|
הגדלת הקהילה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
סו וואט, זה עדיין מביא לי מדי פעם את העמוד המזדיין הזה של ה
clicking it a zillion time will only make it worse....
ואני דואג למי שאין לו :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
סו וואט, זה עדיין מביא לי מדי פעם את העמוד המזדיין הזה של ה
clicking it a zillion time will only make it worse....
ואני דואג למי שאין לו :) |
גם לי, זה מעצבן רצח |
|
|
| ripcurl |
הקטע עם ה
clicking it a zillion time will only make it worse
לא קשורה בכלל למודם או לאי די אס אל
זה קשור לשרת של האתר
וגם המהירות בפורום לא כל ך קשורה למודם
ברגע ששלחת את הבקשה לקבל מידע מהאתר זה לוקח לו זמן לעבד את זה ואז זה לוקח שעות
לא בגלל שלוקח לזה שמן לעלות |
|
|
| DjChook |
| צודק. שהייתי עם מודם זה היה בלתי נסבל |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני עכשיו עם מודם, שהוא עושה לי את ה
clicking a million times...
אני פשוט עובר ישר לפורום של ישראל, וזה מעלה לי, זה טריק ממש טוב, אם תזכרו שהמספר של הפורום של ישראל הוא 41
ואז אתם באים ללחוץ על הכתובת:
http://www.tranceaddict.com/forum/f...p?s=&forumid=41
רואים שבסוף יש 41?
יענו זה המספר של הפורום של ישראל אז מתי שזה נותר לכם את ההודאה ההיא, פשוט תחפשו את הכתובת המדוייקת...
ובכלליות להיות עם מודם זה ח-ר-א!!! |
|
|
| Agent-Fire |
טוב שמעו....
האתר הישראלי זה מטרה שהצבתי לעצמי ואני חייב להשיג אותה... בכל אופן אני מקווה שאני יצליח...
עכשיו למשהו יותר גדול
גם אותי מעצבנים הפורומים העמוסים של
TA
במיוחד שלרוב אני נכנס רק לפורום הישראלי
עכשיו פיתרון:
פתיחת פורום חדש, משלנו, פרטי
עכשיו אני מעצב אתר לחברה שנותנם איחסון אתרים, יענו אני ביקשתי מהם את זה כי אני מחפש הוסט....
אני מקווה שהם יואהבו את העיצוב ואז אני יקבל הוסט.
עכשיו הבעיה שם היא ה
bandwidth
כי פורומים זוללים הרבה תעבורה חודשים ועל זה אני צריך לדבר איתם.
קיצר תענו לי על השאלה של פתיחת פורום משלנו!
מה אתם אומרים?
תחשבו גם מה יקרא לפורום הזה כאן. |
|
|
| Dj Moriano |
אולי סתם תעשה אתר שיקרא
TA Israel
שיהיה אתר פרטי שלנו שיהיה בו קישור לפורום
הזה ובאתר הזה נעלה פול דברים וכתבות וסתם נזיין ת'שכל
אחד לשני |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אולי סתם תעשה אתר שיקרא
TA Israel
שיהיה אתר פרטי שלנו שיהיה בו קישור לפורום
הזה ובאתר הזה נעלה פול דברים וכתבות וסתם נזיין ת'שכל
אחד לשני |
אוקיי אבל בנתיים אני שואל רק בקשר לפורום, למה אתה חושב שהפורום הזה עדיף?
ועוד אנשים תגיבו!
עכשיו עוד יתרונות זה שהפורום יהיה בעברית מלאה ומימין לשמאל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אוקיי אבל בנתיים אני שואל רק בקשר לפורום, למה אתה חושב שהפורום הזה עדיף?
ועוד אנשים תגיבו!
עכשיו עוד יתרונות זה שהפורום יהיה בעברית מלאה ומימין לשמאל |
הפורום הזה פשוט ענק, הוא ממש ממש נוח ויש לו פיטצ'רים מדהימים
vbulletin
עולה כסף !
לפחות פעם אחרונה שבדקתי, לכן זה מה יש ואנחנו נהנים פה |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
הפורום הזה פשוט ענק, הוא ממש ממש נוח ויש לו פיטצ'רים מדהימים
vbulletin
עולה כסף !
לפחות פעם אחרונה שבדקתי, לכן זה מה יש ואנחנו נהנים פה |
בקשר לכסף אל תדאג! אפשר להשיג בחינם, וגם מה שאני רציתי להתקין בכלל ניתן להורדה חינם ואין בו פחות פיצ'רים מזה....
מה נראה לך אני יתקין איזה פורום שורשים מסכן?!
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
אישית אני חושב וזה די נכון
UBB BEATS VBULLETIN
זה אפילו יותר נוח מזה...
לדעתי ubb
צריך להיות ב
TA IL
אין לי בעיה להשיג את זה ...:) |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אישית אני חושב וזה די נכון
UBB BEATS VBULLETIN
זה אפילו יותר נוח מזה...
לדעתי ubb
צריך להיות ב
TA IL
אין לי בעיה להשיג את זה ...:) |
אני התכוונתי להתקין
wbb
אתה יכול לראות דוגמא שלו כאן
http://www.wbbhacks.com/main.php
אבל ככה בגדול אני הכי אוהב את
YaBB (Yet Another Bulletin Board :) )
שגם ניתן להורדה בחינם
אבל אני מדבר יותר בכללי... אז תענו לי... |
|
|
|
|