return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
חברה אני צריך את הדעה שלכם זה חשוב!!!!!!!
View this Thread in Original format
arik
יש לי הזדמנות פעם ראשונה לתקלט במסיבה של איזה 200 איש ככה
ואם תפאורה ציוד תאורה וכל זה

אני צריך לשלם איזה 1500 לשכור את האולם
אבל אם אני יצליח להביא איזה 50 איש רק ממני
כי אני עושה את זה אם עוד מישהו
אז אני יחזיר לאצמי את הכסף ששילמתי ויקבל גם יותר ממה ששילמתי

מה שאני צריך דעות בעינין זה מה הדרך הטובה ביותר להשיג אנשים שיבואו
ומה הסיכוי שאני יכול למלות 250 -300 איש?????

ודרך אגב אם אתם שואלים מתי זה
אז אין לי מושג עדיין

תודה:)
MoSH_MaN
"JUST GO FOR IT!"
DjChook
It's all a Mix matter of:
Age / Place & Time!!!
DJ-Energy
אחי..
אני אומר לך לך על זה כי אתה תתחרט אחרי זה שלא הלכת!!!..

200 איש זה אחלה של דבר למסיבה ראשונה זה פשוט ענק
אני אומר סבבה
:)
Agent-Fire
אחי יענו יש לך ציוד והכל וכל מה שאתה צריך להשקיע זה רק 1500 שח?
אם כן, לך על זה...
DJ-Energy
אני גם עוד מעט הולך לתקלט איפשהו
אבל זה מקום קטן ואני ישתמש בסידי רגילים אפילו בלי פיץ.. כי זה מה יש
אבל העיקר האווירה
:)
Dj-2TaLL
באמת אתה תתחרט על זה...

לדעתי אם יש לך את הכסף, ויש לך ציוד כלומר אתה לא חוסך לטכניקס או משהו ואתה בטוח תקבל את הכסף חזרה, לך על זה...
:):):)
arik
אתם צודקים ואני באמת הולך לעשות את זה
אבל עדיין יש את הקטע שאני ישתמש במיקסר של נימארק שאני לא מכיר
ובזימיני שאני לא כל כך מכיר
אם זה היה ציוד שלי אז בכף זה היה הולך
ולצערי אין לי עדיין ציוד
ובקטע פה שאני לא רוצה לפקשש חזק במיקסים
זה יהיה די פדיחות
וגם אני ירגיש ממש חרא
arik
וגם רציתי לומר שמתי שאני ידע את כל הפרטים
כאילו אני אפילו לא זוכר איפה זה אני רק זוכר שזה במועדון בכפר סבא
אז אתם הראשונים שמוזמנים
כאילו הראשונים ליפני החברים מהילדות שלי
סורי:)
אין חינמים:) אז לא לבקש
ובאותה הזדמנות הייתי שמח אם הייתם כותבים לי איזה טרקים הייתם מאד שמחים לישמוע
אני מדבר על טרקים אם אנרגיה שתעיף תאנשים לשמים
?
וגם באותה הזדמנות:)
איך אני בודק כמה הודעות שלחתי כבר?
Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik
אתם צודקים ואני באמת הולך לעשות את זה
אבל עדיין יש את הקטע שאני ישתמש במיקסר של נימארק שאני לא מכיר
ובזימיני שאני לא כל כך מכיר
אם זה היה ציוד שלי אז בכף זה היה הולך
ולצערי אין לי עדיין ציוד
ובקטע פה שאני לא רוצה לפקשש חזק במיקסים
זה יהיה די פדיחות
וגם אני ירגיש ממש חרא


איזה טווח גילאים זה הולך להיות?

וגם תראה כל התקליטנים שהביאו למסיבות בבית ספר שלנו וגם במסיבה בטיול השנתי היו מסכנים וכל ה
beat matching
שהם כנראה ניסו לעשות לא הצליח בכלל....

אז לא צריכות להיות לך הרבה דאגות....

arik
quote:
Originally posted by Agent-Fire


איזה טווח גילאים זה הולך להיות?

וגם תראה כל התקליטנים שהביאו למסיבות בבית ספר שלנו וגם במסיבה בטיול השנתי היו מסכנים וכל ה
beat matching
שהם כנראה ניסו לעשות לא הצליח בכלל....

אז לא צריכות להיות לך הרבה דאגות....

איכסהניראה לכם שאני יבייש את טראנסאדדיקט
אני בחיים לא ישתמש בביט מאצינג זה לא מראה על יכולת זה אחד
שתיים אין לי מושג מה הגילאים אבל אני צריך לארגן אם השותף של הזה הכל ואז אני יגיד לכם הכל
Agent-Fire
quote:
Originally posted by arik

איכסהניראה לכם שאני יבייש את טראנסאדדיקט
אני בחיים לא ישתמש בביט מאצינג זה לא מראה על יכולת זה אחד
שתיים אין לי מושג מה הגילאים אבל אני צריך לארגן אם השותף של הזה הכל ואז אני יגיד לכם הכל


אין בעיה....
ועוד דבר, אתה צריך לארגן את כל האנשים שיבואו או ש200 איש כבר בטוח באים?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement