|
הגדלת הקהילה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ירד רעיון הפורום הצדדי
אבל מה בקשר לאתר רק שלנו לפרסם שם שירים שלנו ??? |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ירד רעיון הפורום הצדדי
אבל מה בקשר לאתר רק שלנו לפרסם שם שירים שלנו ??? |
המ..... כן זה דורש עבודה ;)
אבל אני יעבוד על זה מתישהו... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
המ..... כן זה דורש עבודה ;)
אבל אני יעבוד על זה מתישהו... |
בשם כולם אני מודה לך אחי על ההשקעה שלך
נשמח לעזור בכל מה שצריך |
|
|
| SimonP |
לדעתי הרעיון של עוד פורום הוא לא רציני בגלל שחבל להפסיד את מה שכבר השקענו (טוב, השקעתם. אני חדש פה אז אני יתן לכם את הקרדיט :)) בפורום הזה.
אבל הרעיון של אתר ישראלי יכול להיות חזק לאללה!! תחשבו על זה, כמה אתרים ישראלים כבר יש? עם אתר טוב בשניה הופך להיות הכי טוב. כמו שהם עשו בפורום בלילה (סליחה, יודע שזה שנוא פה) יש להם שם אפ.טי.פי וכולם מעלים דברים ומורידים (גם תוכנות) וזה ממש סבבה (רק חבל שכולם שם חראות).
עם יש אתר חדש אז אני בעד, ואם אני יכול לעזור רק תבקשו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by SimonP
לדעתי הרעיון של עוד פורום הוא לא רציני בגלל שחבל להפסיד את מה שכבר השקענו (טוב, השקעתם. אני חדש פה אז אני יתן לכם את הקרדיט :)) בפורום הזה.
אבל הרעיון של אתר ישראלי יכול להיות חזק לאללה!! תחשבו על זה, כמה אתרים ישראלים כבר יש? עם אתר טוב בשניה הופך להיות הכי טוב. כמו שהם עשו בפורום בלילה (סליחה, יודע שזה שנוא פה) יש להם שם אפ.טי.פי וכולם מעלים דברים ומורידים (גם תוכנות) וזה ממש סבבה (רק חבל שכולם שם חראות).
עם יש אתר חדש אז אני בעד, ואם אני יכול לעזור רק תבקשו |
סבבה,
אני לא שונא את לילה, אף פעם לא נכנסתי לפורומים שלהם
הקהילה פה ממש טובה, וגם הבין לאומית
בכל זאת 7000 חברים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה בטח מה שבאתי לרשום!!!
חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100 |
אשכרה !!!
מהיום שהוא נפתח היינו פעילים לאללה
אני חושב שאנחנו יותר פעילים גם מהולנד - פשוט הם נפתחו יותר מחצי שנה לפנינו |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני גאה בנו ! |
:)
אווטר מגניב יש לך... תתחדש :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אווטר מגניב יש לך... תתחדש :D |
תודה אח שלי כמעט את כולו עשיתי לבד |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
תודה אח שלי כמעט את כולו עשיתי לבד |
יפה, יצא חמוד לאללה.... רק קשה לי להסתכל על שד אחד.... משהו לא מסתדר שם
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יפה, יצא חמוד לאללה.... רק קשה לי להסתכל על שד אחד.... משהו לא מסתדר שם
:D |
חחח במילה אחת
ראסמי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| אחי אני לא רוצה להגיד לך כלום אבל לא אהבתי את האוותר |
|
|
|
|