|
הגדלת הקהילה
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
יש לנו פה אחלה של פורום שיש לו פוטנציאל גדול
אבל אנחנו עדיין קהילה מאוד קטנה
אני מאמין שיש עוד הרבה בארץ שבענין כמונו
(ואני לא מדבר על הח'ברה מלילה ומפורומים אחרים לא רציניים)
לפני כמה זמן חשבנו להקים אתר משלנו
TRANCEADDICT - IL
למישהוא יש רעיונות איך לפרסם את הפורום - אולי להגדיל אותו קצת , אפילו להוסיף דברים וכאלה ?
כל רעיון , מילה , עצה וכו' יתקבלו בברכה
;) |
|
|
| Hell_Copter |
אפשר לבדוק אולי פרסומים בוואלה או נענע או כל מנוע חיפוש
שמישהו יחפש טראנס אז יגיע לפה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר לבדוק אולי פרסומים בוואלה או נענע או כל מנוע חיפוש
שמישהו יחפש טראנס אז יגיע לפה |
כן אבל צריך משהו שיסנן כאלה לא רציניים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
כן אבל צריך משהו שיסנן כאלה לא רציניים |
יש בזה משהו...
וזה יוצר בעיה למה אין כזאת אפשרות... |
|
|
| Dj Moriano |
אפשר לעשות אתר עם דף אחד
נכניס את האתר למלא מנועי חיפוש
באתר הזה יהיה ניתן ליצור איתנו קשר דרך האיי סי קיו
ומי שנראה רציני נשלח אותו לפה |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אפשר לעשות אתר עם דף אחד
נכניס את האתר למלא מנועי חיפוש
באתר הזה יהיה ניתן ליצור איתנו קשר דרך האיי סי קיו
ומי שנראה רציני נשלח אותו לפה |
זה פחות נשמע לי טוב...
למה זה ישמע למישהו כמו יותר מידי תרחה, ואפילו קצת מתנשא...
לפרסם איפהשו זה לא אופציה לדעתי למה אנשים שלא רציניים יכנסו בכיף...
אבל מצד שני, אולי הם ילמדו משהו...
חבר מביא חבר זה הכי נראה כרגע, למרות שגם פרסום זה אפשרות אבל ללא סינון... |
|
|
| Hell_Copter |
הבעיה היא שלא נחשפים לטראנס הרבה אנשים
חבר מביא חבר זה אולי הכי מעשי...
אבל זה לא הכי יעיל
ולרעיון שלך איתן...
אין מצב למה אנשים לא צריכים את כל זה
וכאלה שסתם באים לפה תמיד יבואו... אין מה לעשות בקשר לזה
פשוט פחות אנשים נחשפים עכשיו לאתר |
|
|
| Dj Moriano |
צודקים אז זה לא הרעיון הכי טוב אבל מורן ביקש רעיונות
אז..... |
|
|
| DjChook |
לא רוצהההה
לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים
הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס
אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא רוצהההה
לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים
הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס
אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה |
יש בזה משהוא - אבל עד אז בערך ייקח גם שהרעיונות האלה יתממשו ויצאו לפועל
עדיף לחשוב עכשיו מאח"כ
בכל אופן - אני חושב שהפירסום שמנועי חיפוש רעיון דיי טוב
הסינון גם ככה יהיה דיי אוטומטי - עכשיו אנחנו בתקופה שהרבה לא רציניים מצטרפים לאתר ולפורומים וסאוומפר החליט לסנן בעצמו - זאת אומרת כל מי שנרשם לפורומים צריך לחכות כמה ימים עד שהוא מקבל אישור מסאוומפר שקורא את הטפסי הצטרפות ...
זאת אומרת שמי שלא רציני לא ישקיע גם ככה ויחכה לתשובה וכו' ... יכול להיות שזה יעבוד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא רוצהההה
לדעתי אנחנו רק צריכים להתפלל בינתיים שלא יכנסו הרבה אנשים
הסרברים כל היום מלאים ולפחות למי שעם מודם ממש קשה להיכנס
אז עד שלא עוברים לסרבר חדש לדעתי המצב כמו שהוא סבבה |
לא שזה ממש משנה...
אבל מה זה נוגע אלייך!?
יש לך ADSL |
|
|
|
|