|
הגדלת הקהילה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אני לא רוצה להגיד לך כלום אבל לא אהבתי את האוותר |
גם אני לא אוהב אותך כ"כ אבל לא משנה
:) :)
בכל מקרה, תשמע, אני לא מקצוען, סתם ניסיתי לעבוד קצת עם תוכנת גרפיקה, לפחות לי יש אווטר וחתימה מקוריים... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם אני לא אוהב אותך כ"כ אבל לא משנה
:) :)
בכל מקרה, תשמע, אני לא מקצוען, סתם ניסיתי לעבוד קצת עם תוכנת גרפיקה, לפחות לי יש אווטר וחתימה מקוריים... |
אייייייייי בבקשה אל תרד עלי
לא ...איך אני אחיה עכשיו אחרי שאמרתה לי שאתה לא אוהב אותי ושהחתימה שלי לא מקורית |
|
|
| eXeTik |
שמעתי מישהו אומר משהו רע על החתימה של גיא...?!
מי רוצה מכות....?!
:toothless |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אייייייייי בבקשה אל תרד עלי
לא ...איך אני אחיה עכשיו אחרי שאמרתה לי שאתה לא אוהב אותי ושהחתימה שלי לא מקורית |
תמיד אפשר לקפוץ מהחלון...
הכל מאהבה אח שלי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
תמיד אפשר לקפוץ מהחלון...
הכל מאהבה אח שלי |
חחחחחחחחח!
איזה קטע, שמת את הפוסט הזה בערך 3 שניות אחרי שלי :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
שמעתי מישהו אומר משהו רע על החתימה של גיא...?!
מי רוצה מכות....?!
:toothless |
אתה יודע שאני אוהב את הסגנון שלך בעיצוב
נכון שבא לך לעזור לי בכמה באנרים פשוטים לאתר שאני בונה לביה"ס ? |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה יודע שאני אוהב את הסגנון שלך בעיצוב
נכון שבא לך לעזור לי בכמה באנרים פשוטים לאתר שאני בונה לביה"ס ? |
אחי אני מצטער לאכזב אותך אבל לא נראה לי שאקס פנוי כרגע או בערך ל-300 השנים הקרובות
[=
אבל זה לא עינייני |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחי אני מצטער לאכזב אותך אבל לא נראה לי שאקס פנוי כרגע או בערך ל-300 השנים הקרובות
[=
אבל זה לא עינייני |
אוקיי... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי אז לפני 5 שנים כשהקהילה הזו עדיין היתה קטנה היו כאן אנשים עם מוטיבציה ליצור שינוי...אני חושב שהם יכולים להיות גאים באנשים שעברו כאן בסופו של דבר וגדלו דרך דפי הפורום הזה מוזיקלית.
היום אני לא מוצא הרבה מוטיבציה לשנות כאן...ואולי זה הזמן לדון בנושא העתיק הזה פעם נוספת... |
|
|
| uzi |
| אתה יודע מה מעניין אותי? לאיפה נעלמו כל האנשים שדברו פה? איפה כל המשתמשים האלה? לאן הם נעלמו? לא פלא שאנחנו מעטים. :D |
|
|
| KrazyDJs |
אז בואו ננסה להחזיר עטרה ליושנה..
נפתח ת'רד, נרשום את כל השמות של היוזרים שאנחנו זוכרים, וננסה להחזיר אותם..
נשלח להם הודעות פרטיות שאולי הם יקלטו במקרה במייל שלהם, נציק להם באיסיקיו ובמסנג'ר שיחזרו...אני בטוח שחלק מהם עדיין מכורים... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אליאור נשבע לך שחיכיתי לפאנץ' ליין...
אבל הוא לא הופיע..
אז אני מזכיר לך שזה פורום...ונקודת המוצא שלי היא שהתגובה שלך היתה צינית אבל עכשיו אני כבר לא בטוח
קיצר תגיד אם התכוונת ברצינות
משמעניין זה שבתחומי הפורומים הכלליים יש לא מעט ישראלים שמסתובבים ולא דרכו בחלקה הישראלית כמעט...אלה האנשים שאולי צריך לנסות להביא לכאן שיגלו קצת מעורבות |
|
|
|
|