return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
הגדלת הקהילה (pg. 4)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ירד רעיון הפורום הצדדי
אבל מה בקשר לאתר רק שלנו לפרסם שם שירים שלנו ???
Agent-Fire
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ירד רעיון הפורום הצדדי
אבל מה בקשר לאתר רק שלנו לפרסם שם שירים שלנו ???


המ..... כן זה דורש עבודה ;)
אבל אני יעבוד על זה מתישהו...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


המ..... כן זה דורש עבודה ;)
אבל אני יעבוד על זה מתישהו...


בשם כולם אני מודה לך אחי על ההשקעה שלך
נשמח לעזור בכל מה שצריך
SimonP
לדעתי הרעיון של עוד פורום הוא לא רציני בגלל שחבל להפסיד את מה שכבר השקענו (טוב, השקעתם. אני חדש פה אז אני יתן לכם את הקרדיט :)) בפורום הזה.

אבל הרעיון של אתר ישראלי יכול להיות חזק לאללה!! תחשבו על זה, כמה אתרים ישראלים כבר יש? עם אתר טוב בשניה הופך להיות הכי טוב. כמו שהם עשו בפורום בלילה (סליחה, יודע שזה שנוא פה) יש להם שם אפ.טי.פי וכולם מעלים דברים ומורידים (גם תוכנות) וזה ממש סבבה (רק חבל שכולם שם חראות).

עם יש אתר חדש אז אני בעד, ואם אני יכול לעזור רק תבקשו
DjChook
quote:
Originally posted by SimonP
לדעתי הרעיון של עוד פורום הוא לא רציני בגלל שחבל להפסיד את מה שכבר השקענו (טוב, השקעתם. אני חדש פה אז אני יתן לכם את הקרדיט :)) בפורום הזה.

אבל הרעיון של אתר ישראלי יכול להיות חזק לאללה!! תחשבו על זה, כמה אתרים ישראלים כבר יש? עם אתר טוב בשניה הופך להיות הכי טוב. כמו שהם עשו בפורום בלילה (סליחה, יודע שזה שנוא פה) יש להם שם אפ.טי.פי וכולם מעלים דברים ומורידים (גם תוכנות) וזה ממש סבבה (רק חבל שכולם שם חראות).

עם יש אתר חדש אז אני בעד, ואם אני יכול לעזור רק תבקשו



סבבה,
אני לא שונא את לילה, אף פעם לא נכנסתי לפורומים שלהם

הקהילה פה ממש טובה, וגם הבין לאומית
בכל זאת 7000 חברים
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה בטח מה שבאתי לרשום!!!

חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100


אשכרה !!!
מהיום שהוא נפתח היינו פעילים לאללה

אני חושב שאנחנו יותר פעילים גם מהולנד - פשוט הם נפתחו יותר מחצי שנה לפנינו
DjChook
אני גאה בנו !
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
אני גאה בנו !


:)

אווטר מגניב יש לך... תתחדש :D
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire

אווטר מגניב יש לך... תתחדש :D



תודה אח שלי כמעט את כולו עשיתי לבד
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook



תודה אח שלי כמעט את כולו עשיתי לבד


יפה, יצא חמוד לאללה.... רק קשה לי להסתכל על שד אחד.... משהו לא מסתדר שם
:D

DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire


יפה, יצא חמוד לאללה.... רק קשה לי להסתכל על שד אחד.... משהו לא מסתדר שם
:D


חחח במילה אחת

ראסמי
NeMeSiS1234
אחי אני לא רוצה להגיד לך כלום אבל לא אהבתי את האוותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement