תאמין לי
אני מחכה ליום שאיזה ילד קטן ידחף עליי במסיבה ואז אני יתעצבן
חבל עליו!!!
אני רק מחכה לזה |
|
|
| arik |
סבבה חברה אני יתחשב בכל זה
אבל אני לא יכול להבטיח שזה מה שיהיה
כי ילדים בכיתה י באים הרבה תמיד
וזה מה שאני צריך הרבה ילדים
כי אין לי מצב רוח להפסיד ככה 1500 שקל
זה לא נעים
ונכון שזה קודם כל המוסיקה שאחר כך הכסף
אבל בישביל המוסיקה צריך כסף מה לעשות
אבל אני יעשה כמיטב יכולתי כדי שמה שאתה אומרים יתבצע
אחרי הכל ההשראה שלי זה מכולכם פה:) |
|
|
| Hell_Copter |
אני תומך בך אריק
וכמו שכבר אמרתי לך
אני מוכן גם לשים כסף על זה ולעזור לארגן |
|
|
| arik |
סבבה
אבל רועי אני לא יכול שתעזור לי מהסיבה שזה עוד לא סגור אם תיהיה בכלל מסיבה אבל אני מניח שרב הסיכויים שכן
ורק שזה יהיה סגור אם תירצה לעזור אז בשמחה
אני גם לא רוצה לקחת ממך כסף אם אני לא ידע שזה גם ישתלם בישבילך
ורק שתדע שזה יכול להגיע לזה שתיצתרך לשלם יותר מ אלף שקל |
|
|
| Hell_Copter |
אני מודע לזה
אבל זאת תהיה מסיבה ברמה אז למה לא
יש עוד זמן... עוד נדבר על זה |
|
|
|
|