return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
הגדלת הקהילה (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
יוווו איך אתה מעלה לי את הט'רדים הנוסטלגיים האלה...
מהימים שהיה עוד לכולנו מודם :)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אליאור נשבע לך שחיכיתי לפאנץ' ליין...
אבל הוא לא הופיע..
אז אני מזכיר לך שזה פורום...ונקודת המוצא שלי היא שהתגובה שלך היתה צינית אבל עכשיו אני כבר לא בטוח
קיצר תגיד אם התכוונת ברצינות

משמעניין זה שבתחומי הפורומים הכלליים יש לא מעט ישראלים שמסתובבים ולא דרכו בחלקה הישראלית כמעט...אלה האנשים שאולי צריך לנסות להביא לכאן שיגלו קצת מעורבות


איזה מפגר אני התחלתי להגיב לפני כמה ימים ושחכתי חח..

אממ, אני רציני לא ציני..
אני מתגעגע לימים שהייתה פעילות ממש ערה בפורום הזה, ולמלא מלא משתמשים שהיו פה...


בנוגע לישראלים בחלקים האחרים של הקהילה...אל תתאמץ, הם מודעים לפורום הזה, רק שחלקם בכלל לא מישראל, ומי שכן כנראה לא מוצא לנכון לכתוב פה, מסיבות כאלו ואחרות, אבל אני בטוח שחלקם כן קוראים..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יוווו איך אתה מעלה לי את הט'רדים הנוסטלגיים האלה...
מהימים שהיה עוד לכולנו מודם :)


מה זאת אומרת שהיה?
מה לא לכולם יש עדיין?
:D

וכמו שכתבתי כל שבוע אני יקפיץ נושא אחר וינסה לכתוב משהו שיעשה אותו רלוונטי לימינו..
הנושא הזה למשל מאוד רלוונטי



אליאור...יש על מה לחשוב אז...אולי באמת צריך לנסות לאתר את הבנים האובדים
רועי אתה אחראי על להחזיר את מורן!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זאת אומרת שהיה?
מה לא לכולם יש עדיין?
:D

וכמו שכתבתי כל שבוע אני יקפיץ נושא אחר וינסה לכתוב משהו שיעשה אותו רלוונטי לימינו..
הנושא הזה למשל מאוד רלוונטי



אליאור...יש על מה לחשוב אז...אולי באמת צריך לנסות לאתר את הבנים האובדים
רועי אתה אחראי על להחזיר את מורן!


אני אנסה להרים לו טלפון.... לא מבטיח שהוא יענה... אתה הרי מכיר אותו לא?
nesher
וואלה תסתכלו על אז ועל היום.
תראו שהמון אנשים הצטרפו מאז, הבעיה היחידה שהפסקתם לכתוב אנשים.
וגם אני, במשך כמה שנים אפילו
למרות שאני עדיין נכנס הרבה לפורום.
זה לא שיש פה קהילה קטנה, וגם יש פה אחלה אנשים ותמיד היו
רק צריך להחיות קצת את המקום.
באותם ימים היינו 10 20 אנשים נראה לי אבל הפצצנו כל יום פוסטים על הכל.
אני מאשים גם את עצמי בביזיון.
עכשיו שאני רואה מה עובר פה
אני מבטיח שאני הולך לחזור ולתרום, וגם להכנס חזרה לטראנס בגדול.
אפילו הורדתי קיובייס ;)
וואי נראה לי אבל כל כך הרבה זמן הרוב בכלל לא מכירים אותי פה
:D:D:D:D
Glenn-Holmes
אני אולי לא מכיר אותך בשם הפרטי אבל בהחלט זוכר אותך מהימים שהייתי פה עדיין חדש...
ווואווו עברו 4 שנים וחצי
הזמן טס כשנהנים
וכדי להמשיך להנות...כמובן שנשמח לראות אותך איתנו כאן שוב
תזכורת קטנה לגבי השם...לאן נעלמת בשנים האחרונות ומה אתה שומע כיום...ונהיה מוכנים להמשך ;)
nesher
ואללה אחי השם זה רותם.
הייתי בצבא וקצת פרשתי מטראנס לצערי אבל תמיד השתדלתי להכנס לפורום פעם בכמה זמן.
עכשיו אני כבר 9 חודשים באזרחות וחוזר לאט לאט.
למרות שאני חסיד אפליפטינג ותמיד יהיה
התחלתי קצת לחפור במסיבות טבע, אין על זה.
חבל שלא לוקחים גם את השאר הסגנונות יותר למדבריות ליערות ולא רק למועדונים.
צריך לעשות עם זה משהו.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by nesher
ואללה אחי השם זה רותם.
הייתי בצבא וקצת פרשתי מטראנס לצערי אבל תמיד השתדלתי להכנס לפורום פעם בכמה זמן.
עכשיו אני כבר 9 חודשים באזרחות וחוזר לאט לאט.
למרות שאני חסיד אפליפטינג ותמיד יהיה
התחלתי קצת לחפור במסיבות טבע, אין על זה.
חבל שלא לוקחים גם את השאר הסגנונות יותר למדבריות ליערות ולא רק למועדונים.
צריך לעשות עם זה משהו.


פונקציה של היצע וביקוש...ואחרי שיש ביקוש פונקציה של השקעה ולא מעט כאב ראש של ארגון מאחורי זה...
להשכיר ציוד הגברה למצוא לוקיישן להתמקם בו לחבר הכל ולבדוק שהכל עובד בסדר....
אבל כמו שאמרתי...שורה תחתונה קודם צריך כמות נכבדה של אנשים שמוכנים להוציא קרוב ל-100 שקל מינימום כל אחד...לכיסוי ההוצאות (הרי צריך גם שתייה...צנזורה...וכדומה)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
וואלה תסתכלו על אז ועל היום.
תראו שהמון אנשים הצטרפו מאז, הבעיה היחידה שהפסקתם לכתוב אנשים.
וגם אני, במשך כמה שנים אפילו
למרות שאני עדיין נכנס הרבה לפורום.
זה לא שיש פה קהילה קטנה, וגם יש פה אחלה אנשים ותמיד היו
רק צריך להחיות קצת את המקום.
באותם ימים היינו 10 20 אנשים נראה לי אבל הפצצנו כל יום פוסטים על הכל.
אני מאשים גם את עצמי בביזיון.
עכשיו שאני רואה מה עובר פה
אני מבטיח שאני הולך לחזור ולתרום, וגם להכנס חזרה לטראנס בגדול.
אפילו הורדתי קיובייס ;)
וואי נראה לי אבל כל כך הרבה זמן הרוב בכלל לא מכירים אותי פה
:D:D:D:D


אני מכיר אותך...
וכן היינו מפציצים אחושרמוטה בפוסטים.....
לא פלא שהגעתי למספר פוסטים שיש לי אהה :)
Glenn-Holmes
רועי אני מציב לך יעד
להגיע עד סוף השנה ל-20000 פוסטים

:D

taltul
תקשיבו זה משהו הזוי...

לפני כמה ימים גלשתי באתר המכירות של אבאב אנד ביונד
CDJSHOP.COM

זה גרם לי להרגיש נוסטלגיה אדירה - הלכתי לדיסי הורדתי מלא טראקים של פעם כמו
SKY FALLS DOWN
RAPTURE (ARMIN REMIX)
EXHALE

ושלא תבינו נכון יש לי את הכל על הדיסקים - רק שלא היה לי כוח לחפש אז הלכתי והורדתי חח


בכל מקרה עקב גל נוסטלגי הזה נכנסתי לפורום ומה אני רואה פה - טופיק על מה שהיה פעם.......


הזוי, לא? :crazy:



לא הייתי יכול להתאפק שלא להגיב ולהגיד שלום... :rolleyes:
[אני מקווה שאתם זוכרים מאילו סיבות בדיוק נטשתי את הפורום בזמנו]
Glenn-Holmes
הזוי ביותר:D

אבל משאני אומר טל זה...
כשטראנס אדיקט נפתח שיעור אוהבי הטראנס כאן היה 100 אחוז (אני מדבר בכל חלקי הפורומים)

מאז עברו יותר מ-7 שנים
לא מעט מהאנשים שכתבו כאן התחילו לשמוע דברים אחרים שהם מאוד אוהבים אבל המשיכו לכתוב כאן...מה נאמר אפילו המנהל של האגף הישראלי כאן כבר לא בדיוק שומע טראנס ביום יום

אני זוכר בערך למה עזבת אבל אני חושב שאתה תרצה להיות שוץף לפריחה מחדש שאני מאמין שאנחנו מתחילים לחוות...
חוץ מזה שמי כמוני יהיה מרוצה גם מטופיקים שיעסקו בצד היותר מרוחק מן האוזן של המאזין הממוצע של ז'אנר ההאוס.

נ.ב.
עם כל האהבה שלי לפורום אחר שאנחנו רשומים בו (ויש אהבה) כאן הצנזורה היא פחות דקדקנית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement