|
הגדלת הקהילה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אני בעד אתר/פורום נוסף ופרטי רק משלנו
זה יכול להיות ממש פצצתי וכיף
ואם זה חינם אז אדרבה ואדרבה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אני בעד אתר/פורום נוסף ופרטי רק משלנו
זה יכול להיות ממש פצצתי וכיף
ואם זה חינם אז אדרבה ואדרבה |
אדרבה ואדרבה...?!
תגיד מה לקחת סמים :stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אדרבה ואדרבה...?!
תגיד מה לקחת סמים :stongue: |
ניף ניח ניש
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
ניף ניח ניש
:stongue: :stongue: :stongue: |
חחחח איזה שרוט אתה
:stongue: |
|
|
| luckystrike |
לדעתי זה לא רעיון טוב
האתר רעיון מצוין אבל להעביר את הפורום זה לא רעיון טוב
הבעיות של הסרבר ייפתרו בקרוב ואף אחד פה לא חשב על הייתרון הענקי פה
הפורום נחשף פה הרבה יותר מאשר באתר שיהיה לנו
יש פה יותר מ 6000 חברים והאתר הזה מפורסם - הרבה מישראל מכירים אותו ובסוף יגיעו לפורום הזה
יש לו המון פירסום באתרים אחרים של טראנס בחו"ל מה שלנו לא יהיה
והרבה יותר ישראלים ייחשפו ויצטרפו אליו שהוא תחת הסרבר הזה
מאשר שהוא תחת האתר שנקים
... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לדעתי זה לא רעיון טוב
האתר רעיון מצוין אבל להעביר את הפורום זה לא רעיון טוב
הבעיות של הסרבר ייפתרו בקרוב ואף אחד פה לא חשב על הייתרון הענקי פה
הפורום נחשף פה הרבה יותר מאשר באתר שיהיה לנו
יש פה יותר מ 6000 חברים והאתר הזה מפורסם - הרבה מישראל מכירים אותו ובסוף יגיעו לפורום הזה
יש לו המון פירסום באתרים אחרים של טראנס בחו"ל מה שלנו לא יהיה
והרבה יותר ישראלים ייחשפו ויצטרפו אליו שהוא תחת הסרבר הזה
מאשר שהוא תחת האתר שנקים
... |
מה שנכון נכון...
האתר יכול להיות רעיון גדול...
נשים שם טראקים חדשים וחדשות
פורום פה זה הכי נוח... גם אם יש בעיות אז אתה לא צריך לסדר... יש כבר מישהו שאחראי לזה |
|
|
| DjChook |
אני מסכים עם לאקיסטרייק
מצטער שאני שוכח את השמות אני דיסלקט כנראה
בכל מקרה, באתר יש פוללל חברים וגם אנשים מחול נכנסים ומדברים בפורום הזה כמו המרוקאי ועוד רבים
אני אוהב את המקום, ולא מתכנן לעבור |
|
|
| Agent-Fire |
אוקיי
אין בעיה...
עכשיו שאלה קצת שונה, נגיד פורום צדדי, יענו עוד פורום
מה אתם אומרים?
אגב גם אני מת על המקום הזה ואני ממש לא רוצה לעזוב |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אוקיי
אין בעיה...
עכשיו שאלה קצת שונה, נגיד פורום צדדי, יענו עוד פורום
מה אתם אומרים?
אגב גם אני מת על המקום הזה ואני ממש לא רוצה לעזוב |
אז למה עוד פורום, זה סתם יסבך אותנו |
|
|
| Dj Moriano |
כן לעשות פורום נוסף ב
TA Israel
זה דיי מיותר
וגם שמתם לב שאנחנו שיש רק איזה חמש שש פורומים בכל האתר שיותר פעילים מאיתנו??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
כן לעשות פורום נוסף ב
TA Israel
זה דיי מיותר
וגם שמתם לב שאנחנו שיש רק איזה חמש שש פורומים בכל האתר שיותר פעילים מאיתנו??? |
זה בטח מה שבאתי לרשום!!!
חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100 |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה בטח מה שבאתי לרשום!!!
חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100 |
אוקיי.... ירד רעיון הפורום
:) |
|
|
|
|