return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
הגדלת הקהילה (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אני לא רוצה להגיד לך כלום אבל לא אהבתי את האוותר



גם אני לא אוהב אותך כ"כ אבל לא משנה

:) :)

בכל מקרה, תשמע, אני לא מקצוען, סתם ניסיתי לעבוד קצת עם תוכנת גרפיקה, לפחות לי יש אווטר וחתימה מקוריים...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook



גם אני לא אוהב אותך כ"כ אבל לא משנה

:) :)

בכל מקרה, תשמע, אני לא מקצוען, סתם ניסיתי לעבוד קצת עם תוכנת גרפיקה, לפחות לי יש אווטר וחתימה מקוריים...

אייייייייי בבקשה אל תרד עלי
לא ...איך אני אחיה עכשיו אחרי שאמרתה לי שאתה לא אוהב אותי ושהחתימה שלי לא מקורית
eXeTik
שמעתי מישהו אומר משהו רע על החתימה של גיא...?!
מי רוצה מכות....?!
:toothless
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אייייייייי בבקשה אל תרד עלי
לא ...איך אני אחיה עכשיו אחרי שאמרתה לי שאתה לא אוהב אותי ושהחתימה שלי לא מקורית


תמיד אפשר לקפוץ מהחלון...

הכל מאהבה אח שלי
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook


תמיד אפשר לקפוץ מהחלון...

הכל מאהבה אח שלי


חחחחחחחחח!
איזה קטע, שמת את הפוסט הזה בערך 3 שניות אחרי שלי :)
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
שמעתי מישהו אומר משהו רע על החתימה של גיא...?!
מי רוצה מכות....?!
:toothless



אתה יודע שאני אוהב את הסגנון שלך בעיצוב

נכון שבא לך לעזור לי בכמה באנרים פשוטים לאתר שאני בונה לביה"ס ?
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook



אתה יודע שאני אוהב את הסגנון שלך בעיצוב

נכון שבא לך לעזור לי בכמה באנרים פשוטים לאתר שאני בונה לביה"ס ?

אחי אני מצטער לאכזב אותך אבל לא נראה לי שאקס פנוי כרגע או בערך ל-300 השנים הקרובות
[=
אבל זה לא עינייני
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אחי אני מצטער לאכזב אותך אבל לא נראה לי שאקס פנוי כרגע או בערך ל-300 השנים הקרובות
[=
אבל זה לא עינייני



אוקיי...
Glenn-Holmes
אוקיי אז לפני 5 שנים כשהקהילה הזו עדיין היתה קטנה היו כאן אנשים עם מוטיבציה ליצור שינוי...אני חושב שהם יכולים להיות גאים באנשים שעברו כאן בסופו של דבר וגדלו דרך דפי הפורום הזה מוזיקלית.

היום אני לא מוצא הרבה מוטיבציה לשנות כאן...ואולי זה הזמן לדון בנושא העתיק הזה פעם נוספת...
uzi
אתה יודע מה מעניין אותי? לאיפה נעלמו כל האנשים שדברו פה? איפה כל המשתמשים האלה? לאן הם נעלמו? לא פלא שאנחנו מעטים. :D

KrazyDJs
אז בואו ננסה להחזיר עטרה ליושנה..

נפתח ת'רד, נרשום את כל השמות של היוזרים שאנחנו זוכרים, וננסה להחזיר אותם..
נשלח להם הודעות פרטיות שאולי הם יקלטו במקרה במייל שלהם, נציק להם באיסיקיו ובמסנג'ר שיחזרו...אני בטוח שחלק מהם עדיין מכורים...
Glenn-Holmes
אליאור נשבע לך שחיכיתי לפאנץ' ליין...
אבל הוא לא הופיע..
אז אני מזכיר לך שזה פורום...ונקודת המוצא שלי היא שהתגובה שלך היתה צינית אבל עכשיו אני כבר לא בטוח
קיצר תגיד אם התכוונת ברצינות

משמעניין זה שבתחומי הפורומים הכלליים יש לא מעט ישראלים שמסתובבים ולא דרכו בחלקה הישראלית כמעט...אלה האנשים שאולי צריך לנסות להביא לכאן שיגלו קצת מעורבות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement