return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
אחי - בהצלחה אבל אני לא בטוח יבוא....

הגילאים לא יהיו בטווח שלי כל כך ...

אני גר קרוב אז אני בטח יקפוץ עם כמה חברים להגיד שלום - יהיה סבבה לפגוש את כולם
:)
eXeTik
קודם כל
60-70
שקל למסיבה ברמה הזאת זה אחוש יקר!

דבר שני- אתה לא יכול לערבב קהל בטווח של 3 שנים כמו שאתה אומר
יענו מ-י' עד יב', זה לא מסתדר...
arik
זה רק י עד יב מה לא בסדר
בסך הכל הפרש של שנתיים
וחוץ מזה אתה בן תכיר בנות שטיפה יותר צעירות ממך:)

וכמה שזה עולה אני עוד לא בטוח אבל מה שכן זה רק יכול לרדת לא לעלות
אולי זה לא הדיסקוטק הכי מיקצועי בעולם
אבל אתם תהנו תהנו
כי אחרי הכל הכל נמצא באיזה טרקים אני שם
eXeTik
קודם כל... שמעתי המקום סבבה
אבל עדיין, המחיר ממש מוגזם!
אתה צריך להבין שברמה הזאת של מסיבות כרטיסים עולים בסביבות
30-50
שקל.

ובקשר לגילאים...
בלי להעליב או משהו אבל אם אתה עוד מתווכח איתי אז כנראה לא היית בהרבה מסיבות או משהו, תחליט על שכבת גיל... אני מבין שככה יענו אתה יכול להביא בעיקרון יותר אנשים למה זה כאילו 3 שכבות גיל... אבל זה לא ילך לך בגרוש
נגיד שהייתי שומע על המסיבה הזאת מפלייר או מחבר או משהו והייתי רואה שזה לכיתות י עד יב בחיים לא הייתי בא.

בכל מקרה- אני רק מנסה לעזור לך, ואני אומר לך מראש שזה לא ילך
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
קודם כל... שמעתי המקום סבבה
אבל עדיין, המחיר ממש מוגזם!
אתה צריך להבין שברמה הזאת של מסיבות כרטיסים עולים בסביבות
30-50
שקל.

ובקשר לגילאים...
בלי להעליב או משהו אבל אם אתה עוד מתווכח איתי אז כנראה לא היית בהרבה מסיבות או משהו, תחליט על שכבת גיל... אני מבין שככה יענו אתה יכול להביא בעיקרון יותר אנשים למה זה כאילו 3 שכבות גיל... אבל זה לא ילך לך בגרוש
נגיד שהייתי שומע על המסיבה הזאת מפלייר או מחבר או משהו והייתי רואה שזה לכיתות י עד יב בחיים לא הייתי בא.

בכל מקרה- אני רק מנסה לעזור לך, ואני אומר לך מראש שזה לא ילך


שמע אחי..
יכול להיות שאתה צודק

אבל יש מקום שקוראים לו ניר אליהו
אתה בטוח מכיר אותו ובטח היית בו מלא פעמים
אתה חייב להסכים איתי שכל פעם יש שם מסיבות רק לשמיניסטים
אבל חבר שלי שכבר סיים יב אמר לי שהוא רואה שם טטניקים!!!!
טוב... אולי לא טטניקים... אל טטניקיות בטוח
בנות יכנסו לכל מסיבה כזאת כל עוד הן לא נראות בנות 12
חוץ מזה... הסלקציה לא כל כך רצינית אף פעם
DjChook
תרשום על ההזמנה
16+ ופתרת את כל הבעיות

וביום ששתקלט כמו ארמין פרי והחבר'ה, אני אסתפק בזה שלא תשים את סקוט

בכל מקרה, רק משהו קטן, אין מצב שאנשים יתלהבו מהמסיבה אם לא יהיה שם לפחות דיג'יי אחד מוכר

שמות שקל להביא ומוכרים זה:
thomas
robert gitemlan
idan gutman
amir hamami

אתה חייב להביא לפחות אחד מהם, אני יודע שזה השקעה, אבל אחרת אין לך שום תרוץ בעולם לקחת יותר מ 50 שקל
eXeTik
בנות בכיתה ט שנראות טוב יכולות להיכנס למסיבות של שמיניסטים בכיף
זה לא קטע- זה נורמאלי
אבל אני לא רוצה לרקוד עם בנים יותר קטנים ממני
Hell_Copter
יש בזה משהו
אבל תאמין לי
אני מחכה ליום שאיזה ילד קטן ידחף עליי במסיבה ואז אני יתעצבן
חבל עליו!!!
אני רק מחכה לזה
arik
סבבה חברה אני יתחשב בכל זה
אבל אני לא יכול להבטיח שזה מה שיהיה
כי ילדים בכיתה י באים הרבה תמיד
וזה מה שאני צריך הרבה ילדים
כי אין לי מצב רוח להפסיד ככה 1500 שקל
זה לא נעים
ונכון שזה קודם כל המוסיקה שאחר כך הכסף
אבל בישביל המוסיקה צריך כסף מה לעשות

אבל אני יעשה כמיטב יכולתי כדי שמה שאתה אומרים יתבצע
אחרי הכל ההשראה שלי זה מכולכם פה:)
Hell_Copter
אני תומך בך אריק

וכמו שכבר אמרתי לך
אני מוכן גם לשים כסף על זה ולעזור לארגן

arik
סבבה
אבל רועי אני לא יכול שתעזור לי מהסיבה שזה עוד לא סגור אם תיהיה בכלל מסיבה אבל אני מניח שרב הסיכויים שכן

ורק שזה יהיה סגור אם תירצה לעזור אז בשמחה

אני גם לא רוצה לקחת ממך כסף אם אני לא ידע שזה גם ישתלם בישבילך
ורק שתדע שזה יכול להגיע לזה שתיצתרך לשלם יותר מ אלף שקל
Hell_Copter
אני מודע לזה
אבל זאת תהיה מסיבה ברמה אז למה לא

יש עוד זמן... עוד נדבר על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement