return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
הגדלת הקהילה (pg. 3)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
אני בעד אתר/פורום נוסף ופרטי רק משלנו
זה יכול להיות ממש פצצתי וכיף
ואם זה חינם אז אדרבה ואדרבה
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אני בעד אתר/פורום נוסף ופרטי רק משלנו
זה יכול להיות ממש פצצתי וכיף
ואם זה חינם אז אדרבה ואדרבה


אדרבה ואדרבה...?!
תגיד מה לקחת סמים :stongue:
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by eXeTik


אדרבה ואדרבה...?!
תגיד מה לקחת סמים :stongue:

ניף ניח ניש
:stongue: :stongue: :stongue:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

ניף ניח ניש
:stongue: :stongue: :stongue:



חחחח איזה שרוט אתה
:stongue:
luckystrike
לדעתי זה לא רעיון טוב
האתר רעיון מצוין אבל להעביר את הפורום זה לא רעיון טוב

הבעיות של הסרבר ייפתרו בקרוב ואף אחד פה לא חשב על הייתרון הענקי פה

הפורום נחשף פה הרבה יותר מאשר באתר שיהיה לנו
יש פה יותר מ 6000 חברים והאתר הזה מפורסם - הרבה מישראל מכירים אותו ובסוף יגיעו לפורום הזה

יש לו המון פירסום באתרים אחרים של טראנס בחו"ל מה שלנו לא יהיה
והרבה יותר ישראלים ייחשפו ויצטרפו אליו שהוא תחת הסרבר הזה
מאשר שהוא תחת האתר שנקים

...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לדעתי זה לא רעיון טוב
האתר רעיון מצוין אבל להעביר את הפורום זה לא רעיון טוב

הבעיות של הסרבר ייפתרו בקרוב ואף אחד פה לא חשב על הייתרון הענקי פה

הפורום נחשף פה הרבה יותר מאשר באתר שיהיה לנו
יש פה יותר מ 6000 חברים והאתר הזה מפורסם - הרבה מישראל מכירים אותו ובסוף יגיעו לפורום הזה

יש לו המון פירסום באתרים אחרים של טראנס בחו"ל מה שלנו לא יהיה
והרבה יותר ישראלים ייחשפו ויצטרפו אליו שהוא תחת הסרבר הזה
מאשר שהוא תחת האתר שנקים

...


מה שנכון נכון...
האתר יכול להיות רעיון גדול...
נשים שם טראקים חדשים וחדשות
פורום פה זה הכי נוח... גם אם יש בעיות אז אתה לא צריך לסדר... יש כבר מישהו שאחראי לזה
DjChook
אני מסכים עם לאקיסטרייק

מצטער שאני שוכח את השמות אני דיסלקט כנראה

בכל מקרה, באתר יש פוללל חברים וגם אנשים מחול נכנסים ומדברים בפורום הזה כמו המרוקאי ועוד רבים

אני אוהב את המקום, ולא מתכנן לעבור
Agent-Fire
אוקיי
אין בעיה...

עכשיו שאלה קצת שונה, נגיד פורום צדדי, יענו עוד פורום
מה אתם אומרים?

אגב גם אני מת על המקום הזה ואני ממש לא רוצה לעזוב
DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
אוקיי
אין בעיה...

עכשיו שאלה קצת שונה, נגיד פורום צדדי, יענו עוד פורום
מה אתם אומרים?

אגב גם אני מת על המקום הזה ואני ממש לא רוצה לעזוב


אז למה עוד פורום, זה סתם יסבך אותנו
Dj Moriano
כן לעשות פורום נוסף ב
TA Israel
זה דיי מיותר


וגם שמתם לב שאנחנו שיש רק איזה חמש שש פורומים בכל האתר שיותר פעילים מאיתנו???

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
כן לעשות פורום נוסף ב
TA Israel
זה דיי מיותר


וגם שמתם לב שאנחנו שיש רק איזה חמש שש פורומים בכל האתר שיותר פעילים מאיתנו???


זה בטח מה שבאתי לרשום!!!

חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter


זה בטח מה שבאתי לרשום!!!

חברים...
אנחנו הפורום השני הכי פעיל מכל המדינות
אחרי הולנד שיש לה 30 ומשהו אלף הודעות... אנחנו עברנו אתמול את קנדה
כל הכבוד לנו
אנחנו כבר מובילים עליהם באיזה 100


אוקיי.... ירד רעיון הפורום
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement